Fan van wat er goed uit ziet. Bij sommige mensen past het welquote:
Raaarrr iddquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, das toch afknapper van jewelste
En daar betalen ze dan ook nog fors geld voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
IK vind het zo onnatuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
Bij Kim Kardashian vind ik de implants dan wel weer mooi
[ afbeelding ]
Ik snap dat niet. Zodra je je uitkleed dan krijgt die ander toch een afknapper? Net zoiets als al die filters over foto's. De foto lijkt totaal niet meer op de persoon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal er ook niet over oordelen voor anderen, maar hou er zelf niet van. Prefereer 'echt', snap ook niet dat mensen filters gebruiken op hun foto's (op de grappige filters van Snapchat na dan, al zijn die nu ook al teveel gebruikt om nog echt leuk te zijn)quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Fan van wat er goed uit ziet. Bij sommige mensen past het wel
Smaken verschil.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vind onnatuurlijk niet per se lelijk
Nee veels te nep, vind dat zonde want denk wel dat het een heel knappe meid is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
Bij Kim Kardashian vind ik de implants dan wel weer mooi
[ afbeelding ]
Dat heeft die lul zelf gedaan in deel ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9116 Mariah CareyGOD Fantopicquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, had het ook niet eens gezien
Niet echt een preference. Bij sommigen ziet het er leuk uit, bij anderen weer nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil.
Je hebt liever een echte vrouw dan een stuk plastic?
O Mikeytt zit te liegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heeft die lul zelf gedaan in deel ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9116 Mariah CareyGOD Fantopic
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vind onnatuurlijk niet per se lelijk
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heeft die lul zelf gedaan in deel ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspel #9116 Mariah CareyGOD Fantopic
Dan duurt het te lang voor iemand er iets over zegt. Je ziet het, negeren werkt het bestquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |