quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je onden schlauchbootlips ??
Das een optische illusiequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaren geleden had een Big Brother in Engeland, daar liep een man waarvan je zag dat hij overgewicht had maar hij liep heel trots in de rondte met een sixpack op dat vet
[ afbeelding ]
Nog een beetje gelukt met je licht?quote:
Ja die loopt echt gigantisch voor lulquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Das een optische illusie, wat erg
Jaaah,staan nu goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje gelukt met je licht?
Wel een hele mooie vrouw, maar ik hou het toch liever bij een manquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
Gal Gadot is dan wel het bewijs dat ieder mens minimaal op vrouwen valt
[ afbeelding ]
5 kg erbij kan hij best hebben, maar dit zie ik ook liever dan een six-pack en een gewaxte borstkasquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Buikje hoeft ook weer niet. Wel spieren, maar geen zichtbare sixpack![]()
Zo'n bodytype beste:
[ afbeelding ]
De leugendetector gaat bij deze reactie afquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een hele mooie vrouw, maar ik hou het toch liever bij een man
Ik wil geen tieten tegen me aanquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De leugendetector gaat bij deze reactie af
Borstkas mag wel gewaxt wordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
5 kg erbij kan hij best hebben, maar dit zie ik ook liever dan een six-pack en een gewaxte borstkas
Nee, dit wist ik niet. Maar wel een mooie verhaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Wisten jullie dit
Zo ontstond Driving Home For Christmas: 'Iedereen zag er wanhopig uit' https://www.nu.nl/muziek/(...)er-wanhopig-uit.html (via @:NUnl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |