Truhequote:Op zaterdag 26 december 2020 17:11 schreef mario390 het volgende:
borstkaas is dat selfde
dann smeerkaas??
dat lijntje haar van je belly button tot in je broekquote:
Met rode haren. Die kunnen zoenen! Ja echt het is WAARquote:
En dan door laten lopen over je pielemuis tot je kontgatquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dat lijntje haar van je belly button tot in je broek
Dit is echt wel de minimale borst beharing die een man moet hebben.quote:
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
19,50 euro voor dit. Het waard?
En dan via je endeldarm door je hele spijsverteringskanaal, met haar op de tong en tanden zo weer naar buiten zodat het weer een mooie snor vormt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan door laten lopen over je pielemuis tot je kontgat
Kussen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met rode haren. Die kunnen zoenen! Ja echt het is WAAR
Goede bekomst.quote:
Das bij een man superquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dat lijntje haar van je belly button tot in je broek
Ik dank uquote:
Deze motto houd ik vanaf nu aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.
Ik heb wel iets minder spieren dan dat, maar qua haargroei heb ik duidelijk wel meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is echt wel de minimale borst beharing die een man moet hebben.![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar voor de rest iets te 'opgepompt'quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ligt het vlees net een kwartiertje te sudderen en de aardappels te koken. Over half uurtje aardappels fijn stampen, vlees snijden en dan met groentes erbij in de ovenquote:
Stik, ik heb maar 3 haartjes en om ze te zien heb je een vergrootglas nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |