Welles!quote:
En het woordje 'dit' kan je ook door 'Believe' vervangen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Zorro het volgende:
If I could turn back time dan zou ik ervoor zorgen dat dit nooit werd opgenomen.
Is niet nodig toch?quote:
Doorgeven aan je kinderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Heb het allemaal nog achter de luiken liggen trouwens. Lego, duplo, K'nex, Playmobil...
Matrozengangbangquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er ook alweer met de clip van deze?
I Believe there's autotunequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En het woordje 'dit' kan je ook door 'Believe' vervangen.
Cher die uit elkaar wordt getrokken door 21 zeelui.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er ook alweer met de clip van deze?
Arya had hem toen moeten afmakenquote:
Ja het enige uit de jaren 90 van Cher wat nog wel ging was die samenwerking met Beavis en Butthead.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Zorro het volgende:
O wacht dit gaat wel. Ik was in de war met dat autotune gedrocht.
Subtiele beschrijvingquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cher die uit elkaar wordt getrokken door 21 zeelui.
Ik heb de groene koffer. Was niet genoeg voor echt een achtbaan volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ooit ook gedaan, maar dat was ruim voordat * DAT * nummer uitkwam
Oerdegelijke omschrijving.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cher die uit elkaar wordt getrokken door 21 zeelui.
Zullen we het even niet over stucen en sausen hebben. Heb vrij vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef Evenstar het volgende:
Dit is niet eens behang, maar slecht stucwerk onder slecht behang.
NEE! It's mine!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doorgeven aan je kinderen
wtf limķnquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:42 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven nee ik ken deze niet van Cher
Sowwiehquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over stucen en sausen hebben. Heb vrij vandaag
Flinke tampeloeres.quote:
Kijk je al uit naar stucwerk met je loog tegen mij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over stucen en sausen hebben. Heb vrij vandaag
Nooduitgang is beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je al uit naar stucwerk met je loog tegen mij?
Zangeres was destijds al ietwat belegen. Nummer is wel lekkerquote:
Genot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:46 schreef Isorden het volgende:
@:Dagoduck
[ afbeelding ]
Ik had onder andere deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |