nou voor mensen die niet echt van de indie zijn ken ik eigenlijk alleen Pumped up Kicks.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...
Vind ik ook! Die is zooo fijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk dat The Bitter End er niet in staat, dat is voor mij dé echte Placebo-klassieker. En Bosco ook al niet in de lijst...
Al sinds 2016. De alternatieve bands die in de jaren 2012 t/m 2017 mondjesmaat zijn toegevoegd aan de keuzelijst hebben daar optimaal van geprofiteerd. Via de vrije keuze hadden we denk ik nog vele jaren kunnen wachten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef Cee het volgende:
Bizar dat Placebo in de lijst staat. Wel tof, maar niet verwacht.
Ik heb er ook op gestemd. Alle stemmers zijn straks hier aanwezigquote:
Via Twitter?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het maar eens gevraagd aan Radio 2, maar zal vast geen antwoord krijgen over de Who.
Rigged lijst.
Ik stel voor dat we Suede met Animal Nitrate er in proberen te gooien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Al sinds 2016. De alternatieve bands die in de jaren 2012 t/m 2017 mondjesmaat zijn toegevoegd aan de keuzelijst hebben daar optimaal van geprofiteerd. Via de vrije keuze hadden we denk ik nog vele jaren kunnen wachten.
Don Bosco, buurthuis in Den Boschquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet eens wat Bosco is,
Fair enough, Radio 2 draait ze inderdaad nauwelijks. Maar ze hebben waarschijnlijk wel een fanatieke fanbasequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Placebo is ook weer niet zo heel bekend natuurlijk.
Ik kende eigenlijk alleen For what it's worthquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Placebo is ook weer niet zo heel bekend natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Hier nog een medestemmerquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:05 schreef Berkery het volgende:
Ik val met de neus in de boter, PulpStemLijstGenot
Die zijn wel fanatiek ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Fair enough, Radio 2 draait ze inderdaad nauwelijks. Maar ze hebben waarschijnlijk wel een fanatieke fanbase![]()
https://www.last.fm/user/nporadio2/library/music/Placebo
Maar die van Therapy is zoveel béter dan het origineel. Rauwer, echter..quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijft een kuffer, toch altijd met de mindere meesterwerken dan
back home houdt in dat je op vakantie bent geweestquote:
ik wil wickerman en FEELINGCALLEDLOVE erbij hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de absolute hoogtepunten van vandaag![]()
We moeten maar met z'n allen afspreken dat we het nooit meer laten gebeuren dat Common People ooit nog uit de lijst geraakt.
(En komende jaren Disco 2000 er ook even instemmen bitte)
2e lockdown was net te laatquote:
Toolfans niet danquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zijn wel fanatiek ja.
Nightwish heeft wel echt een van de meest actieve fanbases trouwens en vies fanatiek haha. Bijna een cult
Ben groot Nightwish fan, maar zelfs ik vind ze eng
dat ben ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
back home houdt in dat je op vakantie bent geweest
rauwer dan Hüsker Dü? Met die strings erbij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar die van Therapy is zoveel béter dan het origineel. Rauwer, echter..
Ok ik stop ik draaf door
Dat is wel een opvallende afwezige inderdaad. Die zijn volgens mij best bekend bij het bredere publiek.quote:
Doet me denken aan de Fansingtons, die ook zo'n beetje elke verkiezing kapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zijn wel fanatiek ja.
Nightwish heeft wel echt een van de meest actieve fanbases trouwens en vies fanatiek haha. Bijna een cult
Ben groot Nightwish fan, maar zelfs ik vind ze eng
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik vind Golden Earring eigenlijk weinig aan.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik kende eigenlijk alleen For what it's worthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij mag ook blijven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
minpuntenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik vind Golden Earring eigenlijk weinig aan.
Ja, ik had gehoopt dat ze net als andere jaren in de lijst zouden staan, verwacht dat ze dan weer zo rond de 1900 blijven hangen maar zó hoog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik Common People ontdekt tijdens de top 2000, toen stond het er 2 jaren niet in en nu staat het hoger dan ooit tevoren
Inderdaad, dat klopt. #timingquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
back home houdt in dat je op vakantie bent geweest
Voor 50% op het conto te schrijven van Lucky Fonzquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik Common People ontdekt tijdens de top 2000, toen stond het er 2 jaren niet in en nu staat het hoger dan ooit tevoren
Niet echt doelgroep, maar denk dat er op teveel verschillende nummers gestemd wordt. Vorig was dé kans na de come back.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel een opvallende afwezige inderdaad. Die zijn volgens mij best bekend bij het bredere publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |