quote:
Altijd leuk om het verhaal achter een plaat te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Wisten jullie dit
Zo ontstond Driving Home For Christmas: 'Iedereen zag er wanhopig uit' https://www.nu.nl/muziek/(...)er-wanhopig-uit.html (via @:NUnl)
Echt niet. Ik wil borsthaar om in slaap te vallenquote:
Krom is toch niet verkeerd? Weet natuurlijk niet hoe krom en als iemand er echt last van heeft is het mooi dat hij dat kan laten verhelpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rechter maken. Vriend van een vriendin had dat ook gedaan
quote:
Bahquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Ik wil borsthaar om in slaap te vallen
Heel mooi verhaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit wist ik niet. Maar wel een mooie verhaal
Bedankt voor het delen.
Dat wil ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie meidquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
Gal Gadot is dan wel het bewijs dat ieder mens minimaal op vrouwen valt
[ afbeelding ]
Borsthaar is viesquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ewww!! Gladde glibbers!![]()
Borsthaar!
Als je tegen jezelf aan plast wordt het toch vervelendquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Krom is toch niet verkeerd? Weet natuurlijk niet hoe krom en als iemand er echt last van heeft is het mooi dat hij dat kan laten verhelpen.
Kan ook als je een powerbelly hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaren geleden had een Big Brother in Engeland, daar liep een man waarvan je zag dat hij overgewicht had maar hij liep heel trots in de rondte met een sixpack op dat vet
[ afbeelding ]
Wat als ze een jaar niet scheert? Dan zit er denk ik ook genoeg haar op haar borstenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, dit waren in ieder geval implantaten vertelde hij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook als je een powerbelly hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |