SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)![]()
wat eigenlijk niet meer dan terecht zou zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar is de tijd dat Madonna nog meer dan 10 noteringen hadI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
En dit nog op 195 stondquote:Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar is de tijd dat Madonna nog meer dan 10 noteringen hadHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mooi liedje van de kevers
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Over een rollende r gesproken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wát een anticlimax“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
12 minuten per topic, gaat lekker zo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Af en toe zegt ie wel goeie dingenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Alizeequote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: [..] Origineel van Alizee is wel beter.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ey Lullo!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog geen 8...quote:Op maandag 28 december 2020 23:49 schreef MTheBassman het volgende:
12 minuten per topic, gaat lekker zo.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Af en toe zegt ie wel goeie dingen
Un dann rettet kein Kavallerie,
Hebben jullie ook zo genoten van Madonna bij ESF?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
8 is minder leuk dan 12quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Oja, deze van The Beatles vind ik ook altijd vrij overbodig.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alweer zo'n nietszeggend Beatles nummer. Hello was tenminste nog leuk...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Heerlijke notenquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Madonna bij ESF?![]()
Evenveel als van het ESF van dit jaar.quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Madonna bij ESF?![]()
Ik heb een lied geschreven..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!quote:Op maandag 28 december 2020 23:49 schreef MTheBassman het volgende:
12 minuten per topic, gaat lekker zo.![]()
Karl Noten?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zou het zo graag nog eens terugkijken zoals het echt was.quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Madonna bij ESF?Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Sjors Herrisenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat gaan joh, ouwe reus. Fun4allquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar als we een beetje hetzelfde tempo aanhouden zitten we precies tijdens de eerste legendarische uitspraak van van Inkel te wachten op een nieuw topic
Het gaat hier niet om een gangbang hequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Beatles liedjes duren altijd maar 1 minuut tochquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!![]()
Halve finale europa cup, lulloquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Moet vast ergens te downloaden zijnquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag nog eens terugkijken zoals het echt was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
IK WIST HET NIET IK WIST HET NIET MANquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ey lul. Ben ju nog naast Frederique wakker geworden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgens mij gaan we al rustiger nu, maar ik zou er niet teveel op vertrouwenquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Halve finale europa cup, lullo![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Shotten en nieuw topic openen tegelijk is lastig iddquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef essnhills het volgende:
Maar als we een beetje hetzelfde tempo aanhouden zitten we precies tijdens de eerste legendarische uitspraak van van Inkel te wachten op een nieuw topicRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Moet eerst nog bier en drank halen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef essnhills het volgende:
Maar als we een beetje hetzelfde tempo aanhouden zitten we precies tijdens de eerste legendarische uitspraak van van Inkel te wachten op een nieuw topic|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
eigenlijk is deze wel een beetje saai
I love music |Ajax forever
Ja, ik nam een onacceptabel risicoquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!![]()
![]()
Hoe ver lopen we nog voor op vorig jaar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kan hier ook best weinig mee.quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is deze wel een beetje saai"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het is al bijna voorbijquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
52 ofzoquote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver lopen we nog voor op vorig jaar?![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Die is meer fan van Michael Jackson
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Wat zijn die Beatles afgegleden hè.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als een kauwgompje waarvan de smaak verdwenen is.quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is deze wel een beetje saai![]()
Een lange bochtige weg voorquote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver lopen we nog voor op vorig jaar?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
don't dream, it's over.quote:
oh wacht die was al."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Volgens mij lopen we alleen maar uitquote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver lopen we nog voor op vorig jaar?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
I'm doomed.quote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moet Mark Knopfler nog komen, succes![]()
nu vast alles pakkenquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef essnhills het volgende:
Maar als we een beetje hetzelfde tempo aanhouden zitten we precies tijdens de eerste legendarische uitspraak van van Inkel te wachten op een nieuw topic
Tenzij je er een dierbare herinnering aan hebt kan ik me niet indenken dat je hier op zou stemmen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Speciaal voor degene die daarstraks over te weinig gitaren klaagde.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral![]()
ja zoietsquote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als een kauwgompje waarvan de smaak verdwenen is.I love music |Ajax forever
Goed genoeg.quote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
nee mensen willen wat spannenders en krijgen Knopfler..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
deze is echt wel vet fijn van Mark
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hey dit ken ik"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Iets met corona.quote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we alleen maar uitAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Mark Knopper
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blijft ook wel tof dat mensen oprecht verbaasd zijn wanneer ze merken dat ze in beeld zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ken een stuk of 50 betere nummer van The Beatles, denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
Tenzij je er een dierbare herinnering aan hebt kan ik me niet indenken dat je hier op zou stemmen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nouja, er zit wel een gitaar in, maar echt veel zijn het er niet natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Speciaal voor degene die daarstraks over te weinig gitaren klaagde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vergeef het jequote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, ik nam een onacceptabel risico![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik rek denk ik tot the Curequote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb even de uurlijstjes bekeken. Ik blijf tot twee uur op."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ah muzieksmaak van mn vader“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Eindelijk weer echte muziek.
Op 't randje en erover.
Ik las knabbeltquote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iets met een beekje dat kabbelt
Wel al een tijd niet gehoord.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mischien moeten we ook gaan drinken wanneer jij dit postquote:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Boomeralarm, maar dit kan ik prima hebben.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel lekker gitaargeluidje altijd hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
deze kabbelt zo heerlijk voort
Lekkere trekquote:
Heb je niks te knabbelen voor straks tijdens het shotten?quote:Remember the jester that showed you tears
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.quote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind Sailing to Philadelphia veel beter dan dezeHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zit Everything Now van 2 tot 3 vannacht? Want die wil ik wel meepakken
Ik wil Dark Necessities eigenlijk ook nog wel horen straksI love music |Ajax forever
Dat is wel een aardig aftaaipuntje. Maar ik wil kijken of Jeroen van inkel Daniel Lohues legendarisch noemtquote:My friends all drive horses![]()
Beetje War on Drugs vibe bij deze. Het is echt wel goed en ik ga er heel goed op, maar het zit tegen het saaie aanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee man.quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daarom doe ik altijd minimaal boodschappen. Ik ken dat soort buien. Vooral geen zakken chips in de kast hebbenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bitterballen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ja precies datquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje War on Drugs vibe bij deze. Het is echt wel goed en ik ga er heel goed op, maar het zit tegen het saaie aanI love music |Ajax forever
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
M'n bakje zoute pinda's ook al bijna op helaas
Remember the jester that showed you tears
QFTquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel een ultiem Radio 2 oude stijl-nummer eigenlijk.![]()
Doe mij maar sultans, Walk of Life beetje te geliktquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nee joh. Dit heeft juist een enorme Sultans of Swing vibe.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.![]()
Inkakken is bijpakken.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Eindelijk iets echt legendarisch en dan valt ie net buiten van Inkel z'n blok
Op 't randje en erover.
Dat heeft wel invloed jaquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.![]()
Mark Knopfler is altijd van die kibbelkabbelkobbelmuziek... ik snap dat het goed is maar het zorgt nooit voor persoonlijke opwinding...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kaassticks met sweet chili sausquote:![]()
Ik blijf nog eventjes wakker voor Keith Flint &co, die kán ik niet overslaan“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Crimineel smooth.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, maar te smooth, te goed bijna|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, eens.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe mij maar sultans, Walk of Life beetje te geliktHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaassticks met sweet chili saus
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaassticks met sweet chili saus![]()
![]()
Straks even een pizza in de oven schuiven-XOXO-![]()
Ohhh Jungle Bookquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef peaceman het volgende:
Ik wil Dark Necessities eigenlijk ook nog wel horen straks![]()
![]()
Mr. Bojangles weer
Oeh ja! Eeuwen niet meer gehadquote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Vroegah deden we dat wel eens.. Op een terrasje zitten (weten jullie nog) en dan lekker een wijntje en kaassticks bestellen![]()
Keek altijd Jungle Book toen ik als kind ziek was.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Origineel van Sammy Davis Jr is beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Straks even een pizza in de oven schuiven![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarom staat dit in de lijst?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
OHja dit ken ik toch wel"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Daar komt Van ....quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die andere was wel mooierquote:
Ik denk omdat mensen er op hebben gestemdquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat dit in de lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar is Nederland het dus niet mee eens.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Sammy Davis Jr is beterDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik weet niet of ik ga slapen na 1-2 uur of 2-3 uur. Ligt eraan hoe ik er dan bijzit denk ik."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bussen jodenkoeken gaan bij mij ook naar beneden als een dik kind op een wipwap.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd minimaal boodschappen. Ik ken dat soort buien. Vooral geen zakken chips in de kast hebbenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik ga nog een apple bandit pakken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
![]()
De mensen die op Robbie stemmen hebben geen idee dat het een cover is joh, hebben nog nooit het origineel gehoordquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Sammy Davis Jr is beter![]()
Kijk Omhoog, Sammyquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze staat 709 plekken boven Sammy[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
FJIEEET FJIEEETTTT
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
godver die kaassticks kon ik echt nooit vanaf blijven. Potje bier erbij, heerlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef essnhills het volgende:
Vroegah deden we dat wel eens.. Op een terrasje zitten (weten jullie nog) en dan lekker een wijntje en kaassticks bestellen![]()
Op zich respect dat je van boyband hiernaartoe gaat. Robbie is wel een koning.My friends all drive horses![]()
Nee, een andere naam staat erob.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat dit Sammy DavisDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk omdat mensen er op hebben gestemdHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eens, en hoort eigenlijk ook hoger te staan dan dezequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Robbie heb ik ondertussen meer dan 15 keer gezien maar die hele swing-uitstapjes bewust genegeerd, vind daar niet zo veel aan.![]()
2e pasquote:
Stemplaat om 4:20 uurquote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik ga slapen na 1-2 uur of 2-3 uur. Ligt eraan hoe ik er dan bijzit denk ik.
Oké Sammy kan echt wel iets beter een oude man nadoen dan Robbie
Ik moet ook wel eens watquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mr . Bojangles vind ik typisch zo'n naam die je aan je kat geeft
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Heeft iedereen de drank klaarstaan?I love music |Ajax forever
Hij is wel tof, maar dit kan nooit hoger dan sammy natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef Cee het volgende:
Robbie heb ik ondertussen meer dan 15 keer gezien maar die hele swing-uitstapjes bewust genegeerd, vind daar niet zo veel aan.![]()
Altijd een feestje livequote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Op zich respect dat je van boyband hiernaartoe gaat. Robbie is wel een koning.
Gaat ook over zijn kat.quote:Op maandag 28 december 2020 23:58 schreef TLC het volgende:
Mr . Bojangles vind ik typisch zo'n naam die je aan je kat geeft|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bob Marley?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Die Somethin' Stupid periode vind ik echt zijn minste periode, daar hoorde dit ook bij toch?quote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef Cee het volgende:
Robbie heb ik ondertussen meer dan 15 keer gezien maar die hele swing-uitstapjes bewust genegeerd, vind daar niet zo veel aan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Overbodige cover alert![]()
The Saints Are Coming ook nog even toevoegen
Gretzlijstje ‘Overbodige’ Covers
0020. Disturbed - The Sound of Silence (2016)
0040. Johnny Cash - Hurt (2002)
0071. BLØF & Geike - Zoutelande (2017) [origineel: Bosse feat. Anna Loos - Frankfurt Oder]
0105. Floor Jansen & Henk Poort - Phantom of the Opera (2019)
0158. Ike & Tina Turner - Proud Mary (1969)
0199. Guns N' Roses - Knocking On Heaven's Door (1992)
0231. The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (1981)
0252. Jeff Buckley - Hallelujah (1994)
0253. André Hazes - Zij Gelooft in Mij (1981)
0310. BLØF - Zo Stil (2012) [origineel: Jupiter Jones - Still]
0304. Nirvana - The Man Who Sold the World (1994)
0332. André Hazes - Geef Mij Je Angst (1983)
0374. Metallica - Whiskey in the Jar (1998)
0484. Guus Meeuwis - Geef Mij Je Angst (2005)
0487. Elvis Costello - She (1999)
0536. Whitney Houston - I Will Always Love You (1992)
0597. Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou (2009) [origineel: Jovanotti - A Te]
0688. Santana - Black Magic Woman (1970)
0698. Eva Cassidy - Fields of Gold (1996)
0707. Marco Borsato - Margherita (1995)
0777. Triggerfinger - I Follow Rivers (2012)
0803. Robbie Williams - Mr. Bojangles (2001)
0826. Lisa Lois - Hallelujah (2009)
1010. John Mayer - Free Fallin' (2008)
1016. Herman van Veen - Suzanne (1969)
1142. Status Quo - Rockin' All Over The World
1155. Paul Elstak - Luv U More (1995)
1188. Lee Towers - You'll Never Walk Alone (1976)
1192. Michael Bublé - Feeling Good (2005)
1202. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes (2004)
1224. George Michael & Mary J Blige - As (1999)
1226. Eric Clapton - Cocaine (1978)
1239. U2 & Green Day - The Saints Are Coming (2006)
1242. James Taylor - You've Got a Friend (1971)
1275. Fugees - Killing Me Softly (1996)
1280. Guus Meeuwis - De(r) Weg (2005)
1312. Bökkers - Iederene Hef Een Reden (2016) [origineel: Matt Simons - Catch & Release]
1331. Marco Borsato - Ik Leef Niet Meer Voor Jou (1996) [origineel: Riccardo Cocciante - Cervo a Primavera]
1336. Willie Nelson - Always On My Mind (1984)
1420. Therapy? - Diane (1995)
1495. Guns N' Roses - Live and Let Die (1991)
1517. Brainbox - Summertime (1969)
1583. Muse - Feeling Good (2001)
1765. Birdy - Skinny Love (2011)
1771. Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog (1994) [origineel: Riccardo Fogli - Storie Di Tutti I Giorni]
1793. Bette Midler - Beast of Burden (1984)
1805. Calum Scott - Dancing on My Own (2016)
1807. George Michael I Can't Make You Love Me (1997)
1850. Johnny Cash - One (2000)
1918. Eric Clapton - Knocking on Heaven's Door (1975)Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Nee, moet nog even naar beneden.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wacht wel met inschenken tot ie daadwerkelijk legendarisch zegtquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Wil @Evenstar nog even de regels uitleggen?I love music |Ajax forever
Cash - Hurt??quote:Op maandag 28 december 2020 23:58 schreef Gretzl het volgende:
0071. BLØF & Geike - Zoutelande (2017) [origineel: Bosse feat. Anna Loos - Frankfurt Oder]
1312. Bökkers - Iederene Hef Een Reden (2016) [origineel: Matt Simons - Catch & Release]
1331. Marco Borsato - Ik Leef Niet Meer Voor Jou (1996) [origineel: Riccardo Cocciante - Cervo a Primavera]
1771. Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog (1994) [origineel: Riccardo Fogli - Storie Di Tutti I Giorni]
1918. Eric Clapton - Knocking on Heaven's Door (1975)![]()
![]()
Leonard Cohenquote:
Dan heb je Angels en Feel en dan stem je op deze (schijnbaar ook nog eens een cover) plaat
Op 't randje en erover.
Graag, ik zal even dingen halen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef peaceman het volgende:
Wil @:evenstar nog even de regels uitleggen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet goed gekeken omdat de plaatsen er bij staan, maar heb je Zonder Jou al genoteerd van Paul en SImone?quote:Op maandag 28 december 2020 23:58 schreef Gretzl het volgende:
1918. Eric Clapton - Knocking on Heaven's Door (1975)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 28 december 2020 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Somethin' Stupid periode vind ik echt zijn minste periode, daar hoorde dit ook bij toch?![]()
Schenk net een nieuw glaasje Highland Park in.quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik zit er klaar voor
dat is jouw meningquote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen bedtijd meer van mijn moeder![]()
Dus daar maak ik gretig gebruik vanHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat wordt een longdrink glas voor alle keren dat Jeroen legendarisch gaat zeggen
802 Walk On The Wild Side Lou Reed![]()
801 Shape Of My Heart Sting![]()
800 Love Hurts Nazareth![]()
799 All I Want Is You U2![]()
798 Let Me Entertain You Robbie Williams![]()
797 9 Crimes Damien Rice![]()
796 Story Of My Life One Direction![]()
795 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze![]()
794 Het Is Een Nacht... (Levensecht)Guus Meeuwis & Vagant (die met die gigantische taalfout!)![]()
793 I Want You Elvis Costello![]()
![]()
792 Firestarter The Prodigy![]()
791 Titanium David Guetta & Sia
![]()
![]()
Wat was dat nou weer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jeroen hep er zin in, kom op kerel. Je kunt t. Lou is toch wel legendarisch heHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nou, op een legendarisch goede avond mensen!
*schenkt appelsap bij“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Je bedoelt die lege wijnfles?quote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef peaceman het volgende:
794 Het Is Een Nacht... (Levensecht)Guus Meeuwis & Vagant (die met die gigantische taalfout!)![]()
![]()
791 Titanium David Guetta & Sia"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:29 december 0.00-1.00 uur
802 Walk On The Wild Side Lou Reed 6,5
801 Shape Of My Heart Sting 6
800 Love Hurts Nazareth 6
799 All I Want Is You U2 5
798 Let Me Entertain You Robbie Williams 5,5
797 9 Crimes Damien Rice?
796 Story Of My Life One Direction ?
795 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze 2,5
794 Het Is Een Nacht... (Levensecht)Guus Meeuwis & Vagant 4
793 I Want You Elvis Costello 6
792 Firestarter The Prodigy 6,5
791 Titanium David Guetta & Sia 7![]()
ik ga de wekker om 9 zetten morgen denk ik. Niet te vroeg, maar pak nog genoeg mee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
We kunnen ook appjes gaan inspreken of berichten sturen met heel vaak t woord legendarischHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Cash en Nirvana ben ik toch wel blij mee dat ze die cover gemaakt hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 23:58 schreef Gretzl het volgende:
1918. Eric Clapton - Knocking on Heaven's Door (1975)![]()
laat ik de joint maar alvast aansteken."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Pyromaan maakt alles GOEDquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het legendarische One Direction.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kunnen ook appjes gaan inspreken of berichten sturen met heel vaak t woord legendarischHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
794 Het Is Een Nacht... (Levensecht)Guus Meeuwis & Vagant![]()
![]()
![]()
791 Titanium David Guetta & Sia![]()
![]()
Zo gaat RH er wel snel doorheenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef alopio het volgende:
Dat domme auto vliegtuig liedje ook dit uurHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
799 All I Want Is You U2
797 9 Crimes Damien Rice
795 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze
![]()
793 I Want You Elvis Costello
791 Titanium David Guetta & Sia
Lougendarisch zelfsquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen hep er zin in, kom op kerel. Je kunt t. Lou is toch wel legendarisch he![]()
![]()
Auto Vliegtuug straks
Op 't randje en erover.
Dat is bijna legendarischquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik erger me binnen twee seconden al aan Van Inkel. Dat is best knap.![]()
Hij is nog mojito's aan het maken.quote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef peaceman het volgende:
Wil @:evenstar nog even de regels uitleggen?
Maar hierbij de regels:
Legendarisch = 2 shots
Geweldig = 1 shot
Helden = 1 shot![]()
Die vind ik nog wel mooiquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Een trein of boot.quote:
Het is wat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waar luisteren we naar
Nederland derdewereldland
Op 't randje en erover.
Zo, ik kom er afgelopen uur achter dat ik ook gewoon Radio 2 kan luisteren via m'n platenspeler, waar ook een AM/FM-functie op zit. Dan heb ik de vertraging van ca. 25 seconden niet meer. Waarom ik daar niet eerder op gekomen was?![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well![]()
belangrijke post:quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij is nog mojito's aan het maken.
Maar hierbij de regels:
Legendarisch = 2 shots
Geweldig = 1 shot
Helden = 1 shotI love music |Ajax forever
![]()
800 Love Hurts Nazareth
799 All I Want Is You U2
![]()
![]()
797 9 Crimes Damien Rice
796 Story Of My Life One Direction
795 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze
794 Het Is Een Nacht... (Levensecht)Guus Meeuwis & Vagant
793 I Want You Elvis Costello
![]()
![]()
![]()
Niet direct mee begonnen zoals gister"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hey, iemand met smaakquote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Je moet wat nu je niet meer kan vertellen hoe lang de wachtrij is voor het cafequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:02 schreef ok01 het volgende:
Nieuws over top 2000 tijdens top 2000 is ook een shot waard![]()
Al die nummers staan zo kort bij elkaar omdat dezelfde groep mensen erop gestemd heeft, als in de fanclub en verder bijna geen hondquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo gaat RH er wel snel doorheen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben er weer. Ik werd overvallen door vermoeidheid en kou.Gaat het nu weer?
![]()
And even when she was giving head she said mmmmmmmmmmhhhhh[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Bij Knopfler alle letters uitspreken, ook niet echt een topidee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
tututu tutututututu![]()
![]()
802 Walk On The Wild Side Lou Reed
![]()
Weet iemand een lekker gerecht met knopflook?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij Knopfler alle letters uitspreken, ook niet echt een topidee.![]()
Klinkt plausiblequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al die nummers staan zo kort bij elkaar omdat dezelfde groep mensen erop gestemd heeft, als in de fanclub en verder bijna geen hond![]()
Hij durft nu helemaal niets meer te zeggenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Een hond, een kat, een muis, een apenoot. Wat is de wereld toch grootquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al die nummers staan zo kort bij elkaar omdat dezelfde groep mensen erop gestemd heeft, als in de fanclub en verder bijna geen hondHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nee, daar Ray Charlesquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Take a walk on the wild sidequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
But she never lost her head even when she was giving head
Hij weet teveelquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij durft nu helemaal niets meer te zeggen![]()
802 Walk On The Wild Side Lou Reed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |