SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Het is een rockopera. Dus je mist een wat als je maar één nummer luistert.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat zal het dan wel zijn. Ik kan best begrijpen dat het toendertijd ver voor hun tijd waren, maar voor iemand die die periode niet heeft meegekregen is het een beetje, tja, ouwe lullenrock of zo
dat mag je vinden, hans.quote:
Nee, ze wil niet dat ik haar ga zien als moeder of wat dan ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je spare-ma zul je bedoelen
Won't get fooled again?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:53 schreef peaceman het volgende:
Na P!nk het nummer van alle Wappies
glas is gevaarlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
We heffen de glazen op zelfs! En nu?
Ik kan het ook gewoon echt niet anders meer horen, heb opgezocht wat ze nou daadwerkelijk zingtquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog steeds in mijn ochtendjas trouwens.
Bijna... Meer de wat agressievere takquote:
Yeah?quote:
Hans?! Penalty!quote:
ik heb geen ochtendjas, ik wil eigenlijk gekleed zijn als ik wakker word.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog steeds in mijn ochtendjas trouwens.
Ik ga me alleen maar ergeren aan strakszittende kleding als ik de hele dag achter mijn computer zit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb geen ochtendjas, ik wil eigenlijk gekleed zijn als ik wakker word.
Ik zit ervoor. Anders zie ik nietsquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga me alleen maar ergeren aan strakszittende kleding als ik de hele dag achter mijn computer zit.
Bedankt voor je bijdrage.quote:
2020 is aardig op weg daarmee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:57 schreef Evenstar het volgende:
ALLES MOET KAPOOOOOOOOOOOOOOT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ROCK 'N' GROHLquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klaar voor Grohl en co??
Voor duhquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Waar staat jouw computer? Voor je of achter je?
Bijna zonder uitzonderingquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
1433 Livin' Thing Electric Light Orchestra
1432 Back Home Golden Earring
1431 Common People Pulp
1430 Stuck In A Moment You Can't... U2
1429 Fire And Rain James Taylor
1428 What A Fool Believes The Doobie Brothers
1427 Vertigo U2
1426 More Than A Woman Bee Gees
1425 Home Again Kensington :'r
1424 All My Life Foo Fighters
1423 Sowing The Seeds Of Love Tears For Fears
1422 The Cross Prince
1421 Pure Morning Placebo
1420 Diane Therapy?:?
veel oh ja-tjes?
Sowing the seeds lijkt me eerder over pijpen te gaan..quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alweer een liedje over beffen?
die van mij is alweer van 10-11quote:
Ja nee, die is het nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sowing the seeds lijkt me eerder over pijpen te gaan..
Heb drie lijsten dit jaar, dus bijna ieder uur wel iets haha, kansloos.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die van mij is alweer van 10-11
Zo kan ik lekker consistent de wekker zetten om 10 weer
Wij hebben hetzelfde lijstje. Bij de rest klopt ie niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef cafca het volgende:
1433 Livin' Thing Electric Light Orchestra
1432 Back Home Golden Earring
1431 Common People Pulp
1430 Stuck In A Moment You Can't... U2
1429 Fire And Rain James Taylor
1428 What A Fool Believes The Doobie Brothers
1427 Vertigo U2
1426 More Than A Woman Bee Gees
1424 All My Life Foo Fighters
1423 Sowing The Seeds Of Love Tears For Fears
1422 The Cross Prince
1421 Pure Morning Placebo
1420 Diane Therapy?
Eensquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik stemde op een andere van Placebo, The Bitter End. Maar iets anders dan Pure Morning zal de lijst wel nooit halen helaasch..
En Therapy? staat belachelijk laag! Ik vind dat echt een meesterwerk
Blijft een kuffer, toch altijd met de mindere meesterwerken danquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik stemde op een andere van Placebo, The Bitter End. Maar iets anders dan Pure Morning zal de lijst wel nooit halen helaasch..
Eerder vandaag al iets soortgelijks, iemand die een kind van 10 liet rijden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef MTheBassman het volgende:
ja, dit klinkt als iets wat in Groningen zou gebeuren.
Of wacht, natuurlijk anti-vaccin-bonus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
Bizar dat Placebo in de lijst staat. Wel tof, maar niet verwacht.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde lijstje. Bij de rest klopt ie niet.
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deze vrouw
Ook op Therapy? gestemd, is wat mij betreft minimaal top 1000 materiaal, eigenlijk top 500 materiaal als je ziet wat voor meuk er allemaal in staat.
Placebo is ook weer niet zo heel bekend natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...
Ha, een mede-stemmert.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Berkery het volgende:
Ik val met de neus in de boter, PulpStemLijstGenot
nou voor mensen die niet echt van de indie zijn ken ik eigenlijk alleen Pumped up Kicks.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...
Vind ik ook! Die is zooo fijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Al sinds 2016. De alternatieve bands die in de jaren 2012 t/m 2017 mondjesmaat zijn toegevoegd aan de keuzelijst hebben daar optimaal van geprofiteerd. Via de vrije keuze hadden we denk ik nog vele jaren kunnen wachten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
Bizar dat Placebo in de lijst staat. Wel tof, maar niet verwacht.
Ik heb er ook op gestemd. Alle stemmers zijn straks hier aanwezigquote:
Via Twitter?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het maar eens gevraagd aan Radio 2, maar zal vast geen antwoord krijgen over de Who.
Rigged lijst.
Ik stel voor dat we Suede met Animal Nitrate er in proberen te gooien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Al sinds 2016. De alternatieve bands die in de jaren 2012 t/m 2017 mondjesmaat zijn toegevoegd aan de keuzelijst hebben daar optimaal van geprofiteerd. Via de vrije keuze hadden we denk ik nog vele jaren kunnen wachten.
Don Bosco, buurthuis in Den Boschquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet eens wat Bosco is,
Fair enough, Radio 2 draait ze inderdaad nauwelijks. Maar ze hebben waarschijnlijk wel een fanatieke fanbasequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Placebo is ook weer niet zo heel bekend natuurlijk.
Ik kende eigenlijk alleen For what it's worthquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Placebo is ook weer niet zo heel bekend natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Hier nog een medestemmerquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Berkery het volgende:
Ik val met de neus in de boter, PulpStemLijstGenot
Die zijn wel fanatiek ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Fair enough, Radio 2 draait ze inderdaad nauwelijks. Maar ze hebben waarschijnlijk wel een fanatieke fanbase![]()
https://www.last.fm/user/nporadio2/library/music/Placebo
Maar die van Therapy is zoveel béter dan het origineel. Rauwer, echter..quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijft een kuffer, toch altijd met de mindere meesterwerken dan
back home houdt in dat je op vakantie bent geweestquote:
ik wil wickerman en FEELINGCALLEDLOVE erbij hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de absolute hoogtepunten van vandaag![]()
We moeten maar met z'n allen afspreken dat we het nooit meer laten gebeuren dat Common People ooit nog uit de lijst geraakt.
(En komende jaren Disco 2000 er ook even instemmen bitte)
2e lockdown was net te laatquote:
Toolfans niet danquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zijn wel fanatiek ja.
Nightwish heeft wel echt een van de meest actieve fanbases trouwens en vies fanatiek haha. Bijna een cult
Ben groot Nightwish fan, maar zelfs ik vind ze eng
dat ben ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
back home houdt in dat je op vakantie bent geweest
rauwer dan Hüsker Dü? Met die strings erbij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar die van Therapy is zoveel béter dan het origineel. Rauwer, echter..
Ok ik stop ik draaf door
Dat is wel een opvallende afwezige inderdaad. Die zijn volgens mij best bekend bij het bredere publiek.quote:
Doet me denken aan de Fansingtons, die ook zo'n beetje elke verkiezing kapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zijn wel fanatiek ja.
Nightwish heeft wel echt een van de meest actieve fanbases trouwens en vies fanatiek haha. Bijna een cult
Ben groot Nightwish fan, maar zelfs ik vind ze eng
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik vind Golden Earring eigenlijk weinig aan.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik kende eigenlijk alleen For what it's worthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij mag ook blijven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
minpuntenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
Ja, ik had gehoopt dat ze net als andere jaren in de lijst zouden staan, verwacht dat ze dan weer zo rond de 1900 blijven hangen maar zó hoog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik Common People ontdekt tijdens de top 2000, toen stond het er 2 jaren niet in en nu staat het hoger dan ooit tevoren
Inderdaad, dat klopt. #timingquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
back home houdt in dat je op vakantie bent geweest
Voor 50% op het conto te schrijven van Lucky Fonzquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik Common People ontdekt tijdens de top 2000, toen stond het er 2 jaren niet in en nu staat het hoger dan ooit tevoren
Niet echt doelgroep, maar denk dat er op teveel verschillende nummers gestemd wordt. Vorig was dé kans na de come back.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel een opvallende afwezige inderdaad. Die zijn volgens mij best bekend bij het bredere publiek.
Tool is wel iconisch maar niet erg bekend. Een Metallica of Iron Maiden kennen mensen toch iets meer dan Tool. Dezelfde reden dat een Megadeth en Opeth er ook niet instaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel een opvallende afwezige inderdaad. Die zijn volgens mij best bekend bij het bredere publiek.
Vergeleken met de gemiddelde top 2000 plaat....quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn vader vindt dit leuk.
Ik vind het wel oké
Ik vind het vooral pulp.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:13 schreef Fred_B het volgende:
The love of the common people is groot hier.
schism?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij bands als Tool zijn er teveel nummers om uit te kiezen. Dan moeten wel heel veel mensen op 1 nummer stemmen.
ja, er is ook geen nummer wat er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik vind bijvoorbeeld 10.000 years echt een meesterwerk, anderen zeggen weer Schism etcquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij bands als Tool zijn er teveel nummers om uit te kiezen. Dan moeten wel heel veel mensen op 1 nummer stemmen.
Of Lateralusquote:
ik heb 3 andere nummers van Pulp in de Peaceman top 1000quote:
Ja, het is jammer dat je dan niet wat stemmen van de andere nummers erbij kunt tellen om toch een nummer erin te krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind 10.000 Days weer een van de minderequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, er is ook geen nummer wat er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik vind bijvoorbeeld 10.000 years echt een meesterwerk, anderen zeggen weer Schism etc
Neejoh, nummer 1 vind je in een bos.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nummer 1 is toch dat licht dat nooit uit gaat?
Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog lichtquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nummer 1 is toch dat licht dat nooit uit gaat?
Lateralus zou ik kiezen. Maar enige coördinatie zou wel handig zijn jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, er is ook geen nummer wat er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik vind bijvoorbeeld 10.000 years echt een meesterwerk, anderen zeggen weer Schism etc
shit, ik zeg steeds years, ik bedoel daysquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind 10.000 Days weer een van de mindere
Ik stem op Schism omdat ik dat het kansrijkst acht. Maar vind ik niet per se de beste.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht
Jij bent af.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
The Doobie Brothers ook coronabonus denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Corona bonus voor dit hele matige U2 nummer.
Ik was gisteren al af vanwege iets, ben ik nu dubbel-af of on-af?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent af.
(Zo hoort het dan toch, jongens?)
Post geliked. Jij bent goed bezig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent af.
Lekker bezig. Cee zou wel heel erg vaak af zijn dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent af.
eigenlijk zijn we altijd wel een keertje af.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was gisteren al af vanwege iets, ben ik nu dubbel-af of on-af?
Een matig U2 nummer is nog altijd beter dan een heel goed Kensington nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
Corona bonus voor dit hele matige U2 nummer.
Jij bent per definitie af, maar dat is extra gezellig!quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
die band ken ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Een matig U2 nummer is nog altijd beter dan een heel goed Kensington nummer
Jij bent dubbel-afquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:18 schreef PzKpfw het volgende:
Gelukkig nu weer een fatsoenlijk nummer, die vorige was maar saai.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent per definitie af, maar dat is extra gezellig!
Gewaagde constateringquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begin het gevoel te krijgen dat die Bono wel heel erg in zichelf is gaan geloven
Denk niet dat de Diane-fans per definitie Therapy? leuk vindenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:20 schreef Berkery het volgende:
Waarom stemmen die Therapy? fans niet gewoon op Screamager vraag ik me wel eens af
Jij bent niet af maar gewoon Ceequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, bij mij is het juist andersomquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Denk niet dat de Diane-fans per definitie Therapy? leuk vinden
Omdat die wel ok is, maar Diane gewoon een meesterwerk 1e klasse isquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:20 schreef Berkery het volgende:
Waarom stemmen die Therapy? fans niet gewoon op Screamager vraag ik me wel eens af
Jij bent nooit af Cee met goede smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, heeft die Taylor Swift toch nog iets goed gedaan!quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef Gretzl het volgende:
James Taylor, deze zanger leren kennen via de popkoningin Taylor Swift(waar ze over zijn platen zingt in 1 van haar mooiste nummer)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Swiftquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef Gretzl het volgende:
James Taylor, deze zanger leren kennen via de popkoningin Taylor Swift(waar ze over zijn platen zingt in 1 van haar mooiste nummer)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is The crownquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:23 schreef Cee het volgende:
Diane heeft gewoon een The Crown-bonus gekregen.
Dit typen en vervolgens denken "oh wacht die heette Diana".quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:23 schreef Cee het volgende:
Diane heeft gewoon een The Crown-bonus gekregen.
Ik zag het toevallig ook net. Ik had wel verwacht dat iets als deze het moeilijker zou hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Die drie nummers van hem staan wel redelijk stabiel in de Top 2000.
serie op netflix over Brits koningshuisquote:
Ah vandaar, ik heb geen Netflixquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
serie op netflix over Brits koningshuis
gelukkig kan jij er zelf nog om lachenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
en nog een oh ja-tje
Jezus wat ben ik slecht met titels
¾quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Staat Queensr che er nog in? Krijgen we weer dat die het niet doet op FOK!
Dit ja, die kan eigenlijk wel in het gretzlijstje overbodige kuffersquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk niet dat de Diane-fans per definitie Therapy? leuk vinden
Leugens!quote:
ik doe het daarom nooit goed met muziekquizzen. Ik ben te weinig bezig met artiesten en titels en vergeet daarom altijd hoe ze heten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig kan jij er zelf nog om lachen
Ga eens weg met je vagina-smileysquote:
NSFW mag gewoon weer op FOK hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga eens weg met je vagina-smileys
Dat is in Madagaskar als ik Jeremy Clarkson mag geloven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is gewoon een cocktail met twee olijven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan krijg ik QUEENSR"YCHE.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen alleen schreeuwen met ¾’s blijkbaar
Owquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Is gewoon een cocktail met twee olijven.
Is het een Grove schande?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:27 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat China Grove er niet in staat, zal wel door corona komen...
Ik wist niet dat Mercury zulke ambities had.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:28 schreef Berkery het volgende:
Dan maken we er toch gewoon Queensreich van?
nee, wel jammer, want goed liedje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is het een Grove schande?
We are the champions, no time voor losers hmm?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mercury zulke ambities had.
ja daar hoor je ze niet over bij het journaalquote:
ow verkeerde knoppiequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We are the champions, no time for losers hmm?
Zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog dat dit nummer net uit was en ik met een aantal op wintersport was een maand later die hem steeds draaiden. #waardeloze anekdote
Bono.quote:
Klinkt alsof je daar veel moeite mee hebt gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog dat dit nummer net uit was en ik met een aantal op wintersport was een maand later die hem steeds draaiden. #waardeloze anekdote
Ik werd er duizelig van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt alsof je daar veel moeite mee hebt gehad.
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn wel ergere dingen viral gegaan na winterportvakantiequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
deed ie toch alquote:
ik was al bijna teleurgesteld dat niemand bono gifjes stuurde.quote:
Ik riep net hardop godverdomme.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen viral gegaan na winterportvakantie
niets mis met port in de winter op vakantiequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen viral gegaan na winterportvakantie
omdat er mensen waren die meer dan alleen vrouw bleken te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Waarom kwam dit vorig jaar binnen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |