Je kent het???quote:Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef essnhills het volgende:
Haten op Worn Down Piano![]()
Hij moet nog hoger juist![]()
![]()
![]()
Sta ik al in de OP?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog gezwommen in je geldbad, ouwe reus?
Ik heb er zelfs op gestemdquote:
Zink het.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt alsof we elk moment een ander piratenschip gaan enteren
En het wordt weer een lange rit.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef Cee het volgende:
Oh we gaan de Vogelrock weer in hoor ik.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke band met Sharon van den Adel als zangeres las ik hier
11 minuten, je zou voor minderquote:
Je hoeft de spoiler niet eens meer te openenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zo hoog als jij in de poststatistieken hoeft nou ook weer nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef essnhills het volgende:
Haten op Worn Down Piano![]()
Hij moet nog hoger juist![]()
![]()
![]()
Zoals bijvoorbeeld de Golden Earringquote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Floor Jansen, soms komt er ook weleens iets geweldigs uit ons land
Ik luister al niet meer meequote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef essnhills het volgende:
@:Limoentjuh
I said fiiiiiireeee, to the raaaaain
Watched it pour as I
Touched your face![]()
O*
Wat is het volgende nummer?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef D. het volgende:
Nee, doe mij het volgende nummer maar alvast
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef D. het volgende:
Klinkt een beetje Eftelingmuziek, of goochelshow
Jawel, lekker op 4quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo hoog als jij in de poststatistieken hoeft nou ook weer niet
Multitasken!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik luister al niet meer mee
Geen tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |