SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
De meesterlijke vaardigheden van Gijs zijn oneindig..quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan alleen Gijs op meesterlijke wijze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, oorspronkelijk wordt er een dikke rapbattle overheen gerapt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:38 schreef 4-elements het volgende:
Heeft iemand de songtekst van dit nummer?
Dat ligt denk ik aan je schoonmoederquote:Op zondag 27 december 2020 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wel grappig dat wazige maatvoering gewoon als chill wordt beschreven tegenwoordig, mijn schoonmoeder zou het bij het eerste trompetgeluid uitzetten
meer dan terechtquote:Op zondag 27 december 2020 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staan gewoon 3 noteringen van Tracy in de lijst
quote:Op zondag 27 december 2020 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meesterlijke vaardigheden van Gijs zijn oneindig..Ook dat zijn talenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Dit ja, of een hotel lounge.quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit van die chille huiskamermuziek
Beetje als wazige politiek, schijnen mensen ook chill te vinden tegenwoordig.quote:Op zondag 27 december 2020 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wel grappig dat wazige maatvoering gewoon als chill wordt beschreven tegenwoordig, mijn schoonmoeder zou het bij het eerste trompetgeluid uitzetten
Of dit dat.quote:
Zekerquote:
dan zou het wel wat ongemakkelijk worden.quote:Op zondag 27 december 2020 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Net zo nuttig als mijn talent van titels weer vergeten. Maar ik werk dan ook niet bij de radio
Fast Car is wel echt genot.quote:Op zondag 27 december 2020 12:40 schreef PzKpfw het volgende:
Dit nummer kan wel een Fast Car gebruiken.
ik heb het gevoel dat heel veel mensen dat hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 12:40 schreef Isorden het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik jaren lang dacht dat dit een man was.
De omgekeerde PhD variantquote:Op zondag 27 december 2020 12:40 schreef Isorden het volgende:
Lange armen hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 12:41 schreef Isorden het volgende:
Gisteravond nog een baby vastgehouden, mn kleine nichtje
Dat dacht ik bij Amanda Palmerquote:Op zondag 27 december 2020 12:40 schreef Isorden het volgende:
Er komt vast een keer een radiozender die dat wel als een leuke gimmick ziet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zou het wel wat ongemakkelijk worden.
Wacht...quote:Op zondag 27 december 2020 12:40 schreef Isorden het volgende:
Belachelijk, wie maken er nou originelen van nummersquote:Op zondag 27 december 2020 12:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan het origineel van Jonas Blue?
Zou er nooit op stemmen maar dit is wel een lekker plaatje van Tracy.quote:
Komen we nou ook al in actie voor scholieren hier?quote:
Eetsequote:Op zondag 27 december 2020 12:42 schreef essnhills het volgende:
Eten is mijn muse, dus niet heel vreemd als ik tijdens muse even wat ga eten
Wij supporteren iedereen tochquote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komen we nou ook al in actie voor scholieren hier?
Muse godenquote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef peaceman het volgende:
Twee keer muse, nou dan kan ik wel ff wat anders doen.
Volgende uur overigens de mooiste van de Haagse trots.
Het is al topsport genoeg hier.quote:
Is Marco Borsato Haags?quote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef peaceman het volgende:
Dit ja. Eikel met zn kut oliebollenquote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef Kopiko het volgende:
Je MOET natuurlijk uitbuiken
Je MOET natuurlijk beginnen met oliebollen bakken
...
NEE!
GEWOON NEE!
Ik vind dat juist een van de ergste nummers van hen. Gekabbel van hier tot Tokyo.quote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna een onderrated lied van Muse.
Als die gitaar erin komt, dat is echt zo ontzettend mooi.
Madness![]()
Geen fan favourite, maar ik begrijp niet echt waarom.
Ramon Brugman, kok van het programma Binnenste Buiten.quote:
Klein Orkest?quote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef peaceman het volgende:
Tja 9 uur extra moet je vullen met dit soort ongein natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 12:44 schreef Isorden het volgende:
Dit soort gesprekken mogen ze ook een TAFKAP geven
Het begint best kabbelend, maar die solo maakt het lied helemaal af.quote:Op zondag 27 december 2020 12:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een van de ergste nummers van hen. Gekabbel van hier tot Tokyo.
Middagquote:Op zondag 27 december 2020 12:44 schreef Gretzl het volgende:
Goedemiddag!
Namecheck net bij Fluorescent Adolescent door de Gijs begrijp ik![]()
Alleen vet jammer dat ik niet eerder ben gaan slapen en de radio nog niet aan stond (ben pas net wakker). Kreeg direct meerdere appjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef Kopiko het volgende:
Je MOET natuurlijk uitbuiken
Je MOET natuurlijk beginnen met oliebollen bakken
...
NEE!
GEWOON NEE!
Mooi dat hij oliebollen aan een gehandicapte jongen gaf en vroeg "vind je dat lekker" waarop de jongen zei "nee'.quote:Op zondag 27 december 2020 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ramon Brugman, kok van het programma Binnenste Buiten.
Ik ga me er voor het eerst ooit ook aan wagenquote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga woensdag weer oliebollen bakken![]()
Maar nu ga ik me aankleden en wat eten!
Ik vind juist Resistance vele malen beterquote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het begint best kabbelend, maar die solo maakt het lied helemaal af.
Elke keer kippenvel.
Resistance is wel een pak minder dan Madness.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mooi dat hij oliebollen aan een gehandicapte jongen gaf en vroeg "vind je dat lekker" waarop de jongen zei "nee'.
Plug In Baby is m'n favorietquote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is bij lange na niet de beste Muse
Op One Step Beyond gestemd, die is toch wel mn favorietquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna een onderrated lied van Muse.
Als die gitaar erin komt, dat is echt zo ontzettend mooi.
Madness![]()
Geen fan favourite, maar ik begrijp niet echt waarom.
Zijn beste staat ook niet in de lijst: New Born.quote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef essnhills het volgende:
Oke laatste post
Ik ken deze iig wélSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Die van mij lag nog in de kast die Eminem vanochtend gelukkig heeft schoongemaaktquote:Op zondag 27 december 2020 12:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Luchtgitaar uit de kast pakkende
Spannend! Woensdag of donderdag?quote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga me er voor het eerst ooit ook aan wagen
Dat is natuurlijk schandalig ookquote:Op zondag 27 december 2020 12:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Zijn beste staat ook niet in de lijst: New Born.
Ja leukquote:
Classic.quote:
Ha, nice, we zaten aardig op 1 lijn.quote:
Citizen Erased.quote:Op zondag 27 december 2020 12:46 schreef Isorden het volgende:
Favo van Muse blijft to Knights of (tante) Cydonia
De logica ontgaat me. Tenzij je onder de douche eet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, broertje staat nog onder de douche
Eten moet nog even wachten
Dat is Starlightquote:Op zondag 27 december 2020 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stemplaatquote:Op zondag 27 december 2020 12:46 schreef Isorden het volgende:
Favo van Muse blijft to Knights of (tante) Cydonia
Want je eet onder de douche?quote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef essnhills het volgende:
Oh, broertje staat nog onder de douche
Eten moet nog even wachten
Kan ik wel mee leven jaquote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Muse top 5:
1. Uprising
2. Plug in Baby
3. Resistance
4. Knights of Cydonia
5. New Born
Ja nuquote:
Wauw. Ik zette dit aan en ging helemaal syndroom met de radioquote:
Unintended ook mooi.quote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Muse top 5:
1. Uprising
2. Plug in Baby
3. Resistance
4. Knights of Cydonia
5. New Born
Beste Koefnoen fragment ooitquote:
Goed weer ook, 30 graden ofzo. Was genot ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Muse in het Goffertpark vorig jaar was toch wel echt goed hoor
Ik had wel een cake gebakken waar appelmoes in zitquote:
Zeker!quote:Op zondag 27 december 2020 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste Koefnoen fragment ooit
Saampjes eten tochquote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
De logica ontgaat me. Tenzij je onder de douche eet.
Mierenmoes?quote:
Gaat? Doe ik al.quote:
Zo spel je Stockholm Syndrome niet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Muse top 5:
1. Uprising
2. Plug in Baby
3. Resistance
4. Knights of Cydonia
5. New Born
Ga zo door!quote:Op zondag 27 december 2020 12:48 schreef 4-elements het volgende:
Realiseer me nu dat ik voor in het eerst in jaren op geen enkel nummer van Muse heb gestemd.
Vast beter dan een patatje mieremet.quote:
gezien dat 5 minuten lange durende gesprek net, ja, sowieso.quote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef Szura het volgende:
Dat eerder beginnen om langere versies te kunnen draaien was ook fake news he
Ergens vaag, maar ook weer niet echt?quote:
1. Knights of Cydoniaquote:Op zondag 27 december 2020 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Muse top 5:
1. Uprising
2. Plug in Baby
3. Resistance
4. Knights of Cydonia
5. New Born
Ja, is om zoomers lastig te vallen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef Szura het volgende:
Ja doen ze 2 liedjes de lange versie, daarvoor is 9 uur extra nodigquote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef Szura het volgende:
Ja, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 27 december 2020 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens vaag, maar ook weer niet echt?
Iedereen weet dat dat was zodat ze meer hoogstaande gesprekken kunnen voeren toch? Anders praat Gijs door het halve nummer heen ipv alleen het introquote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef Szura het volgende:
Ach doet ie nog steeds hoorquote:Op zondag 27 december 2020 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat was zodat ze meer hoogstaande gesprekken kunnen voeren toch? Anders praat Gijs door het halve nummer heen ipv alleen het intro
KoC Stemplaat genotquote:Op zondag 27 december 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgend jaar wel weer voor Knights of Cydonia ipv Super Massive Blackhole. Time is Running Out blijft staan
Dat zou het ook nog kunnen zijnquote:Op zondag 27 december 2020 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar maar op houden
Maar het klinkt bij Muse een beetje allemaal hetzelfde
quote:Op zondag 27 december 2020 12:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom heeft Bellamy zijn raceoverall nog aan?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 27 december 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft iedereen daar het juiste instrument?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 27 december 2020 12:51 schreef Isorden het volgende:
Als je de zanger van Muse opbelt, wat hoor je dan?godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
TirO heb ik op gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgend jaar wel weer voor Knights of Cydonia ipv Super Massive Blackhole. Time is Running Out blijft staan
Ik in de ziggodome....nog nooit zoveel spierpijn gehad na een concert.quote:Op zondag 27 december 2020 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ze op Werchter gezien. Met die enorme ballen die ze t publiek in gooiden. Fijne show was dat
Alleen als je playbacken hebben ze het juiste instrument toch?quote:Op zondag 27 december 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft iedereen daar het juiste instrument?
quote:Op zondag 27 december 2020 12:51 schreef Isorden het volgende:
Als je de zanger van Muse opbelt, wat hoor je dan?Ik bel'mnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 uurtje langere versies, wel een uurtje aan minder afkap en zes uur meer reclame en gelulquote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef Szura het volgende:
Yup, ik dus ook. Maar het blijft lastig kiezen bij Muse, zelfs al mag ik van mezelf 2 nummers kiezen op de lijstquote:
Echt niet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:53 schreef Evenstar het volgende:
Deze van Toto is in ieder geval beter dan dat omhoog gevallen Africa geneuzel.
als je heel goed oplet zie je dat ze een klein plankje vasthoudt in d'r rechterarmquote:
Moet je ff omhoog scrollenquote:Op zondag 27 december 2020 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht gifjes van P Anderson
Goed verhaal dit wel.quote:Op zondag 27 december 2020 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk altijd dag Gijs gay is, maar is niet zo.
Wie niet?quote:Op zondag 27 december 2020 12:54 schreef satecl het volgende:
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk van Gijs..
Ik denk dat ie sekseloos isquote:Op zondag 27 december 2020 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk altijd dag Gijs gay is, maar is niet zo.
Belt ie je soms op snachts met rare voorstellen?quote:Op zondag 27 december 2020 12:54 schreef satecl het volgende:
FTFYquote:Op zondag 27 december 2020 12:54 schreef satecl het volgende:
die gaat in het foldertjequote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht gifjes van P Anderson
Van Pamela wordt je ook niet meer warm hoorquote:Op zondag 27 december 2020 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pamela Anderson of niet, ik kan er niet echt warm van worden
Dat is Toto. Technisch perfect, weinig passie.quote:Op zondag 27 december 2020 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pamela Anderson of niet, ik kan er niet echt warm van worden
Wat een tijger.quote:
Kut, geen goed gekozen moment om de deur uit te gaanquote:Op zondag 27 december 2020 12:56 schreef Isorden het volgende:
1230 Broken Wings Mr. Mister![]()
![]()
![]()
1229 She Flies On Strange Wings Golden Earring![]()
![]()
![]()
![]()
1228 The Next Episode Dr. Dre ft. Snoop Dogg![]()
1227 Afscheid Nemen Bestaat Niet Marco Borsato![]()
![]()
![]()
1226 Cocaine Eric Clapton![]()
1225 The Promise You Made Cock Robin![]()
1224 As George Michael & Mary J. Blige![]()
![]()
![]()
1223 Nederwiet Doe Maar![]()
1222 Fairytale Of New York Kirsty Maccoll & Pogues![]()
![]()
![]()
1221 Down On The Corner Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
![]()
1220 Ode To My Family The Cranberries
quote:Op zondag 27 december 2020 12:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
1230 Broken Wings Mr. Mister![]()
![]()
1229 She Flies On Strange Wings Golden Earring![]()
(STEMPLAAT. LEKKERE STEMPLAAT)
1228 The Next Episode Dr. Dre ft. Snoop Dogg![]()
1227 Afscheid Nemen Bestaat Niet Marco Borsato HOUDOE
1226 Cocaine Eric Clapton![]()
1225 The Promise You Made Cock Robin![]()
1224 As George Michael & Mary J. Blige![]()
1223 Nederwiet Doe Maar![]()
![]()
1222 Fairytale Of New York Kirsty Maccoll & Pogues![]()
1221 Down On The Corner Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
1220 Ode To My Family The Cranberries![]()
Wel droevig verhaal van Kirstyquote:Op zondag 27 december 2020 12:57 schreef Zorro het volgende:
Hier valt maar 1 ding aan aan te passen:
1222 Fairytale Of New York Kirsty Maccoll & Pogues
[..]
probleem met toto voor mij is dat het altijd zo overgeproduceerd en gelikt is. Niks wordt aan het toeval overgelaten.quote:Op zondag 27 december 2020 12:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is Toto. Technisch perfect, weinig passie.
Op het podium ook
zou dat toeval zijn?quote:Op zondag 27 december 2020 12:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
probleem met toto voor mij is dat het altijd zo overgeproduceerd en gelikt is. Niks wordt aan het toeval overgelaten.
quote:
Oh kut, helemaal vergeten. Hoe ga ik dat nou weer managen.quote:
Je vergeet Duran Duranquote:Op zondag 27 december 2020 12:59 schreef alpeko het volgende:
Na The The gister ook vandaag weer een artiest die door Erben Wennemars aangekondigd had kunnen worden. Mr. Mister
ondergewaardeerde artiest ja.quote:Op zondag 27 december 2020 13:00 schreef 4-elements het volgende:
Eigenlijk hoort JJ Cale hoger te staan. Maar dat terzijde.
Niet kijken, mis je niks aanquote:Op zondag 27 december 2020 13:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh kut, helemaal vergeten. Hoe ga ik dat nou weer managen.
Toto komt ie ook nog wel uit denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 12:59 schreef alpeko het volgende:
Na The The gister ook vandaag weer een artiest die door Erben Wennemars aangekondigd had kunnen worden. Mr. Mister
ABBA ook. Zo uniek is het dus nietquote:Op zondag 27 december 2020 13:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toto komt ie ook nog wel uit denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |