SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hey Joe, Where are you going with that gun in your hand?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boomers hebben soms best gelijk hoor
En kannibalisme.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Nu gaat de radio echt een stuk harder. Heerlijk meebrullen. Met Rupert Holmes dus.
Dat gebeurde al bij Fox on the Run neem ik aan toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Nu gaat de radio echt een stuk harder. Heerlijk meebrullen. Met Rupert Holmes dus.
In zijn paardenstaarttijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger was het echt wel een aardige gozer
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik kom erachter dat mijn lekkere afbakbroodje al in mijn andere huis liggen
Da's Where Do You Go To My Lovely ook al.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef Dwersdriever het volgende:
Is gewoon Boomer Gangster Rap zonder de bling.
Gunna shut me ladeh!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey Joe, Where are you going with that gun in your hand?
ik kan prima naar hem luisteren tegenwoordig. Ja 2020 was een raar jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger was het echt wel een aardige gozer
luxe problemen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Voor mij meer een Top 100 allertijden nummerquote:
Dat is gewoon een faal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Ja, is ook heerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat gebeurde al bij Fox on the Run neem ik aan toch?
daarom dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoor het verder ook nooit door het jaar heen
caught her Promessing around with another manquote:
Dan moet je helaas aan je NIET-lekkere afbakbroodjes beginnen vrees ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Is het ook, dan maar niet. Blijven wel goedquote:
nou daar zitten ze ver vanafquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor mij meer een Top 100 allertijden nummer
Steekincidentje?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
caught her Promessing around with another man
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, ik ga eens richting de ouders toe. Tot vanavond jongons
Heb je in ieder geval nog wat om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is het ook, dan maar niet. Blijven wel goed
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Kerststol it is, ook lekker met dik boterquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan moet je helaas aan je NIET-lekkere afbakbroodjes beginnen vrees ik.
Volgende keer tegen je ober zeggen dat ze de broodjes in het juiste huis bezorgen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is het ook, dan maar niet. Blijven wel goed
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Later kerolquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Er was iets niet helemaal pluisje.quote:
Hele maand januari mee doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval nog wat om naar uit te kijken
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, dat is dit genot:quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is van die muziek die je hoort bij Vrije Geluiden op een gare zondagochtend.
Ik moet nog weg zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef Cee het volgende:
Drink iedere keer dat Gijs z’n moeder vernoemt.
De presentator heeft hem Gijs gedraaid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef Kopiko het volgende:
Goh... jeugdsentiment, bandje grijs gedraaid..
BOEIEND!
Ook wegbezuinigd?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bestond Vrije Geluiden nog maar
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel met die topics
ja samen met VPRO Boeken opgegaan in Mondo, maar dat moet nu ook stoppen.quote:
Don't Panic niet noemen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
Green Eyes hoort wel in de top-5 van beste Coldplay nummers. Met verder nog Talk, 42, Yellow en The Scientist.
Zoiets noemen we een inkoppertjequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De presentator heeft hem Gijs gedraaid.
Ja allicht. Als het moeilijker was konden zij het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja samen met VPRO Boeken opgegaan in Mondo, maar dat moet nu ook stoppen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja allicht. Als het moeilijker was konden zij het ook niet.
maar dit is een goed nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opvallend trouwens dat Coldplay 7 noteringen is verloren, de eerste Coldplay die was geweest was een paar honderd plaatsen gezakt en dit is nauwelijks gezakt. Was vorig jaar ook niet nieuw in de lijst ofzo. Erg vreemd.
Tijdloos nummertjequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opvallend trouwens dat Coldplay 7 noteringen is verloren, de eerste Coldplay die was geweest was een paar honderd plaatsen gezakt en dit is nauwelijks gezakt. Was vorig jaar ook niet nieuw in de lijst ofzo. Erg vreemd.
paar pullofjes en hammeronnetjesquote:
Dat is de cheat manier, die klopt niet.quote:
Ik heb ook het gevoel dat ik 80% misquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De topics gaan wel rap. Ik zit nog regelmatig in het vorige topic wanneer er al een nieuwe is geopend.
Ik vind deze juist nietszeggend tegenover een aantal liedjes die er uit zijn gevallen. Politik bijvoorbeeld.quote:
tis nog even wennen aan het tempo die eerste dagen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De topics gaan wel rap. Ik zit nog regelmatig in het vorige topic wanneer er al een nieuwe is geopend.
Zelfs AC/DC is meer complexquote:
Ben nu al benieuwd naar de laatste 2-3 dagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis nog even wennen aan het tempo die eerste dagen...
Ik heb geen uitgebreid onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is de cheat manier, die klopt niet.
Met de motivatie van 'voor André Hazes is een groot publiek, en voor de muziek uit Mondo/Vrije Geluiden niet zo heel erg, dus waarom zou je dat uitzenden?'quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spoel de cultuur maar door de plee. We luisteren voortaan alleen nog naar Andre Hazes.
ik vind dit zo'n beetje het laatste goede nummer van Coldplay.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze juist nietszeggend tegenover een aantal liedjes die er uit zijn gevallen. Politik bijvoorbeeld.
Ik mis Clocks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:29 schreef tompsv18 het volgende:
Green Eyes hoort wel in de top-5 van beste Coldplay nummers. Met verder nog Talk, 42, Yellow en The Scientist.
Ja, dat blijkt wel inderdaad. Misschien lukt dat de komende dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis nog even wennen aan het tempo die eerste dagen...
Ik zit iig al wel aan het bier hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef houdjemond het volgende:
Ik mis de bierdrinkers in het café in de vroege middag
en zo komen we elk jaar weer meer over je te weten...quote:
Mijn laatste was Slipknotquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dakota stemlijstgenot!
Laatste concert van mij..
Skal!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit iig al wel aan het bier hier
weet jij dat uit je hoofd?quote:
Wrijf het er nog maar eens inquote:
Ik ben nog brak van gisteravondquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zit iig al wel aan het bier hier
Nee ik heb excel openquote:
Had ik je al verteld wie er naast mij zat?quote:
#510 in de Peaceman Top 1000quote:
James Blunt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik je al verteld wie er naast mij zat?
Bah, dat kun je laten behandelen hè.quote:
Ed Sheeran heeft gewoon de gouden formule gevonden van hits schrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Eightyone het volgende:
T'is niet het meest boeiende uurtje dat er nu aan komt, zo te zien.
Hierna Ed Sheeran. Die mag wmb minimaal tien jaar met muzikaal verlof (hij heeft toch al geld zat).
* Stampvoet nu*quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik je al verteld wie er naast mij zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee. Hoogie van 3fm. PopjeJ haar crushquote:
quote:
Niet live gezien deze trouwens. Vakkundig overgeslagen op Pinkpop 2013.quote:
Ik vind het een fijne live-bandquote:
Ik begrijp waarom het werkt, maar de vele liefhebbers lijken op de een of andere manier tot een geheel andere bloedgroep te behoren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ed Sheeran heeft gewoon de gouden formule gevonden van hits schrijven
Volgend jaar weer een nieuwe feitquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
en zo komen we elk jaar weer meer over je te weten...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef Cee het volgende:
Heb ze in Tilburg gezien
Je zou toch zeggen dat Tilburg geen toeristische trekpleister is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne live-band
Had ze al 2 keer eerder gezien
De eerste keer kon ik Bono aanraken
Wil ze ook nog een keer zien, omdat het kan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne live-band
Had ze al 2 keer eerder gezien
De eerste keer kon ik Bono aanraken
Kings of Leon dan.quote:
Hadden ze ook wel gewoon om 8 uur kunnen beginnen vanochtend. Sjongejonge.quote:
Lekker jaloers makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, nee. Hoogie van 3fm. PopjeJ haar crush
Nou als ik die ga uitzenden wordt het het voorjaar. Niet eerder.quote:
Robbie Williams, Brandon Flowers, Maroon 5, Wim-Lex en fam, ik heb ze allemaal gezien hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Tilburg geen toeristische trekpleister is.
Wansmaak vrijdag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, nee. Hoogie van 3fm. PopjeJ haar crush
Nooit te oud voor legoquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn broer heeft dus die achtbaan van Lego gekocht en zit hem nu met zijn familie in elkaar te zetten.
Maar na Slipknot gunde je mij Hoogie, dus we are bffquote:
HEEEERE WE GOquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn broer heeft dus die achtbaan van Lego gekocht en zit hem nu met zijn familie in elkaar te zetten.
En ook nog JT op Pepsi Pop, wat een gezegend mens moet jij zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Williams, Brandon Flowers, Maroon 5, Wim-Lex en fam, ik heb ze allemaal gezien hier.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hot take: Playmobil is beter dan Lego.
It is.. All CONNECTED!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
HEEEERE WE GO
ON A LEGO ROLLER COASTER LIFE WE KNOWWW
quote:
Hier kan ik me wel in vindenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
True truequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar na Slipknot gunde je mij Hoogie, dus we are bff
En Hero.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook nog JT op Pepsi Pop, wat een gezegend mens moet jij zijn.
Ik doe dat gewoon thuis.quote:
Ik vond jou meer het type dat bij hem uit zou zappen.quote:
Hij staat in elk geval niet in mijn Top 1000quote:
Jij doet ook niet meer mee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
K'nex > allesquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Daar kun je een rollercoaster van bouwen.quote:
Viel beetje tegen IRL. Maar verder niks mis mee.quote:
Ooit ook gedaan, maar dat was ruim voordat * DAT * nummer uitkwamquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar kun je een rollercoaster van bouwen.
Welles!quote:
En het woordje 'dit' kan je ook door 'Believe' vervangen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Zorro het volgende:
If I could turn back time dan zou ik ervoor zorgen dat dit nooit werd opgenomen.
Is niet nodig toch?quote:
Doorgeven aan je kinderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Heb het allemaal nog achter de luiken liggen trouwens. Lego, duplo, K'nex, Playmobil...
Matrozengangbangquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er ook alweer met de clip van deze?
I Believe there's autotunequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En het woordje 'dit' kan je ook door 'Believe' vervangen.
Cher die uit elkaar wordt getrokken door 21 zeelui.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er ook alweer met de clip van deze?
Arya had hem toen moeten afmakenquote:
Ja het enige uit de jaren 90 van Cher wat nog wel ging was die samenwerking met Beavis en Butthead.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Zorro het volgende:
O wacht dit gaat wel. Ik was in de war met dat autotune gedrocht.
Subtiele beschrijvingquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cher die uit elkaar wordt getrokken door 21 zeelui.
Ik heb de groene koffer. Was niet genoeg voor echt een achtbaan volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ooit ook gedaan, maar dat was ruim voordat * DAT * nummer uitkwam
Oerdegelijke omschrijving.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cher die uit elkaar wordt getrokken door 21 zeelui.
Zullen we het even niet over stucen en sausen hebben. Heb vrij vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef Evenstar het volgende:
Dit is niet eens behang, maar slecht stucwerk onder slecht behang.
NEE! It's mine!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doorgeven aan je kinderen
wtf limónquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven nee ik ken deze niet van Cher
Sowwiehquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over stucen en sausen hebben. Heb vrij vandaag
Flinke tampeloeres.quote:
Kijk je al uit naar stucwerk met je loog tegen mij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over stucen en sausen hebben. Heb vrij vandaag
Nooduitgang is beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je al uit naar stucwerk met je loog tegen mij?
Zangeres was destijds al ietwat belegen. Nummer is wel lekkerquote:
Genot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:46 schreef Isorden het volgende:
@:Dagoduck
[ afbeelding ]
Ik had onder andere deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |