Kan het me niet voorstellen, komma,quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Madonna heeft geen goede nummers. Punt.
Live to Tell, deze en Vogue kan ik wel hebben, maar daarna wordt het wel arrenmoedig.quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar zat ik nu op te wachten. Muzikaal was het niet veel rond 02:00 uurquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niks aan gemist hoor
Al had ik wel al een papiertje in speigelschrift gemaakt met een groet aan Fok!
Ik stem meestal op Dear Jessie maar zonder succes.quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
#438 Justify my love is bij mij de hoogstequote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zal eens in de Peaceman top 1000 spieken
Dat was best pijnlijk ja.quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Cee het volgende:
Haar fantastische optreden op het ESF nog vers in het geheugen gegrift.
Madonna livequote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Cee het volgende:
Haar twitter filmpje dat ze over Corona brabbelt in bad nog nabrandend op mijn netvlies.
Die was toch van Rollergirlquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stem meestal op Dear Jessie maar zonder succes.
EENSCHquote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Like A Prayer blijft de grootste genotsplaat toch ja
Waar staat vrijwillig dan?quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Fake news, fokkers hebben geen vrouwen vrijwillig om hun heen.
Stem je op Rollergirl ja?quote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stem meestal op Dear Jessie maar zonder succes.
Er staat toch ook niet dat het vrijwillig is.quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar stoer, soort internet hooliganquote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oja! De dag erna was er ineens álles aan bijgeschaafdquote:Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Cee het volgende:
Haar twitter filmpje dat ze over Corona brabbelt in bad nog nabrandend op mijn netvlies.
Nog bonus gehad?quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat ze vorige maand is overleden, die Madonna.
komt gelukkig nog een keer langs met Live is Livequote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen AirMilesquote:
Ah kijk, ja, dan klopt t weer.quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar stoer, soort internet hooligan
*stopt mevrouw Alopio terug in de kelder
Zorro gebruikt een vraagteken hoor.quote:
Ssstquote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat het vrijwillig is.
We leven dan nu ook in het Na-Donna.quote:Op zondag 27 december 2020 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, zat gisteravond bij familie..quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef essnhills het volgende:
Zo, heb even mijn laptop erbij gepakt, tikt toch wat makkelijker dan op de telefoon
ik vind mobiel fok!ken niet te doen eigenlijk, als ik ergens ben zonder mn laptop ga ik eerder niet op fok dan wel op fok en met de mobiel klooienquote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef essnhills het volgende:
Zo, heb even mijn laptop erbij gepakt, tikt toch wat makkelijker dan op de telefoon
Ik probeer het ook altijd, is wel een sport zegmaarquote:Op zondag 27 december 2020 11:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, zat gisteravond bij familie..
Mobiel FOK!ken is niet aan te raden in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |