SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Essquote:
ik heb aan een competitie meegedaan op reddit, heb toen de 3e divisie gewonnen. de opzet is zeg maar net als een voetbalcompetitiequote:
Kan ik de jaarlijkse anekdote dat ik haar naam altijd uitspreek als ass 'n hills weer van stal halen.quote:
Ah, mijn reputatie doet zijn ding dusquote:Op zondag 27 december 2020 10:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval al regelmatig aangehaald als mensen weer eens een nummer niet dachten te kennen dit jaar
Valt me nu pas op dat je sommige nummers weglaatquote:Op zondag 27 december 2020 10:57 schreef peaceman het volgende:
1253 Frozen Madonna![]()
1252 Burning Heart Vandenberg![]()
1251 Memory Barbra Streisand![]()
1250 Fake Plastic Trees Radiohead![]()
1249 Barracuda Heart![]()
![]()
1248 Epic Faith No More![]()
1245 Love Me Tender Elvis Presley![]()
1244 School's Out Alice Cooper![]()
1243 Sledgehammer Peter Gabriel
hey jij hebt meer nummers dit uur dan ikquote:Op zondag 27 december 2020 10:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1253 Frozen Madonna
1252 Burning Heart Vandenberg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1250 Fake Plastic Trees Radiohead
1247 Supermarket Flowers Ed Sheeran![]()
1246 Hymn For The Weekend Coldplay![]()
1243 Sledgehammer Peter Gabriel
quote:
Ik heb af en toe de Essnhills spirit er een beetje in proberen te houdenquote:Op zondag 27 december 2020 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, mijn reputatie doet zijn ding dus
quote:27 december 11.00-12.00 uur
1253 Frozen Madonna 6
1252 Burning Heart Vandenberg 8
1251 Memory Barbra Streisand 6
1250 Fake Plastic Trees Radiohead ?
1249 Barracuda Heart 7
1248 Epic Faith No More 9
1247 Supermarket Flowers Ed Sheeran 1
1246 Hymn For The Weekend Coldplay 3
1245 Love Me Tender Elvis Presley 5
1244 School's Out Alice Cooper 6
1243 Sledgehammer Peter Gabriel 7,5
Je hebt aeen waardig opvolger met Limoentjuh (Of hoe je het schrijft)quote:Op zondag 27 december 2020 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, mijn reputatie doet zijn ding dus
af en toequote:Op zondag 27 december 2020 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb af en toe de Essnhills spirit er een beetje in proberen te houden
Hebben meer mensen last van gehad dit jaarquote:Op zondag 27 december 2020 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Goed dat je het er bij zegthaaaaai
Opvolger of concurrentquote:Op zondag 27 december 2020 10:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt aeen waardig opvolger met Limoentjuh (Of hoe je het schrijft)
De supermarkt met bloemenkraam was toch open helaasquote:Op zondag 27 december 2020 10:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey jij hebt meer nummers dit uur dan ik
zo zeker wel jaquote:Op zondag 27 december 2020 11:00 schreef Cee het volgende:
1253 Frozen Madonna![]()
1252 Burning Heart Vandenberg
![]()
![]()
![]()
1243 Sledgehammer Peter Gabriel![]()
Lekker uurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik zie dat Edje en Coldplay hier uit zijn gehaald, die nummers vind ik ook prima.quote:Op zondag 27 december 2020 11:00 schreef Cee het volgende:
1253 Frozen Madonna![]()
![]()
![]()
![]()
1243 Sledgehammer Peter Gabriel![]()
Lekker uurtje!
quote:Op zondag 27 december 2020 11:01 schreef essnhills het volgende:
Ja ehm, dus..
1253 Frozen Madonna
1251 Memory Barbra Streisand
1249 Barracuda Heart
1248 Epic Faith No More
1245 Love Me Tender Elvis Presley
1244 School's Out Alice Cooper
1243 Sledgehammer Peter GabrielThe Woman The Myth The LegendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja ehm, dus..
1253 Frozen Madonna
1249 Barracuda Heart
1248 Epic Faith No More
1243 Sledgehammer Peter GabrielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
tja, er zijn veel debielen in NL..quote:Op zondag 27 december 2020 11:02 schreef DW457 het volgende:
Je bent ook wel een debiel als je daar in trapt btw #valsevaccins.
Ja ehm, dus..
1253 Frozen Madonna
1249 Barracuda Heart
1248 Epic Faith No More
1243 Sledgehammer Peter GabrielJe mist ook nog 2 nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ben ik niet het origineel?quote:Op zondag 27 december 2020 10:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt aeen waardig opvolger met Limoentjuh (Of hoe je het schrijft)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ben jij nog in beeld geweest vannacht?quote:Op zondag 27 december 2020 11:02 schreef Poppejans het volgende:
Ik wist niet dat mevr Streisand er met meerdere platen instond. Totaal onnodig weer.
Maar ik blijf hangen voor Faith no more,Alice Cooper en Vandenberg
Lijstje van Peace gejat?quote:Op zondag 27 december 2020 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat Edje en Coldplay hier uit zijn gehaald, die nummers vind ik ook prima.
Ja, gisteravond al.quote:Op zondag 27 december 2020 11:03 schreef DW457 het volgende:
Sandstorm is al geweest...die was nu ook wel passend geweest.
quote:Op zondag 27 december 2020 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben ik niet het origineel?There is a new sheriff in town girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
[..]
Ben ik niet het origineel?Limoentje is je muzikale evenknie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verschuil je daar maar achterquote:Op zondag 27 december 2020 10:58 schreef Strani het volgende:
*Gaat snel mee in het enthousiasme over Ess om vooral niet op te vallen
![]()
![]()
Ja ehm, dus..
1253 Frozen Madonna
1249 Barracuda Heart
1248 Epic Faith No More
1243 Sledgehammer Peter GabrielZe is echt terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja ehm, dus..
1253 Frozen Madonna
1249 Barracuda Heart
1248 Epic Faith No More
1243 Sledgehammer Peter GabrielIndrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ben ik niet het origineel?Je bent het origineel. Daarom heb je een opvolgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limoentjuh doet elk uur ongeveer wat jij dit uur invult
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zondag 27 december 2020 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb af en toe de Essnhills spirit er een beetje in proberen te houden
quote:Op zondag 27 december 2020 11:04 schreef MTheBassman het volgende:
Gelukkig is essnhills er nog als ik me dom voel en heel weinig in het uur bij naam ken
Ze heeft toch een reputatie hoog te houden hèquote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
essnilhs kent er nog minder dan limoentjuh, dat is wel een prestatie
Nein. Úren verspildquote:Op zondag 27 december 2020 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben jij nog in beeld geweest vannacht?
Ja, maar bij essnhills komen de ojaatjes straks welquote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
essnilhs kent er nog minder dan limoentjuh, dat is wel een prestatie
En krijg een uitslag dat zo onbetrouwbaar is als de pest.quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Laat je nu testen...
...voor 165 euro per test"
Hadden woorden van Raf v.d. Vaart kunnen zijnquote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar stiekem houden we (niet in de zin van verliefd) bijna allemaal wel van Essie
Altijd weer mensen die uit zo'n crisis een slaatje pogen te slaan.quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Laat je nu testen...
Ahum, ik laat me niet zomaar van mijn 'oh deze!' troon stotenquote:Op zondag 27 december 2020 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
There is a new sheriff in town girl
Is nie gratis nie?quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Laat je nu testen...
quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nein. Úren verspild
Maar wel gezelligheid hier gehad
quote:Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahum, ik laat me niet zomaar van mijn 'oh deze!' troon stotenThat's the spirit girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Gelukkig ben ik hem nietquote:Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hadden woorden van Raf v.d. Vaart kunnen zijn
quote:Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahum, ik laat me niet zomaar van mijn 'oh deze!' troon stotenVerschil is wel dat jij inderdaad altijd Oh deze! zegt, Limoentjuh kent de nummers vaak echt nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Bart, de host, liet me niet eens meer binnen. Ik kreeg de kans niet eens iets eventueels raars te doenquote:Op zondag 27 december 2020 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]![]()
Die moderator helemaal de huid volgescholden neem ik aan?
Elvis is ook gewoon ontzettend overgewaardeerd. Er is zoveel anders moois uit die tijd.quote:Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Is er nou echt een generatiekloof wat Elvis betreft? Ik schrik ervan
Beste lied van Madonna zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Frozen uit de beste tijd van Madonna
Ik heb teruggekeken in de andere lijstjes..quote:
Kutbart.quote:Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bart, de host, liet me niet eens meer binnen. Ik kreeg de kans niet eens iets eventueels raars te doen
quote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb teruggekeken in de andere lijstjes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Vergeet je het drinken van Peaceman niet??quote:Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik pas en ga naar de keuken om beschuitjes te smeren.
[..]
Ik heb teruggekeken in de andere lijstjes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Ruikt een stuk frisser gelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef alopio het volgende:
Zo gedouched en koffie, mooi optijd voor het nieuwe uur
Pure Shores GTA V Genotquote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Pure Shores dus hoger in de Mex2000 staan dan Frozen. Moet ik dit heroverwegen?
jaquote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Pure Shores dus hoger in de Mex2000 staan dan Frozen. Moet ik dit heroverwegen?
Zijn glas is gevuldquote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vergeet je het drinken van Peaceman niet??
Ja dat was wel naar vannacht. Beetje zuur. Zat er al helemaal klaar voorquote:Op zondag 27 december 2020 11:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bart, de host, liet me niet eens meer binnen. Ik kreeg de kans niet eens iets eventueels raars te doen
Beide William Orbit genot, dus magquote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2020 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een echte ipv een commerciële
Eigenlijk is het gewoon hetzelfde nummer. Of nouja, het belangrijkste element uit Pure Shores zit letterlijk in dit nummer. Maar ik vind Madonna niet zo'n fijne zangstem hebben (ook niet op plaat)quote:
[..]
Ik heb teruggekeken in de andere lijstjes..Pak de topics van voorgaande jaren er maar bij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Secret is mijn favoriet denk ikquote:
Niks aan gemist hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat was wel naar vannacht. Beetje zuur. Zat er al helemaal klaar voor
Ik zal eens in de Peaceman top 1000 spiekenquote:
In die heuvels gaat dat natuurlijk makkelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ze heeft toch een reputatie hoog te houden hè
Is dan ook gejat, mocht jaren niet in België gedraaid worden omdat de Belg die een demotape opstuurde een proces had aangespannen. Schijnt inmiddels geschikt te zijnquote:Op zondag 27 december 2020 11:09 schreef Poppejans het volgende:
Like a prayer vind ik het leukst van Madonna.
Bij deze ging het al bergafwaarts
Kan het me niet voorstellen, komma,quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Madonna heeft geen goede nummers. Punt.
Live to Tell, deze en Vogue kan ik wel hebben, maar daarna wordt het wel arrenmoedig.quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar zat ik nu op te wachten. Muzikaal was het niet veel rond 02:00 uurquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niks aan gemist hoor
Al had ik wel al een papiertje in speigelschrift gemaakt met een groet aan Fok!
Ik stem meestal op Dear Jessie maar zonder succes.quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
#438 Justify my love is bij mij de hoogstequote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zal eens in de Peaceman top 1000 spieken
Dat was best pijnlijk ja.quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Cee het volgende:
Haar fantastische optreden op het ESF nog vers in het geheugen gegrift.
Madonna livequote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Cee het volgende:
Haar twitter filmpje dat ze over Corona brabbelt in bad nog nabrandend op mijn netvlies.
Die was toch van Rollergirlquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stem meestal op Dear Jessie maar zonder succes.
EENSCHquote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Like A Prayer blijft de grootste genotsplaat toch ja
Waar staat vrijwillig dan?quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Fake news, fokkers hebben geen vrouwen vrijwillig om hun heen.
Stem je op Rollergirl ja?quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stem meestal op Dear Jessie maar zonder succes.
Er staat toch ook niet dat het vrijwillig is.quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar stoer, soort internet hooliganquote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oja! De dag erna was er ineens álles aan bijgeschaafdquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Cee het volgende:
Haar twitter filmpje dat ze over Corona brabbelt in bad nog nabrandend op mijn netvlies.
Nog bonus gehad?quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat ze vorige maand is overleden, die Madonna.
komt gelukkig nog een keer langs met Live is Livequote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen AirMilesquote:
Ah kijk, ja, dan klopt t weer.quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar stoer, soort internet hooligan
*stopt mevrouw Alopio terug in de kelder
Zorro gebruikt een vraagteken hoor.quote:
Ssstquote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat het vrijwillig is.
We leven dan nu ook in het Na-Donna.quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, zat gisteravond bij familie..quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef essnhills het volgende:
Zo, heb even mijn laptop erbij gepakt, tikt toch wat makkelijker dan op de telefoon
ik vind mobiel fok!ken niet te doen eigenlijk, als ik ergens ben zonder mn laptop ga ik eerder niet op fok dan wel op fok en met de mobiel klooienquote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef essnhills het volgende:
Zo, heb even mijn laptop erbij gepakt, tikt toch wat makkelijker dan op de telefoon
Ik probeer het ook altijd, is wel een sport zegmaarquote:Op zondag 27 december 2020 11:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, zat gisteravond bij familie..
Mobiel FOK!ken is niet aan te raden in dit topic.
Mobiel FOK!ken is kut.quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef essnhills het volgende:
Idem.quote:
Ja, al een jaar of 8.quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
We leven dan nu ook in het Na-Donna.
Absoluut. Voorheen ging het nog wel, maar nu..quote:
Die zag ik vrij vaak zitten op terrassen in Arnhem pre Coronaquote:
Pas zo'n 500 keerquote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef peaceman het volgende:
had ik al eens verteld dat hij hier wel eens langs fietst?
Nee? Vertel meer Bert, desnoods betalen we bij!quote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef peaceman het volgende:
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik ken dit verhaal nietquote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef peaceman het volgende:
Nee, vertel eensquote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef peaceman het volgende:
Bij terrassen denk ik ook aan Adje. Adje voor de sfeerquote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die zag ik vrij vaak zitten op terrassen in Arnhem pre Corona
Visscher Godquote:Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee? Vertel meer Bert, desnoods betalen we bij!
Na 1 slok is je dranklust wel verdwenen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Het is dat ik niet drink, anders had ik nu zin gekregen in Heineken.
quote:
Nou adje fietst wel eens hier langsquote:
WOoOwW!quote:Op zondag 27 december 2020 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Nou adje fietst wel eens hier langs
Brandend Hart? Samenwerking van Anneke Gronloh en De Dijk?quote:Op zondag 27 december 2020 11:16 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat Nederlandstalige nummer ook best te pruimen
Jaja, dat zijn de verhalen he?!quote:
Haha uiteraard, René Karst door de speakersquote:Op zondag 27 december 2020 11:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij terrassen denk ik ook aan Adje. Adje voor de sfeer
Trouwens, ligt het aan mij of mist jouw tijger een kerstmuts?quote:
Jij krijgt minpuntenquote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brandend Hart? Samenwerking van Anneke Gronloh en De Dijk?
Dit is waarom ik op FOK! zitquote:
Ad heeft heul geen nederlandstalig nummerquote:Op zondag 27 december 2020 11:16 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat Nederlandstalige nummer ook best te pruimen
Goed verhaal!quote:Op zondag 27 december 2020 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Trouwens, ligt het aan mij of mist jouw tijger een kerstmuts?
Moest lachen.quote:
Zijn allemaal persoonlijke memories die ik deel..quote:
Ik zie Adje regelmatig voorbij fietsen. Hij woont dichtbij ons.quote:Op zondag 27 december 2020 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
Heb Adje nog live gezien in Enschede bij een Whitesnake concert
oh en zijn moon kings ook een keertje! Sta zelfs met hem op de foto na het concert
Bert?ofzo wel. Net als die Juli julie juli juliiiquote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ad heeft heul geen nederlandstalig nummer
Ik hoor Piet Veerman niet hoorquote:
quote:
Hey dat is mijn verhaalquote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie Adje regelmatig voorbij fietsen. Hij woont dichtbij ons.
Echt hèquote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
dit doen ze gewoon expres, na elk lekker nummer wordt het opgevolgd door zo'n zeikplaat
Op het fietspadje, neem ik aan.quote:Op zondag 27 december 2020 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bert is een lul. die bestaat niet.quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bert?ofzo wel. Net als die Juli julie juli juliii
quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Starflyer het volgende:
Cats![]()
Maar dan liever het origineel van Elaine Paige.
Ik meende al te horen dat peaceman zoiets vertelde een keertjequote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooi nummerquote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
dit doen ze gewoon expres, na elk lekker nummer wordt het opgevolgd door zo'n zeikplaat
heb ik dat wel eens verteldquote:Op zondag 27 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik meende al te horen dat peaceman zoiets vertelde een keertje
Vannacht tussen 4-5 was anders een prima uur met leuke opeenvolging.quote:Op zondag 27 december 2020 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zei niet van THE catsquote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor Piet Veerman niet hoor
Die z’n eigen nummers in het Nederlands heeft gecoverd, die?quote:Op zondag 27 december 2020 11:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bert?ofzo wel. Net als die Juli julie juli juliii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |