Bussen jodenkoeken gaan bij mij ook naar beneden als een dik kind op een wipwap.quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd minimaal boodschappen. Ik ken dat soort buien. Vooral geen zakken chips in de kast hebben
De mensen die op Robbie stemmen hebben geen idee dat het een cover is joh, hebben nog nooit het origineel gehoordquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Sammy Davis Jr is beter
Kijk Omhoog, Sammyquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze staat 709 plekken boven Sammy
godver die kaassticks kon ik echt nooit vanaf blijven. Potje bier erbij, heerlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef essnhills het volgende:
Vroegah deden we dat wel eens.. Op een terrasje zitten (weten jullie nog) en dan lekker een wijntje en kaassticks bestellen![]()
Nee, een andere naam staat erob.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat dit Sammy Davis
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk omdat mensen er op hebben gestemd
Eens, en hoort eigenlijk ook hoger te staan dan dezequote:
2e pasquote:
Stemplaat om 4:20 uurquote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik ga slapen na 1-2 uur of 2-3 uur. Ligt eraan hoe ik er dan bijzit denk ik.
Ik moet ook wel eens watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |