Ik moest even opzoeken wie / wat BZN isquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan duurt het inderdaad langer om je muzikale weg te vinden ja, mijn moeder was BZN-fan, ik weet hoe het is.
ik hoef niet op diaan te wachten.. die zit al naast mequote:
Daar gaat één keer niet bij helpen dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef alopio het volgende:
[..]
eelsveel te weinig gehoord dit jaar
Mag jij dat zeggen? Ja dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou je dit prostaatrock kunnen noemen?
Ik ben snel tevreden hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar gaat één keer niet bij helpen dan.
Niet weten wat BZN is, dat is wel een zegenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN is![]()
Ja mijn ouders luisterden helemaal geen muziek
Mooi, want ze staan er één keer in.quote:
Neuh, hoef je niet op te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN is![]()
Ja mijn ouders luisterden helemaal geen muziek
SPOILER ALERTquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, want ze staan er één keer in.
I know. Maar beter een dan geen, al had er best nog een nummer ingemogen Ipv een of ander nietszeggende van Marco B Hondtquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, want ze staan er één keer in.
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH!!! Jij ook aan het genieten van de kekke deuntjes hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOODGANG SWERELDS ALLERLIEFSTE BESTE LEUKSTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet weten wat BZN is, dat is wel een zegen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, hoef je niet op te zoeken hoor.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]nu ben ik er juist wel nieuwsgierig naar
Ik denk dat dat best zo kan zijn inderdaad. Veel relaxter zonder al die mensen voor je neus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Cee het volgende:
Het is nog even bezien maar ik kan me best voorstellen dat zo’n DJ er uiteindelijk meer energie krijgt van het zien hoe in zo veel verschillende huiskamers op zo veel verschillende manieren wordt genoten van de muziek. Meer dan een live publiek dat onhandig op commando staat heen en weer te wiegen en voornamelijk bezig is met hun telefoons.
Ja dat ze bij een knal nummer zoals ace of spades als zombies stilstaan maar bij een of andere tranentrekker de polonaise inzetten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Cee het volgende:
Het is nog even bezien maar ik kan me best voorstellen dat zo’n DJ er uiteindelijk meer energie krijgt van het zien hoe in zo veel verschillende huiskamers op zo veel verschillende manieren wordt genoten van de muziek. Meer dan een live publiek dat onhandig op commando staat heen en weer te wiegen en voornamelijk bezig is met hun telefoons.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH!!! Jij ook aan het genieten van de kekke deuntjes hier?
Ze hebben niet eens een naam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pinook een goedemorgenquote:
probeer het dan maar eens op te zoekenquote:
Mon Amour is prima aan te horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tip: Banjo Man, Mon Amour.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Band zonder Banaan, staat er ook niet inquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
probeer het dan maar eens op te zoeken
jij kende Daft Punk niet en nu ineens ken je het hele album?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaa daft punkDit hele album van hen is goed
En die sekstape van Paris Hilton dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een van de eerste viral videos
BZBquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Band zonder Banaan, staat er ook niet in
Nederland is een...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |