Whats love got the do with itquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, als mikeytt en een stijf piemeltje van krijgt dat nauwelijks waar te nemen is met een telescoop
Dat gaat wat ver idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou echt van slanke dames, maar er zijn grenzen. Ethiopië moet niet een modevoorbeeld zijn.
Als kind noemden mijn broer en ik haar altijd al oma Turner, omdat we haar zo vreselijk oud vonden.quote:
Ik zou eerde de kipfilet marineren in ketjap manis met thijm en knoflook, aardappelpuree met jus en gebakken aardappeltjes met kruiden maken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel wel mee, ben zelf niet van het al te zoete. Ik voeg zelf nergens suiker aan toen. Dus vind iets nogal snel te zoet
Je moet je wel nog ergens aan kunnen vast houden en niet bang zijn dat je bij iedere stoot de helft van haar botten breektquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou echt van slanke dames, maar er zijn grenzen. Ethiopië moet niet een modevoorbeeld zijn.
Damn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet je wel nog ergens aan kunnen vast houden en niet bang zijn dat je bij iedere stoot de helft van haar botten breekt
Ze heeft het ook lang vol gehouden. Elvis heeft haar in het begin nog geholpen met haar carrière.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind noemden mijn broer en ik haar altijd al oma Turner, omdat we haar zo vreselijk oud vonden.
Ik hoop dat ik op die manier oud mag worden. Ze beweegt nog steeds als een godinquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind noemden mijn broer en ik haar altijd al oma Turner, omdat we haar zo vreselijk oud vonden.
Darude.quote:
#true #waarheid #handlethecurvesquote:
Dat had ik gedaan en dan Ketjap Manis, Knoflook, sambal trassi, paprika, tijm, koenjit, bieslook basilicum chili sausquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerde de kipfilet marineren in ketjap manis met thijm en knoflook, aardappelpuree met jus en gebakken aardappeltjes met kruiden maken.
Ja neukteugels vind ik ook helemaal niks, maar ik hoef idd geen ribben te voelen met m'n paarsgepunte lans.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet je wel nog ergens aan kunnen vast houden en niet bang zijn dat je bij iedere stoot de helft van haar botten breekt
Echt hoor,wat kan zij dansen,heb haar ooit live gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die manier oud mag worden. Ze beweegt nog steeds als een godin
BOOMquote:
Topquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan en dan Ketjap Manis, Knoflook, sambal trassi, paprika, tijm, koenjit, bieslook basilicum chili saus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |