SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Snijdt door je ziel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze opmerking steekt mij.
Dit moet in de OP.quote:
Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij lijken een beetje zuurpruimen, betweters en snobs hier, maar daar moet je doorheen prikken. Dan zie je dat we echt zo zijn
Ja weet nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar maar dat kan toch niet... hoe dan?
Wat een weelde ligt er dan voor je. Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja weet nietgeen Echte muziek liefhebbers thuis.
Ik schuif de schuld maar lekker van me af op de familie
Het voordeel van veel topics is dat je 'm niet kan missen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu pas de bannerRespect voor @:madmaster
Eten!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb honger.. zal ik met de Pippies gaan eten, mevrouw Pippen wakker maken of wachten tot mevrouw Pippen wakker is?
Wakker maken en vragen waar je ontbijt blijft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb honger.. zal ik met de Pippies gaan eten, mevrouw Pippen wakker maken of wachten tot mevrouw Pippen wakker is?
Jan?quote:
Wachten! Neem maar even iets lekkers, chocola ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me net al uitgesloofd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wakker maken en vragen waar je ontbijt blijft.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij lijken een beetje zuurpruimen, betweters en snobs hier, maar daar moet je doorheen prikken. Dan zie je dat we echt zo zijn
Hoe is mw. Pippen na een harde wake up call?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zouden we zijn zonder dit soort feitjes!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat wanneer je de naam Rod Stewart omdraaid je trawetS doR krijgt?
Nou je et zegt....quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat wanneer je de naam Rod Stewart omdraaid je trawetS doR krijgt?
Ik geniet er volop van tot nu toequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een weelde ligt er dan voor je. Dat wordt genieten
Dan duurt het inderdaad langer om je muzikale weg te vinden ja, mijn moeder was BZN-fan, ik weet hoe het is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja weet nietgeen Echte muziek liefhebbers thuis.
Ik schuif de schuld maar lekker van me af op de familie
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
Et Van Halen?quote:
Foto maken van ontbijttafel, gaan eten, na afloop alles wat over is in de kliko flikkeren en dan de foto laten zien en zeggen: je had ook op tijd uit je nest kunnen komen. Fijne kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb me net al uitgesloofd.
Ik zou haar ook ontbijt op bed kunnen brengen, maar dat gaat me te ver
Er zijn inderdaad grenzen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb me net al uitgesloofd.
Ik zou haar ook ontbijt op bed kunnen brengen, maar dat gaat me te ver
Soowwwwquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Foto maken van ontbijttafel, gaan eten, na afloop alles wat over is in de kliko flikkeren en dan de foto laten zien en zeggen: je had ook op tijd uit je nest kunnen komen. Fijne kerst.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder dit soort feitjes!
quote:
Wel mooi de Nederlandse taal verkracht in die zin.quote:
Indoctrinatie is niet altijd een pretje maar soms moet het gewoon zo snel mogelijk gebeuren voordat ze al op jonge leeftijd afglijden naar drillrap.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef asco het volgende:
Bij al die kids vraag ik me af of ze deze Top wel echt zo leuk vinden.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Foto maken van ontbijttafel, gaan eten, na afloop alles wat over is in de kliko flikkeren en dan de foto laten zien en zeggen: je had ook op tijd uit je nest kunnen komen. Fijne kerst.
Dat durf jij thuis vast nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN isquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan duurt het inderdaad langer om je muzikale weg te vinden ja, mijn moeder was BZN-fan, ik weet hoe het is.
ik hoef niet op diaan te wachten.. die zit al naast mequote:
Daar gaat één keer niet bij helpen dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef alopio het volgende:
[..]
eelsveel te weinig gehoord dit jaar
Mag jij dat zeggen? Ja dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou je dit prostaatrock kunnen noemen?
Ik ben snel tevreden hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar gaat één keer niet bij helpen dan.
Niet weten wat BZN is, dat is wel een zegenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN is![]()
Ja mijn ouders luisterden helemaal geen muziek
Mooi, want ze staan er één keer in.quote:
Neuh, hoef je niet op te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN is![]()
Ja mijn ouders luisterden helemaal geen muziek
SPOILER ALERTquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, want ze staan er één keer in.
I know. Maar beter een dan geen, al had er best nog een nummer ingemogen Ipv een of ander nietszeggende van Marco B Hondtquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, want ze staan er één keer in.
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH!!! Jij ook aan het genieten van de kekke deuntjes hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOODGANG SWERELDS ALLERLIEFSTE BESTE LEUKSTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet weten wat BZN is, dat is wel een zegen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, hoef je niet op te zoeken hoor.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]nu ben ik er juist wel nieuwsgierig naar
Ik denk dat dat best zo kan zijn inderdaad. Veel relaxter zonder al die mensen voor je neus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Cee het volgende:
Het is nog even bezien maar ik kan me best voorstellen dat zo’n DJ er uiteindelijk meer energie krijgt van het zien hoe in zo veel verschillende huiskamers op zo veel verschillende manieren wordt genoten van de muziek. Meer dan een live publiek dat onhandig op commando staat heen en weer te wiegen en voornamelijk bezig is met hun telefoons.
Ja dat ze bij een knal nummer zoals ace of spades als zombies stilstaan maar bij een of andere tranentrekker de polonaise inzetten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Cee het volgende:
Het is nog even bezien maar ik kan me best voorstellen dat zo’n DJ er uiteindelijk meer energie krijgt van het zien hoe in zo veel verschillende huiskamers op zo veel verschillende manieren wordt genoten van de muziek. Meer dan een live publiek dat onhandig op commando staat heen en weer te wiegen en voornamelijk bezig is met hun telefoons.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH!!! Jij ook aan het genieten van de kekke deuntjes hier?
Ze hebben niet eens een naam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pinook een goedemorgenquote:
probeer het dan maar eens op te zoekenquote:
Mon Amour is prima aan te horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tip: Banjo Man, Mon Amour.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Band zonder Banaan, staat er ook niet inquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
probeer het dan maar eens op te zoeken
jij kende Daft Punk niet en nu ineens ken je het hele album?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaa daft punkDit hele album van hen is goed
En die sekstape van Paris Hilton dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een van de eerste viral videos
BZBquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Band zonder Banaan, staat er ook niet in
Nederland is een...
Geef mij maar een volle zaal met mensen, dan helemaal niets of een persoon via beeldscherm.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zo kan zijn inderdaad. Veel relaxter zonder al die mensen voor je neus.
Mon Amour is prima aan te horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Fred_B het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Tip: Banjo Man, Mon Amour.
echt lucky zijn ze niet neequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:23 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Ja triest laag dit.
heel klein beetje verstandig somsquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Band zonder Banaan, staat er ook niet in
Nederland is een...
Titel van het nummer past niet eens op de lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:24 schreef ReibRekkel het volgende:
Speciaal wakker worden voor Tim Hardin, hoogtepunt van de lijst elk jaar
Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef mij maar een volle zaal met mensen, dan helemaal niets of een persoon via beeldscherm.
Maar ja, de Radio2 knoppenschuivers zijn ook geen echte DJ's...
Muziek is zoveel meer dan zang alleen!quote:
“Mon Amour” staat genoteerdquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mon Amour is prima aan te horen
Heb ik Giel gemist?quote:
Daft punk ken ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kende Daft Punk niet en nu ineens ken je het hele album?
Dit jaar hoor je het gelukkig überhaupt nog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:25 schreef Xqtress het volgende:
Op de eerste ochtend van de top2000 dit al horen.
Hoort ook hoger.
Kommer en kwel is het.
Ik ken toch veel mensen die hierop gestemd hebben, waaronder ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Na vorig jaar niet meer verwacht dat deze er nog in zou staan
nee, want deze staat te hoogquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je al een snelknop voor deze post?
Hij zelf meestal ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, Giel tussen 4 en 6. Lag ik precies mooi lekker te pitten.
en ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken toch veel mensen die hierop gestemd hebben, waaronder ik.
Mensen met de achternaam Van Veen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:27 schreef cafca het volgende:
Wie had er ook alweer zijn kinderen genoemd naar liedjes van Herman van Veen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit jaar hoor je het gelukkig überhaupt nog.
Volgend jaar is het nog maar afwachten.
Ik sluit 2020 mooi af en begin 2021 leuk met allemaal nieuwe muziekquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:25 schreef alopio het volgende:
[..]
“Mon Amour” staat genoteerd![]()
![]()
Even in een apart bladwijzer opgeslagen voor straks![]()
Je gaar veel bladwijzers nodig hebben dit jaar
Dagoduck.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:27 schreef cafca het volgende:
Iets met 10cc?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dagoduck.
Alfred Jodocus Kwak...
"Waarom heet mijn zus Suzanne?"quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:27 schreef cafca het volgende:
Volgend jaar maar even op stemmen.quote:
Is sowieso een erg kort nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:27 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was heel kort, leek alsof ie werd afgekapt
Omdat je hem nog een lang leven gunt, of omdat je dan opeens 20 nummers van hem hoort in de Top 2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Herman hoeft van mij nog lang geen dodenbonus te innen hoor.
Dat eerste. Herman is geniaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Omdat je hem nog een lang leven gunt, of omdat je dan opeens 20 nummers van hem hoort in de Top 2000?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muziek is zoveel meer dan zang alleen!
Net als White Rabbitquote:
Ik vind het ook wel leuk gemaakt. 👍quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:28 schreef Cee het volgende:
Oké het is kneuterig als wat maar ik vind dit dus een leuk idee, zo’n Zoom-goochelaar. Mooi als ze dit soort dingen veel gaan doen.
Ik vind dit wel leuk. Als kinderliedje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is waardeloos inderdaad. Ondanks Herman.
Als het nou “toveren” van K3 wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is waardeloos inderdaad. Ondanks Herman.
Blub ik ben een vis is leukquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het nou “toveren” van K3 wasdie is wel leuk
Hocus pocus...... maar doe mij dan maar Focusquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het nou “toveren” van K3 wasdie is wel leuk
Staat Diana Ross er weer in?quote:
Ah, daarom staat dit erinquote:
Coldplay.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ben ik met je eens.
Soms roepen ze bepaalde emoties bij je op terwijl het een slecht gezongen lied is.
* Dagoduck gooit stenen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Coldplay.![]()
Bij Neil Young kan ik het echter totaal niet hebben.
Ja, gaat u maar met stenen gooien nu.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaa we hebben een nummer die we beide leuk vinden![]()
Nu nog eentje die in de top 2000 voorkomt
wellicht, maar ook gewoon een goed liedje.quote:
C is een smakeloze letter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Coldplay.![]()
Focus ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hocus pocus...... maar doe mij dan maar Focus
Bij PostNL moet je dat tegenwoordig nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
De post die je wist die ging komen.
Die koop ik dan ook nooit voor pakjesavond.quote:
Helemaal niet slecht neequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
wellicht, maar ook gewoon een goed liedje.
Focus op de Hocus Pocus!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Focus ?Google helpt me dit keer niet echt
Google hocus pocus focus. Ga je echt wat meemaken!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Focus ?Google helpt me dit keer niet echt
Coldplay ja !!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Coldplay.![]()
Ja, beetje freaky welquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit
Bizarre albumcover blijft dat, van Beautiful Freak.
Dat kan niet.. heb ik echt wel eens gedraaid.quote:
Ach nee, straks Jan Smit?quote:
Of je moet wachten tot 29 december tussen 8 en 9 's ochtendsquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Google hocus pocus focus. Ga je echt wat meemaken!
Hij kan volgend jaar zijn tijd beter besteden....quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees net dat Bartje Arends 250 uur gedaan heeft over z'n mixje van 5 minuten. Wat een beulswerk
Prutser...quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees net dat Bartje Arends 250 uur gedaan heeft over z'n mixje van 5 minuten. Wat een beulswerk
Goede lyrics ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Google hocus pocus focus. Ga je echt wat meemaken!
Uurtje factuurtje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik verbaas me er altijd nog over dat ie er ieder jaar gewoon weer in staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we momenteel alweer afscheid nemen van Eels in de lijst.
En, was het wat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:35 schreef Pino112 het volgende:
dankzij volendamquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd nog over dat ie er ieder jaar gewoon weer in staat.
Afscheid nemen bestaat niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we momenteel alweer afscheid nemen van Eels in de lijst.
Dat is hun Orwell-nummertje als je het mij vraagt, maar daarna wel deze ja.quote:
Godver...quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:38 schreef alpeko het volgende:
Is dit de gewone versie of de Eurythmix?
De derde keer werd deze grap niet plotseling beter.quote:
Schaamteloos in deze tijd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Godver...![]()
Gewoon hardop gelachen....
mmm normaal loont indoctrinatie welquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De derde keer werd deze grap niet plotseling beter.
Gelukkig maak ik zelf hier noooooit woordgrappen...quote:
Halloquote:
Lijkt me welquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wil ik het eerste nummer komend uur dolgraag horen, trouwens?
Ja joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:38 schreef alpeko het volgende:
Is dit de gewone versie of de Eurythmix?
Dat wordt haasten danquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |