chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history![]()
Ja zijn af en toe een paar momenten dat het even rustig isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heel goed gedaan Jippiequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
In je PM
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zie mijn PM![]()
Ben niet zo fan van Queenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rdu isquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn af en toe een paar momenten dat het even rustig is![]()
Wie heeft MAriah Carey toegevoegd in de spoilers van mods mededelingen en winnaarlijst?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Jij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
Wie heeft MAriah Carey toegevoegd in de spoilers van mods mededelingen en winnaarlijst?![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Geen idee, had het ook niet eens gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
Wie heeft MAriah Carey toegevoegd in de spoilers van mods mededelingen en winnaarlijst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ik mijn weg hierin al begin te vinden. Voor mijn werk moet ik altijd serieuze stukken schrijven, dus het is even wennen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon in je eigen woorden. Fok was toen ook wel uniek toen ze begonnen. Er waren wel nieuwssites maar niet gericht op jongeren. Danny vond dit raar en opperde op tweakers het idee om er één te beginnen.
In weblogjes durf ik meer, dan in 'nieuws' daar zit toch meestal een serieuze ondertoon in. Probeer wel zo neutraal mogelijk te blijven.![]()
Echt zo lelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ik mijn weg hierin al begin te vinden. Voor mijn werk moet ik altijd serieuze stukken schrijven, dus het is even wennen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon in je eigen woorden. Fok was toen ook wel uniek toen ze begonnen. Er waren wel nieuwssites maar niet gericht op jongeren. Danny vond dit raar en opperde op tweakers het idee om er één te beginnen.
In weblogjes durf ik meer, dan in 'nieuws' daar zit toch meestal een serieuze ondertoon in. Probeer wel zo neutraal mogelijk te blijven.Hou jij van 'plastic fantastic'?quote:![]()
Fan van wat er goed uit ziet. Bij sommige mensen past het welquote:🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Raaarrr iddquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, das toch afknapper van jewelste![]()
En daar betalen ze dan ook nog fors geld voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, das toch afknapper van jewelsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij Kim Kardashian vind ik de implants dan wel weer mooi
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Yellow SubmarineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK vind het zo onnatuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap dat niet. Zodra je je uitkleed dan krijgt die ander toch een afknapper? Net zoiets als al die filters over foto's. De foto lijkt totaal niet meer op de persoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, das toch afknapper van jewelsteIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zal er ook niet over oordelen voor anderen, maar hou er zelf niet van. Prefereer 'echt', snap ook niet dat mensen filters gebruiken op hun foto's (op de grappige filters van Snapchat na dan, al zijn die nu ook al teveel gebruikt om nog echt leuk te zijn)quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fan van wat er goed uit ziet. Bij sommige mensen past het wel![]()
In the town where I was born
Lived a man who sailed to seaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smaken verschil.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vind onnatuurlijk niet per se lelijk
Je hebt liever een echte vrouw dan een stuk plastic?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee veels te nep, vind dat zonde want denk wel dat het een heel knappe meid is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat heeft die lul zelf gedaan in deel ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9116 Mariah CareyGOD Fantopicquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, had het ook niet eens gezienActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Wordt er ineens een pan verse tomatensoep afgeleverd bij me
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Niet echt een preference. Bij sommigen ziet het er leuk uit, bij anderen weer nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil.
Je hebt liever een echte vrouw dan een stuk plastic?🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
O Mikeytt zit te liegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heeft die lul zelf gedaan in deel ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9116 Mariah CareyGOD Fantopic
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vind onnatuurlijk niet per se lelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heeft die lul zelf gedaan in deel ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9116 Mariah CareyGOD Fantopic
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Dan duurt het te lang voor iemand er iets over zegt. Je ziet het, negeren werkt het bestquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lucky you Had je zelf nog niets gemaakt voorvandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
Wordt er ineens een pan verse tomatensoep afgeleverd bij meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Volgens mij prefereert hijquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil.
Je hebt liever een echte vrouw dan een stuk plastic?![]()
![]()
Ja staat ook klaar. Maar morgen is er nog een dag. Ik gooi nooit eten wegquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you Had je zelf nog niets gemaakt voorvandaag?
Lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
Wordt er ineens een pan verse tomatensoep afgeleverd bij me![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij prefereert hij
[ afbeelding ]
En anders kan je het invriezenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja staat ook klaar. Maar morgen is er nog een dag. Ik gooi nooit eten weg
Hier werden gisteren Turkse pannenkoeken gebracht.
Ik zat net aan het toetje.
Dus heb ze lekker vanmiddag gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
prima gozer, maar mannen met sixpacks zijn echt smerig, moet ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij prefereert hij
[ afbeelding ]🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Altijd goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
Wordt er ineens een pan verse tomatensoep afgeleverd bij me![]()
![]()
Precies hetzelfde als war een vrouw kan verbouwen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Wat kan een man eigenlijk 'verbouwen' aan zijn lijf?
Zelf een neuscorrectie gehad.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Sixpacks kun je kant en klaar kopen. Zelfs als je vet bentquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Wat kan een man eigenlijk 'verbouwen' aan zijn lijf?
Ook borstimplantaten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Wat kan een man eigenlijk 'verbouwen' aan zijn lijf?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik prefereer ook een klein buikje, lekker om mee te kroelen❤️quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
prima gozer, maar mannen met sixpacks zijn echt smerig, moet ik niet.![]()
Veel te veelquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Wat kan een man eigenlijk 'verbouwen' aan zijn lijf?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sixpacks kun je kant en klaar kopen. Zelfs als je vet bent
Vet laten wegzuigen, gezicht laten verbouwen, neuscorrectie, borstimplantaten, 6-pack implantaten, penis correctie.....quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Wat kan een man eigenlijk 'verbouwen' aan zijn lijf?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als war een vrouw kan verbouwen?
Zelf een neuscorrectie gehad.![]()
Die zijn er ook ja. Van die 'spierborsten'. Hoef je niet meer zo hard te trainenquote:🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Kijk, jij weet hetquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vet laten wegzuigen, gezicht laten verbouwen, neuscorrectie, borstimplantaten, 6-pack implantaten, penis correctie.....
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?
[..]
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?![]()
Echt? Dan krijg je een prothese in je buik of zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sixpacks kun je kant en klaar kopen. Zelfs als je vet bent![]()
![]()
Heb zelf al een peniscorrectie moeten ondergaan. 60cm bleek toch wat aan de grote kant voor de meeste vrouwenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt? Dan krijg je een prothese in je buik of zo
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prinsesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Buikje hoeft ook weer niet. Wel spieren, maar geen zichtbare sixpackquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik prefereer ook een klein buikje, lekker om mee te kroelen❤️![]()
Zo'n bodytype beste:
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Best wel veel dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vet laten wegzuigen, gezicht laten verbouwen, neuscorrectie, borstimplantaten, 6-pack implantaten, penis correctie.....maar penis correctie?
![]()
Hey FFquote:
[..]
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt? Dan krijg je een prothese in je buik of zo
Jaren geleden had een Big Brother in Engeland, daar liep een man waarvan je zag dat hij overgewicht had maar hij liep heel trots in de rondte met een sixpack op dat vet
Groter, langer dikker of kleiner smaller ??quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Best wel veel dusmaar penis correctie?
Dottie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rechter maken. Vriend van een vriendin had dat ook gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
will je onden schlauchbootlips ??quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon een scheiding en een nieuwe vriendin nemen![]()
![]()
Recht zetten, vergroten, verkleinen, krom zetten. Noem het maar opquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaren geleden had een Big Brother in Engeland, daar liep een man waarvan je zag dat hij overgewicht had maar hij liep heel trots in de rondte met een sixpack op dat vet
[ afbeelding ]
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
FF weet het altijd wel te vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even checken.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je onden schlauchbootlips ??
Das een optische illusiequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ], wat erg
![]()
Nog een beetje gelukt met je licht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die loopt echt gigantisch voor lulquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Das een optische illusie, wat erg
Gal Gadot is dan wel het bewijs dat ieder mens minimaal op vrouwen valt
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Wisten jullie dit
Zo ontstond Driving Home For Christmas: 'Iedereen zag er wanhopig uit' https://www.nu.nl/muziek/(...)er-wanhopig-uit.html (via @nunl)![]()
Jaaah,staan nu goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje gelukt met je licht?
If you're gonna let me down
Let me down gently don't pretend
That you don't want me
Our love ain't water under the bridge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een hele mooie vrouw, maar ik hou het toch liever bij een manquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
5 kg erbij kan hij best hebben, maar dit zie ik ook liever dan een six-pack en een gewaxte borstkasquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Buikje hoeft ook weer niet. Wel spieren, maar geen zichtbare sixpack![]()
Zo'n bodytype beste:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De leugendetector gaat bij deze reactie afquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een hele mooie vrouw, maar ik hou het toch liever bij een man🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ik wil geen tieten tegen me aanquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De leugendetector gaat bij deze reactie af
Borstkas mag wel gewaxt wordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
5 kg erbij kan hij best hebben, maar dit zie ik ook liever dan een six-pack en een gewaxte borstkas🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Nee, dit wist ik niet. Maar wel een mooie verhaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Wisten jullie dit
Zo ontstond Driving Home For Christmas: 'Iedereen zag er wanhopig uit' https://www.nu.nl/muziek/(...)er-wanhopig-uit.html (via @:NUnl)
Bedankt voor het delen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Nu maar genieten
Altijd leuk om het verhaal achter een plaat te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Wisten jullie dit
Zo ontstond Driving Home For Christmas: 'Iedereen zag er wanhopig uit' https://www.nu.nl/muziek/(...)er-wanhopig-uit.html (via @:NUnl)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt niet. Ik wil borsthaar om in slaap te vallenquote:
Krom is toch niet verkeerd? Weet natuurlijk niet hoe krom en als iemand er echt last van heeft is het mooi dat hij dat kan laten verhelpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rechter maken. Vriend van een vriendin had dat ook gedaan![]()
quote:![]()
Bahquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Ik wil borsthaar om in slaap te vallen![]()
Heel mooi verhaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit wist ik niet. Maar wel een mooie verhaal
Bedankt voor het delen.![]()
Graag gedaan
Misschien iets voor op de FP![]()
Dat wil ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Mooie meidquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Borsthaar is viesquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ewww!! Gladde glibbers!![]()
Borsthaar!(Behalve als je Henry Cavill heet, dan mag t wel)
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Als je tegen jezelf aan plast wordt het toch vervelendquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Krom is toch niet verkeerd? Weet natuurlijk niet hoe krom en als iemand er echt last van heeft is het mooi dat hij dat kan laten verhelpen.
Kan ook als je een powerbelly hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat als ze een jaar niet scheert? Dan zit er denk ik ook genoeg haar op haar borstenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Ik wil borsthaar om in slaap te vallen🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Geen idee, dit waren in ieder geval implantaten vertelde hij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook als je een powerbelly hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dus jij valt op vrouwen met stoppelhaar op de borsten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als ze een jaar niet scheert? Dan zit er denk ik ook genoeg haar op haar borstenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zal er weblogje van maken (als het al niet geplaatst is)quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel mooi verhaal![]()
Graag gedaan
Misschien iets voor op de FP![]()
Dat kan inderdaad. Hij heeft ook niet de bouw verder dat hij een powerbelly heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, dit waren in ieder geval implantaten vertelde hij.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal er weblogje van maken (als het al niet geplaatst is)![]()
![]()
Nee, ik houd helemaal niet van borsthaar. Jij zegt dat er haar op moetquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij valt op vrouwen met stoppelhaar op de borsten?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Zeker, ik had een website met platen en het verhaal erachter. Helaas bestaat die niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk om het verhaal achter een plaat te lezen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zekersquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt liever lekkere tieten![]()
![]()
![]()
Dit kan ook nog. Borstimplantaten waardoor je gespierdere borsten hebt. Hoef je niet meer naar de sportschool🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Lekker kriebelen en friemelen ❤️quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat dan zo regelrecht door loopt in een bos konthaar zoals bij @Dvenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
konthaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan zo regelrecht door loopt in een bos konthaar zoals bij @:dven![]()
![]()
![]()
![]()
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Duudje!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan zo regelrecht door loopt in een bos konthaar zoals bij @:dven![]()
![]()
Niet op een vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, ik houd helemaal niet van borsthaar. Jij zegt dat er haar op moet
Wel minder fijn bij het rimmenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Volgens mij hoeven mannen daar geen kromme voor te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je tegen jezelf aan plast wordt het toch vervelend![]()
![]()
Maanlichtquote:![]()
Waarmeequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven mannen daar geen kromme voor te hebben
Zeker jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ik had een website met platen en het verhaal erachter. Helaas bestaat die niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Powerbelly... Zijn gewoon dikkerdsquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook als je een powerbelly hebt.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Meneer fruitquote:![]()
Was soul blij met het kerstkusje gisteren?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Kan het niet mooi vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook nog. Borstimplantaten waardoor je gespierdere borsten hebt. Hoef je niet meer naar de sportschool![]()
Heer dud0rquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meneer fruit![]()
Was soul blij met het kerstkusje gisteren?,zeker en je krijgt de groetjes.
Gladde borstkas voelt ook fijner aan, bij zowel mannen als vrouwen🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Maar wel met zoveel kracht dat ze 500 kilo deadliftenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Powerbelly... Zijn gewoon dikkerdsDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Cup AAAAA?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Mikeytt het volgende:
Gladde borstkas voelt ook fijner aan, bij zowel mannen als vrouwen![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer dud0r,zeker en je krijgt de groetjes.
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Precies! Maar meer is beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Jippie het volgende:
Mannen horen iets van borsthaar te hebben al zijn het er maar 5
onzin. Alleen een happy trail is een mustquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Jippie het volgende:
Mannen horen iets van borsthaar te hebben al zijn het er maar 5🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ik heb ze nooit geteldquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Jippie het volgende:
Mannen horen iets van borsthaar te hebben al zijn het er maar 5![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Jippie het volgende:
Mannen horen iets van borsthaar te hebben al zijn het er maar 5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is een happy trail?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
onzin. Alleen een happy trail is een must![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:11 schreef mario390 het volgende:
borstkaas is dat selfde
dann smeerkaas??![]()
Meisjes met....?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Borstkas bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:11 schreef mario390 het volgende:
borstkaas is dat selfde
dann smeerkaas??![]()
Borst haarquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:11 schreef mario390 het volgende:
borstkaas is dat selfde
dann smeerkaas??![]()
![]()
Truhequote:Op zaterdag 26 december 2020 17:11 schreef mario390 het volgende:
borstkaas is dat selfde
dann smeerkaas??Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dat lijntje haar van je belly button tot in je broekquote:🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Met rode haren. Die kunnen zoenen! Ja echt het is WAARquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
En dan door laten lopen over je pielemuis tot je kontgatquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dat lijntje haar van je belly button tot in je broek
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dit is echt wel de minimale borst beharing die een man moet hebben.quote:![]()
Zo dat was weer lekker
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
19,50 euro voor dit. Het waard?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan via je endeldarm door je hele spijsverteringskanaal, met haar op de tong en tanden zo weer naar buiten zodat het weer een mooie snor vormt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan door laten lopen over je pielemuis tot je kontgat![]()
![]()
Kussen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met rode haren. Die kunnen zoenen! Ja echt het is WAARActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das bij een man superquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dat lijntje haar van je belly button tot in je broek![]()
![]()
Ik dank uquote:
Wat gaan jullie eten vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze motto houd ik vanaf nu aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ik heb wel iets minder spieren dan dat, maar qua haargroei heb ik duidelijk wel meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is echt wel de minimale borst beharing die een man moet hebben.![]()
[ afbeelding ]
En haalt deze knakker er serieus de tondeuse overheen?![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar voor de rest iets te 'opgepompt'quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hier ligt het vlees net een kwartiertje te sudderen en de aardappels te koken. Over half uurtje aardappels fijn stampen, vlees snijden en dan met groentes erbij in de ovenquote:
Stik, ik heb maar 3 haartjes en om ze te zien heb je een vergrootglas nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
nnee brustkäse
ist schmierkäse
gleich![]()
Het niet hoeven bij te knippenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel iets minder spieren dan dat, maar qua haargroei heb ik duidelijk wel meer.
En haalt deze knakker er serieus de tondeuse overheen?
Mat Fraser. Mijn minder gespierd broertje van een ander moedertjequote:
Maar laten we eerlijk zijn, er gaat niets boven zo'n kaaklijn![]()
![]()
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Soel heeft de leftovers van van het gourmetten meegenomen,en daar hebben we stokbrood met smeersels bij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dank u
Wat gaan jullie eten vandaag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik heb maar 3 haartjes en om ze te zien heb je een vergrootglas nodig.Doet me aan een strip van Sjors en Sjimmie denken. Vergrootglas er bij in de zon, SCHROEI, en borsthaar weg!
![]()
![]()
hiero allang weggelaserdquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik heb maar 3 haartjes en om ze te zien heb je een vergrootglas nodig.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
IK eet altijd vroegquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ligt het vlees net een kwartiertje te sudderen en de aardappels te koken. Over half uurtje aardappels fijn stampen, vlees snijden en dan met groentes erbij in de oven
Had het makkelijk
Kipfillet met ui en ananas in de ketjap manis, krieltjes en prei met een zelfgemaakt sausje met tuinkruiden en kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je als vrouw er maar iets mee kan friemelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik heb maar 3 haartjes en om ze te zien heb je een vergrootglas nodig.![]()
![]()
Echt jou broertje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mat Fraser. Mijn minder gespierd broertje van een ander moedertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zijn de 3 meiden in je wohnung - huis geslapen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soel heeft de leftovers van van het gourmetten meegenomen,en daar hebben we stokbrood met smeersels bij.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soel heeft de leftovers van van het gourmetten meegenomen,en daar hebben we stokbrood met smeersels bij.![]()
![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan via je endeldarm door je hele spijsverteringskanaal, met haar op de tong en tanden zo weer naar buiten zodat het weer een mooie snor vormt?Zoenen is leukerquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ook lekker toch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soel heeft de leftovers van van het gourmetten meegenomen,en daar hebben we stokbrood met smeersels bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij in bed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de 3 meiden in je wohnung - huis geslapen?
Lekker, eetsmakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Jij bent wel heel geïnteresseerd in soul haar zussenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de 3 meiden in je wohnung - huis geslapen?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Lekker! Behalve die ananas danquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK eet altijd vroeg
Had het makkelijk
Kipfillet met ui en ananas in de ketjap manis, krieltjes en prei met een zelfgemaakt sausje met tuinkruiden en kaas
Principessa.quote:![]()
Wat ga jij eten?
Dan moeten haar handen wat lager zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je als vrouw er maar iets mee kan friemelen
Waarom vraag je het dan als je het antwoord weet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
nnee brustkäse
ist schmierkäse
gleich![]()
Gooi er ff een bruine boterham met wat kaas naar toe, het arme schaap krijgt duidelijk niet genoeg te eten!quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moeten haar handen wat lager zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Soep met stokbrood en kippenvleugeltjes en spareribs en ijsquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Wat ga jij eten?![]()
![]()
Maar ook echt héquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi er ff een bruine boterham met wat kaas naar toe, het arme schaap krijgt duidelijk niet genoeg te eten!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzinquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi er ff een bruine boterham met wat kaas naar toe, het arme schaap krijgt duidelijk niet genoeg te eten!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Lust je dat niet? Is altijd wel lekker bij kip vind ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Behalve die ananas danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moeten haar handen wat lager zijn.![]()
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Soep met stokbrood en kippenvleugeltjes en spareribs en ijs
En die andere meiden lijken ook geen ruimte voor hun eigen ingewanden te hebben. Misschien een transplantatie gehad zodat ze 1 meter aan dikke darm en de maag van een hongerige duif hebben gekregen?quote:![]()
Ik lust het wel, maar liever niet in ketjap manis, dat vind ik iets te zoet worden als je het met kip bakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust je dat niet? Is altijd wel lekker bij kip vind ikOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dat raar dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,zijn ze overhaupt in je huis geslapt ?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En die andere meiden lijken ook geen ruimte voor hun eigen ingewanden te hebben. Misschien een transplantatie gehad zodat ze 1 meter aan dikke darm en de maag van een hongerige duif hebben gekregen?![]()
Langzaam naar benedenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moeten haar handen wat lager zijn.![]()
![]()
Ach, als mikeytt en een stijf piemeltje van krijgt dat nauwelijks waar te nemen is met een telescoopquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En die andere meiden lijken ook geen ruimte voor hun eigen ingewanden te hebben. Misschien een transplantatie gehad zodat ze 1 meter aan dikke darm en de maag van een hongerige duif hebben gekregen?
Viel wel mee, ben zelf niet van het al te zoete. Ik voeg zelf nergens suiker aan toen. Dus vind iets nogal snel te zoetquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar liever niet in ketjap manis, dat vind ik iets te zoet worden als je het met kip bakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Whats love got the do with itquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, als mikeytt en een stijf piemeltje van krijgt dat nauwelijks waar te nemen is met een telescoop
Ik hou echt van slanke dames, maar er zijn grenzen. Ethiopië moet niet een modevoorbeeld zijn.![]()
Dat gaat wat ver idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou echt van slanke dames, maar er zijn grenzen. Ethiopië moet niet een modevoorbeeld zijn.![]()
Oh, what's love got to do, got to do with it
What's love but a second-hand emotionWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als kind noemden mijn broer en ik haar altijd al oma Turner, omdat we haar zo vreselijk oud vonden.quote:![]()
![]()
Ik zou eerde de kipfilet marineren in ketjap manis met thijm en knoflook, aardappelpuree met jus en gebakken aardappeltjes met kruiden maken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel wel mee, ben zelf niet van het al te zoete. Ik voeg zelf nergens suiker aan toen. Dus vind iets nogal snel te zoetOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je moet je wel nog ergens aan kunnen vast houden en niet bang zijn dat je bij iedere stoot de helft van haar botten breektquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou echt van slanke dames, maar er zijn grenzen. Ethiopië moet niet een modevoorbeeld zijn.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun
dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun dundun dun dundundun dun dun dun dun dun dun dundun dundunWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Damn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet je wel nog ergens aan kunnen vast houden en niet bang zijn dat je bij iedere stoot de helft van haar botten breekt
Ze heeft het ook lang vol gehouden. Elvis heeft haar in het begin nog geholpen met haar carrière.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind noemden mijn broer en ik haar altijd al oma Turner, omdat we haar zo vreselijk oud vonden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik hoop dat ik op die manier oud mag worden. Ze beweegt nog steeds als een godinquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind noemden mijn broer en ik haar altijd al oma Turner, omdat we haar zo vreselijk oud vonden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Darude.quote:
#true #waarheid #handlethecurvesquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat had ik gedaan en dan Ketjap Manis, Knoflook, sambal trassi, paprika, tijm, koenjit, bieslook basilicum chili sausquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerde de kipfilet marineren in ketjap manis met thijm en knoflook, aardappelpuree met jus en gebakken aardappeltjes met kruiden maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja neukteugels vind ik ook helemaal niks, maar ik hoef idd geen ribben te voelen met m'n paarsgepunte lans.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet je wel nog ergens aan kunnen vast houden en niet bang zijn dat je bij iedere stoot de helft van haar botten breekt![]()
![]()
Echt hoor,wat kan zij dansen,heb haar ooit live gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die manier oud mag worden. Ze beweegt nog steeds als een godin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BOOMquote:
dundun dundun dundun
BEEP
dun dun dun dun dun
dun dun
BEEP BEEP BEEP BEEP
BEEEP BEEP BEEP BEEP
BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BOOMWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan en dan Ketjap Manis, Knoflook, sambal trassi, paprika, tijm, koenjit, bieslook basilicum chili saus
Ow dat wist ik niet eens, tof!quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft het ook lang vol gehouden. Elvis heeft haar in het begin nog geholpen met haar carrière.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: