quote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die vond ik ook beter ja!
Hoe heette die?
quote:
Élanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die vond ik ook beter ja!
Hoe heette die?
Jawel, op het begin wel, maar goed. En ik ben fan van Floor he. Het is gewoon ontzettend moeilijk om dit te zingen.quote:
Ohja De Beste Zangers bedoelde je hequote:
Nee joh, die noten op het eindquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze hadden beter de albumversie gekozen.
Ik heb dat seizoen van DBZ niet gezien, zaten geen interessante mensen bijquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou dit allemaal komen omdat ze bij DBZ zo goed was? Ik vind er echt niets aan.
Eensquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, 2000x liever dit dan Kensington.
Ik krijg zin om mezelf te begravenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg zin om schatten te begraven en rum te drinken en de wereldzeeën te bevaren.
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja De Beste Zangers bedoelde je he
Ah, dan wist je tenminste van te voren dat je geen antwoord ging krijgen ::+quote:
Om nooit meer weg te gaan. Deze hoort gewoon in de top 20 net als Child in Time enzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op dit nummer, maar sinds DBZ komt het er daadwerkelijk doorheen.
Kan zijn dat ze drie minuten GijsGelul in hebben gepland, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In de app stond 10 minuten, dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |