Dus jij valt op vrouwen met stoppelhaar op de borsten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat als ze een jaar niet scheert? Dan zit er denk ik ook genoeg haar op haar borsten
Zal er weblogje van maken (als het al niet geplaatst is)quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel mooi verhaal![]()
Graag gedaan
Misschien iets voor op de FP
Dat kan inderdaad. Hij heeft ook niet de bouw verder dat hij een powerbelly heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, dit waren in ieder geval implantaten vertelde hij.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal er weblogje van maken (als het al niet geplaatst is)
Nee, ik houd helemaal niet van borsthaar. Jij zegt dat er haar op moetquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij valt op vrouwen met stoppelhaar op de borsten?
Zeker, ik had een website met platen en het verhaal erachter. Helaas bestaat die niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk om het verhaal achter een plaat te lezen.
Zekersquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt liever lekkere tieten
Lekker kriebelen en friemelen ❤️quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Ik wil borsthaar om in slaap te vallen
Wat dan zo regelrecht door loopt in een bos konthaar zoals bij @Dvenquote:
konthaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan zo regelrecht door loopt in een bos konthaar zoals bij @:dven
Duudje!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan zo regelrecht door loopt in een bos konthaar zoals bij @:dven
Niet op een vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, ik houd helemaal niet van borsthaar. Jij zegt dat er haar op moet
Wel minder fijn bij het rimmenquote:
Volgens mij hoeven mannen daar geen kromme voor te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je tegen jezelf aan plast wordt het toch vervelend
Maanlichtquote:
Waarmeequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven mannen daar geen kromme voor te hebben
Zeker jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ik had een website met platen en het verhaal erachter. Helaas bestaat die niet meer.
Powerbelly... Zijn gewoon dikkerdsquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook als je een powerbelly hebt.
Meneer fruitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |