Halve finale europa cup, lulloquote:
Moet vast ergens te downloaden zijnquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag nog eens terugkijken zoals het echt was.
IK WIST HET NIET IK WIST HET NIET MANquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ey lul. Ben ju nog naast Frederique wakker geworden.
Volgens mij gaan we al rustiger nu, maar ik zou er niet teveel op vertrouwenquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!
quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Halve finale europa cup, lullo
Shotten en nieuw topic openen tegelijk is lastig iddquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef essnhills het volgende:
Maar als we een beetje hetzelfde tempo aanhouden zitten we precies tijdens de eerste legendarische uitspraak van van Inkel te wachten op een nieuw topic
Moet eerst nog bier en drank halen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef essnhills het volgende:
Maar als we een beetje hetzelfde tempo aanhouden zitten we precies tijdens de eerste legendarische uitspraak van van Inkel te wachten op een nieuw topic
Ja, ik nam een onacceptabel risicoquote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten rustig aan doen, willen we het liedje uit de TT nog in dit topic horen!
kan hier ook best weinig mee.quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is deze wel een beetje saai
Het is al bijna voorbijquote:
52 ofzoquote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver lopen we nog voor op vorig jaar?
quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Die is meer fan van Michael Jackson
Als een kauwgompje waarvan de smaak verdwenen is.quote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is deze wel een beetje saai
Een lange bochtige weg voorquote:Op maandag 28 december 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver lopen we nog voor op vorig jaar?
don't dream, it's over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |