Dus echt geen noot hequote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zit af en toe tegen het valse aan.
Was dat die in het sprookjesbos?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik die Nightwish van gister beter vond
Zou dit allemaal komen omdat ze bij DBZ zo goed was? Ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee zo, maar als snel iets waar ik minder zenuwachtig van wordt
Ah kijk. ik ben geen fan, dat scheeltquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat mag je als fan eigenlijk niet zeggen
Het einde van deze moet nog komen, die is wel redelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Ik vind die juist geen klap aan, maar ik had hier liever de studioversie gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
Dragon Ball Z?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal komen omdat ze bij DBZ zo goed was? Ik vind er echt niets aan.
Die vond ik ook beter ja!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef essnhills het volgende:
ik ook!!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik geloof dat ik deze nu al de beste Nightwish vind
Dit dus, als je dit vals vindt dan klopt er iets niet aan je gehoorquote:
En dat vraag je aan mij?quote:
Die Duurt ook te lang jaquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef het_fokschaap het volgende:
het origineel van Davina Michelle vind ik beter
Ik stem al jaren op dit nummer, maar sinds DBZ komt het er daadwerkelijk doorheen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal komen omdat ze bij DBZ zo goed was? Ik vind er echt niets aan.
Jaquote:
Over ongeveer een dagje!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou weet ik nog niet of we Henk Gate nog kunnen verwachten?
In dit nummer zou het een verrassende wending zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou weet ik nog niet of we Henk Gate nog kunnen verwachten?
Elan betekent iets als 'geestdrift'quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De eland was tenminste lekker kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |