Lucky you Had je zelf nog niets gemaakt voorvandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
Wordt er ineens een pan verse tomatensoep afgeleverd bij me
Volgens mij prefereert hijquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschil.
Je hebt liever een echte vrouw dan een stuk plastic?
Ja staat ook klaar. Maar morgen is er nog een dag. Ik gooi nooit eten wegquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you Had je zelf nog niets gemaakt voorvandaag?
Lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij prefereert hij
[ afbeelding ]
En anders kan je het invriezenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja staat ook klaar. Maar morgen is er nog een dag. Ik gooi nooit eten weg
prima gozer, maar mannen met sixpacks zijn echt smerig, moet ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij prefereert hij
[ afbeelding ]
Altijd goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
Precies hetzelfde als war een vrouw kan verbouwen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Wat kan een man eigenlijk 'verbouwen' aan zijn lijf?
Sixpacks kun je kant en klaar kopen. Zelfs als je vet bentquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Ook borstimplantaten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Ik prefereer ook een klein buikje, lekker om mee te kroelen❤️quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
prima gozer, maar mannen met sixpacks zijn echt smerig, moet ik niet.
Veel te veelquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sixpacks kun je kant en klaar kopen. Zelfs als je vet bent
Vet laten wegzuigen, gezicht laten verbouwen, neuscorrectie, borstimplantaten, 6-pack implantaten, penis correctie.....quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:49 schreef Jippie het volgende:
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als war een vrouw kan verbouwen?
Zelf een neuscorrectie gehad.
Die zijn er ook ja. Van die 'spierborsten'. Hoef je niet meer zo hard te trainenquote:
Kijk, jij weet hetquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vet laten wegzuigen, gezicht laten verbouwen, neuscorrectie, borstimplantaten, 6-pack implantaten, penis correctie.....
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Borsten, schaamlipcorrectie, bilimplantaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |