#510 in de Peaceman Top 1000quote:
James Blunt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik je al verteld wie er naast mij zat?
Bah, dat kun je laten behandelen hè.quote:
Ed Sheeran heeft gewoon de gouden formule gevonden van hits schrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Eightyone het volgende:
T'is niet het meest boeiende uurtje dat er nu aan komt, zo te zien.
Hierna Ed Sheeran. Die mag wmb minimaal tien jaar met muzikaal verlof (hij heeft toch al geld zat).
* Stampvoet nu*quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik je al verteld wie er naast mij zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee. Hoogie van 3fm. PopjeJ haar crushquote:
quote:
Niet live gezien deze trouwens. Vakkundig overgeslagen op Pinkpop 2013.quote:
Ik vind het een fijne live-bandquote:
Ik begrijp waarom het werkt, maar de vele liefhebbers lijken op de een of andere manier tot een geheel andere bloedgroep te behoren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ed Sheeran heeft gewoon de gouden formule gevonden van hits schrijven
Volgend jaar weer een nieuwe feitquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
en zo komen we elk jaar weer meer over je te weten...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef Cee het volgende:
Heb ze in Tilburg gezien
Je zou toch zeggen dat Tilburg geen toeristische trekpleister is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne live-band
Had ze al 2 keer eerder gezien
De eerste keer kon ik Bono aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |