Ik moest even opzoeken wie / wat BZN isquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan duurt het inderdaad langer om je muzikale weg te vinden ja, mijn moeder was BZN-fan, ik weet hoe het is.
ik hoef niet op diaan te wachten.. die zit al naast mequote:
Daar gaat één keer niet bij helpen dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef alopio het volgende:
[..]
eelsveel te weinig gehoord dit jaar
Mag jij dat zeggen? Ja dat mag jij zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou je dit prostaatrock kunnen noemen?
Ik ben snel tevreden hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar gaat één keer niet bij helpen dan.
Niet weten wat BZN is, dat is wel een zegenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN is![]()
Ja mijn ouders luisterden helemaal geen muziek
Mooi, want ze staan er één keer in.quote:
Neuh, hoef je niet op te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wie / wat BZN is![]()
Ja mijn ouders luisterden helemaal geen muziek
SPOILER ALERTquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, want ze staan er één keer in.
I know. Maar beter een dan geen, al had er best nog een nummer ingemogen Ipv een of ander nietszeggende van Marco B Hondtquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, want ze staan er één keer in.
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH!!! Jij ook aan het genieten van de kekke deuntjes hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOODGANG SWERELDS ALLERLIEFSTE BESTE LEUKSTE FRISFRUITIGSTE HARDWERKENDSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet weten wat BZN is, dat is wel een zegen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, hoef je niet op te zoeken hoor.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]nu ben ik er juist wel nieuwsgierig naar
| Forum Opties | |