Denk niet dat de Diane-fans per definitie Therapy? leuk vindenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:20 schreef Berkery het volgende:
Waarom stemmen die Therapy? fans niet gewoon op Screamager vraag ik me wel eens af
Jij bent niet af maar gewoon Ceequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was gisteren al af vanwege iets, ben ik nu dubbel-af of on-af?
Kan wel kloppen, bij mij is het juist andersomquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Denk niet dat de Diane-fans per definitie Therapy? leuk vinden
Omdat die wel ok is, maar Diane gewoon een meesterwerk 1e klasse isquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:20 schreef Berkery het volgende:
Waarom stemmen die Therapy? fans niet gewoon op Screamager vraag ik me wel eens af
Jij bent nooit af Cee met goede smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was gisteren al af vanwege iets, ben ik nu dubbel-af of on-af?
Nou, heeft die Taylor Swift toch nog iets goed gedaan!quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef Gretzl het volgende:
James Taylor, deze zanger leren kennen via de popkoningin Taylor Swift(waar ze over zijn platen zingt in 1 van haar mooiste nummer)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Swiftquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef Gretzl het volgende:
James Taylor, deze zanger leren kennen via de popkoningin Taylor Swift(waar ze over zijn platen zingt in 1 van haar mooiste nummer)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is The crownquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:23 schreef Cee het volgende:
Diane heeft gewoon een The Crown-bonus gekregen.
Dit typen en vervolgens denken "oh wacht die heette Diana".quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:23 schreef Cee het volgende:
Diane heeft gewoon een The Crown-bonus gekregen.
Ik zag het toevallig ook net. Ik had wel verwacht dat iets als deze het moeilijker zou hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Die drie nummers van hem staan wel redelijk stabiel in de Top 2000.
serie op netflix over Brits koningshuisquote:
Ah vandaar, ik heb geen Netflixquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
serie op netflix over Brits koningshuis
gelukkig kan jij er zelf nog om lachenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
en nog een oh ja-tje
Jezus wat ben ik slecht met titels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |