Ik rek denk ik tot the Curequote:Op maandag 28 december 2020 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb even de uurlijstjes bekeken. Ik blijf tot twee uur op.
Ik las knabbeltquote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iets met een beekje dat kabbelt
Wel al een tijd niet gehoord.quote:
Mischien moeten we ook gaan drinken wanneer jij dit postquote:
Lekkere trekquote:
Heb je niks te knabbelen voor straks tijdens het shotten?quote:
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.quote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind Sailing to Philadelphia veel beter dan deze
Dat is wel een aardig aftaaipuntje. Maar ik wil kijken of Jeroen van inkel Daniel Lohues legendarisch noemtquote:
Beetje War on Drugs vibe bij deze. Het is echt wel goed en ik ga er heel goed op, maar het zit tegen het saaie aanquote:
Nee man.quote:
Daarom doe ik altijd minimaal boodschappen. Ik ken dat soort buien. Vooral geen zakken chips in de kast hebbenquote:
Bitterballen.quote:
ja precies datquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje War on Drugs vibe bij deze. Het is echt wel goed en ik ga er heel goed op, maar het zit tegen het saaie aan
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.quote:
QFTquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel een ultiem Radio 2 oude stijl-nummer eigenlijk.
Doe mij maar sultans, Walk of Life beetje te geliktquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.
Nee joh. Dit heeft juist een enorme Sultans of Swing vibe.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een beetje de Sultans of Swing en dit is de Walk of Life.
Inkakken is bijpakken.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.
Dat heeft wel invloed jaquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan het tijdstip en je energieniveau.
Kaassticks met sweet chili sausquote:
Crimineel smooth.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, maar te smooth, te goed bijna
Ja, eens.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe mij maar sultans, Walk of Life beetje te gelikt
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaassticks met sweet chili saus![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kaassticks met sweet chili saus![]()
Ohhh Jungle Bookquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef peaceman het volgende:
Ik wil Dark Necessities eigenlijk ook nog wel horen straks
Oeh ja! Eeuwen niet meer gehadquote:Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou wel wat vlammetjes lusten.
Keek altijd Jungle Book toen ik als kind ziek was.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Straks even een pizza in de oven schuiven
Daar komt Van ....quote:
Die andere was wel mooierquote:
Ik denk omdat mensen er op hebben gestemdquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat dit in de lijst?
Daar is Nederland het dus niet mee eens.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Sammy Davis Jr is beter
Bussen jodenkoeken gaan bij mij ook naar beneden als een dik kind op een wipwap.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd minimaal boodschappen. Ik ken dat soort buien. Vooral geen zakken chips in de kast hebben
De mensen die op Robbie stemmen hebben geen idee dat het een cover is joh, hebben nog nooit het origineel gehoordquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Sammy Davis Jr is beter
Kijk Omhoog, Sammyquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze staat 709 plekken boven Sammy
godver die kaassticks kon ik echt nooit vanaf blijven. Potje bier erbij, heerlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef essnhills het volgende:
Vroegah deden we dat wel eens.. Op een terrasje zitten (weten jullie nog) en dan lekker een wijntje en kaassticks bestellen![]()
Nee, een andere naam staat erob.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat dit Sammy Davis
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk omdat mensen er op hebben gestemd
Eens, en hoort eigenlijk ook hoger te staan dan dezequote:
2e pasquote:
Stemplaat om 4:20 uurquote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik ga slapen na 1-2 uur of 2-3 uur. Ligt eraan hoe ik er dan bijzit denk ik.
Ik moet ook wel eens watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |