Dat eerste. Herman is geniaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Omdat je hem nog een lang leven gunt, of omdat je dan opeens 20 nummers van hem hoort in de Top 2000?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muziek is zoveel meer dan zang alleen!
Net als White Rabbitquote:
Ik vind het ook wel leuk gemaakt. 👍quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:28 schreef Cee het volgende:
Oké het is kneuterig als wat maar ik vind dit dus een leuk idee, zo’n Zoom-goochelaar. Mooi als ze dit soort dingen veel gaan doen.
Ik vind dit wel leuk. Als kinderliedje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is waardeloos inderdaad. Ondanks Herman.
Als het nou “toveren” van K3 wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is waardeloos inderdaad. Ondanks Herman.
Blub ik ben een vis is leukquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het nou “toveren” van K3 wasdie is wel leuk
Hocus pocus...... maar doe mij dan maar Focusquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het nou “toveren” van K3 wasdie is wel leuk
Staat Diana Ross er weer in?quote:
Ah, daarom staat dit erinquote:
Coldplay.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ben ik met je eens.
Soms roepen ze bepaalde emoties bij je op terwijl het een slecht gezongen lied is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |