ja daar hoor je ze niet over bij het journaalquote:
ow verkeerde knoppiequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We are the champions, no time for losers hmm?
Zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog dat dit nummer net uit was en ik met een aantal op wintersport was een maand later die hem steeds draaiden. #waardeloze anekdote
Bono.quote:
Klinkt alsof je daar veel moeite mee hebt gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog dat dit nummer net uit was en ik met een aantal op wintersport was een maand later die hem steeds draaiden. #waardeloze anekdote
Ik werd er duizelig van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt alsof je daar veel moeite mee hebt gehad.
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn wel ergere dingen viral gegaan na winterportvakantiequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
deed ie toch alquote:
ik was al bijna teleurgesteld dat niemand bono gifjes stuurde.quote:
Ik riep net hardop godverdomme.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen viral gegaan na winterportvakantie
niets mis met port in de winter op vakantiequote:Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen viral gegaan na winterportvakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |