Dat is een beetje zeggen als dat je liever een paracetamolletje neemt dan je been laat afhakken.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, 2000x liever dit dan Kensington.
Ik heb geen enkel seizoen gezien, alleen af en toe iets van het afgelopen seizoen i.v.m. Stef Bos.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen van DBZ niet gezien, zaten geen interessante mensen bij
Nee dat is alles wat automatisch op last.fm gescrobbeld wordt op basis van de playlist van Radio 2quote:
Beter Poet and the Pendulum oid, maar dat trekt het doorsnee Top2000 publiek niet.quote:
Echt niet, die lange uithaal op het einde heeft Tarja nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze hadden beter de albumversie gekozen.
Ja vanaf de trage interlude is dit echt een heerlijke plaat.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef skysherrif het volgende:
Oh dit 2e gedeelte vind ik wel lekker, dit klinkt goed
Mee eens, het begin was niet zo boeiend. Dit klinkt tof.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef skysherrif het volgende:
Oh dit 2e gedeelte vind ik wel lekker, dit klinkt goed
Why is the rum gone?!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg zin om schatten te begraven en rum te drinken en de wereldzeeën te bevaren.
Weet ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Elan betekent iets als 'geestdrift'
Ik ben niet zo thuis in dit zjenrequote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beter Poet and the Pendulum oid, maar dat trekt het doorsnee Top2000 publiek niet.
Ooit zat Floors stem in 1 van de rollercoasters (dacht VLiegende Hollander) maar mag niet meer, iets met rechten (weet niet precies hoe het zit)quote:
Nou, nee, da's wat vriendelijkerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, 2000x liever dit dan Kensington.
Klopt. Dat heb ik ook liever.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zeggen als dat je liever een paracetamolletje neemt dan je been laat afhakken.
Die is idd fijnerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beter Poet and the Pendulum oid, maar dat trekt het doorsnee Top2000 publiek niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |