Of wacht, natuurlijk anti-vaccin-bonus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
Bizar dat Placebo in de lijst staat. Wel tof, maar niet verwacht.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik stemde op een andere van Placebo, The Bitter End. Maar iets anders dan Pure Morning zal de lijst wel nooit halen helaasch..
En Therapy? staat belachelijk laag! Ik vind dat echt een meesterwerk
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde lijstje. Bij de rest klopt ie niet.
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik stemde op een andere van Placebo, The Bitter End. Maar iets anders dan Pure Morning zal de lijst wel nooit halen helaasch..
En Therapy? staat belachelijk laag! Ik vind dat echt een meesterwerk
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deze vrouw
Ook op Therapy? gestemd, is wat mij betreft minimaal top 1000 materiaal, eigenlijk top 500 materiaal als je ziet wat voor meuk er allemaal in staat.
Placebo is ook weer niet zo heel bekend natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...
Ha, een mede-stemmert.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Berkery het volgende:
Ik val met de neus in de boter, PulpStemLijstGenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |