Beetje War on Drugs vibe bij deze. Het is echt wel goed en ik ga er heel goed op, maar het zit tegen het saaie aanquote:
Nee man.quote:
Daarom doe ik altijd minimaal boodschappen. Ik ken dat soort buien. Vooral geen zakken chips in de kast hebbenquote:
Bitterballen.quote:
ja precies datquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje War on Drugs vibe bij deze. Het is echt wel goed en ik ga er heel goed op, maar het zit tegen het saaie aan
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.quote:
QFTquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel een ultiem Radio 2 oude stijl-nummer eigenlijk.
Doe mij maar sultans, Walk of Life beetje te geliktquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.
Nee joh. Dit heeft juist een enorme Sultans of Swing vibe.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.
Inkakken is bijpakken.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.
Dat heeft wel invloed jaquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.
Kaassticks met sweet chili sausquote:
Crimineel smooth.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, maar te smooth, te goed bijna
Ja, eens.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe mij maar sultans, Walk of Life beetje te gelikt
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaassticks met sweet chili saus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |