SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van deze show komt van Rhys Lewis.Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
Dank je.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Paar seconden over, zelfsVeel plezier met Melting
Tozzo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet zo even wat te eten maken. Ik blijf luisteren, maar ben even van m'n plek. Tot zo
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:07 schreef brother52 het volgende:
Ik moet natuurlijk wel even verversen als ik wat wil horen...
Snel vergeten.... one day fly.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef brother52 het volgende:
Hoe heet dit bandje ook maar weer...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
Is dit dat liedje van Chicago met al die nummers in de titel?
Goed gekozen dus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef brother52 het volgende:
Het enige liedje van hun wat ik best leuk vind.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben opgewarmd en opgefrist voor de show van Melting.
En ik was volgens mij net vergeten DJ11 nog te bedanken. Dus bij deze alsnog: Bedankt!!!
Hun andere platen zijn allemaal van die zeiknummers, jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef brother52 het volgende:
Het enige liedje van hun wat ik best leuk vind.
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben opgewarmd en opgefrist voor de show van Melting.
En ik was volgens mij net vergeten DJ11 nog te bedanken. Dus bij deze alsnog: Bedankt!!!
Oh, daar zaten mooie nummers bijquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorIn post #4 van dit topic kun je eventueel nog nalezen wat je zoal nog gemist hebt
Ik snap niet waarom ze die andere meuk zijn gaan maken als ze dit ook gewoon goed kunnen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hun andere platen zijn allemaal van die zeiknummers, ja
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Dit was het lievelingsnummer van mijn buurman. Ik ging daar vaak oppassen op hun kinderen en dit speelde hij voor zijn kinderen als slaapliedje.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Ze konden nauwelijks praten en dan vroegen ze mij om het liedje van de rain.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:20 schreef brother52 het volgende:
Je denkt zeker dat je Steve Miller band - Abracadabra
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - Can I play with madness![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Melting geeft zichzelf een cadeautje.
Dan straks nog eentje van Maiden voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Melting geeft zichzelf een cadeautje.
Jij mag jezelf gewoon een cadeautje geven hoorquote:
Your soul is gonna burn in a lake of fire.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij mag jezelf gewoon een cadeautje geven hoor
Jullie kunnen ook samen delen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan straks nog eentje van Maiden voor mij.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk zou Madness een nummer moeten opnemen dat Can I Play With Iron Maiden heet...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk zou Madness een nummer moeten opnemen dat Can I Play With Iron Maiden heet...
Daar ben ik heel erg slecht in.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook samen delen, natuurlijk.
Ik kon er ook echt niet op komen, nee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
Soms kun je de titel wel uit de tekst halen maar dat is bij hem echt niet te doen.
Dat zeggen we iedere keer, maar de echte doorbraak blijft gek genoeg toch uit.quote:
Amper..... je zal er niet veel meer van horen.quote:
Het blijft een gok hè? Met die rollende (dobbel)stenen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zeggen we iedere keer, maar de echte doorbraak blijft gek genoeg toch uit.
Alle 13 dood...quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zeggen we iedere keer, maar de echte doorbraak blijft gek genoeg toch uit.
Ja, inmiddels zijn ze te oud, vrees ik. Dit zou wel eens de laatste keer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Het blijft een gok hè? Met die rollende (dobbel)stenen.
En warme chocomel en rum natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna, eerst warm worden met koffie...
Oompie Koerier toch?.quote:
She's alive!quote:
Hoi just me, ben je weer tot rust gekomen? En is de verhuizing goed gegaan?quote:
Kabouters en mijn ex-man, maar zonder hem was het (nog) zwaarder geweestquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
She's alive!![]()
Kabouter invasie overleefd zie ik.
Alles is in het nieuwe huis en ze slapen er ook vannacht. Mijn hoofd is nog best druk dus ik ga mezelf rustig houdenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi just me, ben je weer tot rust gekomen? En is de verhuizing goed gegaan?
Heel begrijpelijk. Dit is ook wel rustgevende muziek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters en mijn ex-man, maar zonder hem was het (nog) zwaarder geweest
[..]
Alles is in het nieuwe huis en ze slapen er ook vannacht. Mijn hoofd is nog best druk dus ik ga mezelf rustig houden
We stonden bij Westbeemster met de auto op een inham richting een stuk land, samen met nog 1 stel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe is het met de trekkers? Ik heb Mannenkoor Karrespoor nog even gedraaid...
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Alles is in het nieuwe huis en ze slapen er ook vannacht. Mijn hoofd is nog best druk dus ik ga mezelf rustig houden
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We stonden bij Westbeemster met de auto op een inham richting een stuk land, samen met nog 1 stel.
Ik gok dat er een kleine 500 tractors langsgereden zijn, allemaal opgetuigd met lampje, kerstbomen ander kerstkitsch. Geweldig!
Uiteindelijk zijn we zo rond het eind met de stoet mee gaan rijden en kwamen we in Middenbeemster aan.
Let op mijn woorden, dat wordt binnenkort preventief geruimd, net als een een nertsenfokkerij.
Het leek de intocht van Sinterklaas daar wel, mensen rijen dik en lekker knus op een kluitje...
Wel supergaaf dat kitscherige, ik hou er vanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We stonden bij Westbeemster met de auto op een inham richting een stuk land, samen met nog 1 stel.
Ik gok dat er een kleine 500 tractors langsgereden zijn, allemaal opgetuigd met lampje, kerstbomen ander kerstkitsch. Geweldig!
Uiteindelijk zijn we zo rond het eind met de stoet mee gaan rijden en kwamen we in Middenbeemster aan.
Let op mijn woorden, dat wordt binnenkort preventief geruimd, net als een een nertsenfokkerij.
Het leek de intocht van Sinterklaas daar wel, mensen rijen dik en lekker knus op een kluitje...
Ik heb n wijntje en ik doe heel, heel rustig aanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Je hebt wel een wijntje/biertje verdiend.
Volgens mij was het een waar gevecht tussen Melting en Vout.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb n wijntje en ik doe heel, heel rustig aan
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Wel supergaaf dat kitscherige, ik hou er van
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
Dat laat wel weer zien dat er echt beter niks georganiseerd kan worden, hoe coronaproof het ook lijkt.
Roxette - She's got the look
was er ook kerstmuziek te horen ?quote:
Nee, wel tractor claxons.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
was er ook kerstmuziek te horen ?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel tractor claxons.
Oorverdovend soms...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
Pat Benatar - Love is a battlefield
En wat vind je er van?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit nummer is mij volstrekt onbekend.
Ik hou er niet van, net zoals van de andere nummers van The Christians.quote:
Je bent niet zo christelijk?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, net zoals van de andere nummers van The Christians.
Dit is hun bekendste nummer. Die andere, What's In A Word, staat in mijn Top 250quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit nummer is mij volstrekt onbekend.
Oudste kabouter hoorde "stille nacht, heilige nacht". Oma wat is een heilige nacht, nou meis, vraag dat maar aan je moederquote:
Dat speelt wellicht een rol. En misschien zijn het ook vooroordelen, want ik schaar ze onder het rijtje Engelse bands met zeiknummers. Ergens in de jaren '80 is die afkeer bij mij ontstaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Oudste kabouter hoorde "stille nacht, heilige nacht". Oma wat is een heilige nacht, nou meis, vraag dat maar aan je moeder
Daar komt hun bandnaam niet vandaan:quote:
quote:De band werd in 1985 opgericht door Henry Priestman en de drie broers Garry Christian, Russell Christian en Roger Christian. De naam "The Christians" werd al snel geboren omdat Christian de doopnaam was van Priestman, en de achternaam van de drie andere leden
[..]
Oudste kabouter hoorde "stille nacht, heilige nacht". Oma wat is een heilige nacht, nou meis, vraag dat maar aan je moeder
Precies, ik hoef niet meer op te voedenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moeilijke vragen stellen doe je thuis maar.
[..]
Ja dat is ook zo en ze heeft wel meer van dit soort vragenquote:
Een Nederlandse band/zangeres?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef Melting het volgende:
Ja, dit is een cover.... maar wie zingt het?
Euh, dat thema heb ik al een keer gedaan...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Door dit nummer moet ik ineens denken aan een ideetje dat ik al heel lang heb: een themashow, getiteld "In Alle Staten", met muziek over de staten in de VS. Dit nummer is prima voor West-Virginia
Wist ik niet. Moet voor mijn tijd bij Radio 49 geweest zijn danquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, dat thema heb ik al een keer gedaan...
Ik kan je vertellen dat het best lastig was om voor pak 'm beet Arkansas een song te vinden dat niet patriottisch of te lullig om te horen was...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Moet voor mijn tijd bij Radio 49 geweest zijn dan
Ik zet een streep door het idee. Gelukkig zijn er nog genoeg andere over.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Net bij Even Tot Hier was Youp van 't Hek met het lied Wappie.
Grandiose parodie!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Heb maar even iets kerst-achtigs in elkaar gebakken
Het lijkt nu of hij in een stoeltjeslift in Oostenrijk zit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Heb maar even iets kerst-achtigs in elkaar gebakken
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt nu of hij in een stoeltjeslift in Oostenrijk zit.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
Mick Jagger en David Bowie - Dancing in the street
ik hou mezelf nog even wakkerquote:
zal best vreemd zijn hoor, slapen zonder dat er een kabouter je bed in kruiptquote:
Dat zal wel weer wennen zijn. Kun je tenminste weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
zal best vreemd zijn hoor, slapen zonder dat er een kabouter je bed in kruipt
mijn ogen vielen vanmiddag al dicht terwijl er een kabouter tegen me aan hingquote:
Even goed slapen heb ik wel nodigquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal wel weer wennen zijn. Kun je tenminste weer rustig slapen.
Vraag deze aan de kerstman:quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag deze aan de kerstman:
[ afbeelding ]
Kan ook wel gezellig zijn, natuurlijk. Ex-man kroop niet je bed in?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
vind ik stiekem wel mooiquote:
Hahahaha nee hoor, hij is welkom in mijn huis maar niet in mijn bedquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook wel gezellig zijn, natuurlijk. Ex-man kroop niet je bed in?
Ik denk dan: Wat was Willeke toen nog jong, net als ik.quote:
Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.quote:
Wat ik me er vooral van herinner: Het was een dramatisch slechte TV serie...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.
Het weesjongetje Danny ligt in het ziekenhuis. Daar krijgt hij van de uitvinder professor Vriendelijk een heel bijzonder cadeau. Een uit een sardinenblikjes omgebouwde robot, genaamd Pompy de Robodoll. Pompy is zo bijzonder omdat hij sneller kan gaan dan 100 km per uur, wel een paar meter boven de grond kan vliegen en met zijn bokshandschoenen gaten in muren kan slaan.
Pompy is niet de enige uitvinding van de verstrooide professor. Hij heeft ook Tokkel de viool, de Plof Plof mobiel en Yaki Yaki geschapen. Yaki Yaki is een vliegende bol die vanuit een toiletpot wordt gelanceerd als de trekker wordt overgehaald. Met deze uitvindingen woont de professor in een molen.
Danny en Pompy worden beste vriendjes. Maar op een dag voelt Pompy zich in de steek gelaten en vertrekt. Hij ontmoet Atilla de hond, die vastgebonden aan een boom in het bos zit. Samen beleven ze allemaal spannende avonturen.
Dat blijkt ook wel uit het verhaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik me er vooral van herinner: Het was een dramatisch slechte TV serie...
Nooit iets van meegekregenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.
Het weesjongetje Danny ligt in het ziekenhuis. Daar krijgt hij van de uitvinder professor Vriendelijk een heel bijzonder cadeau. Een uit een sardinenblikjes omgebouwde robot, genaamd Pompy de Robodoll. Pompy is zo bijzonder omdat hij sneller kan gaan dan 100 km per uur, wel een paar meter boven de grond kan vliegen en met zijn bokshandschoenen gaten in muren kan slaan.
Pompy is niet de enige uitvinding van de verstrooide professor. Hij heeft ook Tokkel de viool, de Plof Plof mobiel en Yaki Yaki geschapen. Yaki Yaki is een vliegende bol die vanuit een toiletpot wordt gelanceerd als de trekker wordt overgehaald. Met deze uitvindingen woont de professor in een molen.
Danny en Pompy worden beste vriendjes. Maar op een dag voelt Pompy zich in de steek gelaten en vertrekt. Hij ontmoet Atilla de hond, die vastgebonden aan een boom in het bos zit. Samen beleven ze allemaal spannende avonturen.
Toen zat je vast al als een wereldvreemde kluizenaar uitsluitend naar nieuwe muziek te luisteren en heb je die song van Willeke terloops ook nog gemist...quote:
Ik wou dat ik zo kon dansenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soepel in de heupen, just me...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik me zo glad kon scheren...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik me zo glad kon scheren...
Ik had er ook niks van meegekregen hoor. Het nummer Samen zijn ken ik pas sinds Paul de Leeuw het samen met Willeke zongquote:
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er ook niks van meegekregen hoor. Het nummer Samen zijn ken ik pas sinds Paul de Leeuw het samen met Willeke zong![]()
Die mogelijkheden waren er toen nog nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat je vast al als een wereldvreemde kluizenaar uitsluitend naar nieuwe muziek te luisteren en heb je die song van Willeke terloops ook nog gemist...
doe mij maar een slaapmutsjequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wie wil er wat drinken?
Cocktails, ingewikkelde drankjes, maakt niet uit.
Het mag even duren...
Dat ik blij ben dat die serie langs me heen is gegaan?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Het mag even duren...
na dit nummerquote:
Hmmm, vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik blij ben dat die serie langs me heen is gegaan?
Doe maar champagne.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Het mag even duren...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Piece Of The Rock - Mothers Finest
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes
klaas roept nu nogal vaak
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef just me het volgende:
Welterusten just me.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten just me.
Klaas wil je in zijn bed.
Ik ben ook niet helemaal helder meer, want ik vroeg me af wat hardloop (ik las het als Engelstalig woord) voor genre wasquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal helder meer, want ik vroeg me af wat hardloop (ik las het als Engelstalig woord) voor genre was
Mw. MM heeft er weer 1 gekregen als kerstcadeau, van een chateau dat niet aan groothandels verkoopt of zo.quote:
Ik vind echt champagne juist erg lekker, maar ik vind het te duur om zomaar te kopen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft er weer 1 gekregen als kerstcadeau, van een chateau dat niet aan groothandels verkoopt of zo.
Haar baas is een vriendje van...
Ik heb nog nooit een lekkere champagne geproefd, wat een bocht is dat spul.
Doe mij maar een cider uit Normandië als het door je neus weer naar buiten moet komen...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:12 schreef livelink het volgende:
Dit is Beth Hart, nummer ken ik niet.
Als je het elke dag zou drinken, dan begrijp ik dat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind echt champagne juist erg lekker, maar ik vind het te duur om zomaar te kopen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Papa Chico - Tony Esposito
Wat een slechte plaat!
Ik ken het niet, nee. Ik denk inderdaad dat dit jaar wel een goed jaar is voor echte champagne. Misschien koop ik een fles voor 27 december om een glaasje met mijn ouders te drinken op hopelijk een goed Nieuw Jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het elke dag zou drinken, dan begrijp ik dat.
Van mij mag je nu een fles champagne kopen...
Zegt dit je iets: https://hatt-soner.com ?
Mij niet, maar dit heeft mw. MM dus gekregen...
Het gaat helemaal nergens over...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dit nummer over gaat.
Zie nu dat Boney M. dit ook gecoverd heeft. Wist ik niet.
Groot gelijk. Weet niet of je ouders het ook kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee. Ik denk inderdaad dat dit jaar wel een goed jaar is voor echte champagne. Misschien koop ik een fles voor 27 december om een glaasje met mijn ouders te drinken op hopelijk een goed Nieuw Jaar.
Mijn vader kan het zeker wel waarderen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Weet niet of je ouders het ook kunnen waarderen?
Of anders gewoon een mousserende wijn. Het gaat vaak maar om het idee.
Trustenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn nest in voordat ik straks weer klaarwakker ben.
Heb het laatste uur al heel erg onbewust meegeluisterd.
Thanks voor zover Melting!
Welterusten brother52quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
Doe gewoon eens gek en doe dat!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee. Ik denk inderdaad dat dit jaar wel een goed jaar is voor echte champagne. Misschien koop ik een fles voor 27 december om een glaasje met mijn ouders te drinken op hopelijk een goed Nieuw Jaar.
Je gaat je mijn in?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Make Me Smile - Steve Harley & Cockney Rebel
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat je mijn in?![]()
Welterusten.
Ik ga deze weer opzoeken en in een loop (Engels, livelink) zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Wordt als bumper-muziekje gebruikt in Mindf*ck
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga deze weer opzoeken en in een loop (Engels, livelink) zetten.
Nu heb ik het nummer van de Karwei (History Repeat) op mijn werktelefoon en dat ben ik beu.
Dit is leuker...
Karwei op je werktelefoon vind ik anders ook een leuke touchquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga deze weer opzoeken en in een loop (Engels, livelink) zetten.
Nu heb ik het nummer van de Karwei (History Repeat) op mijn werktelefoon en dat ben ik beu.
Dit is leuker...
De meeste herkennen het deuntje, maar niemand weet waarvan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Karwei op je werktelefoon vind ik anders ook een leuke touch
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste herkennen het deuntje, maar niemand weet waarvan.
Ik heb ook een tijdje een sample uit 'Supermodel' van RuPaul gebruikt:
"I've got only one thing to say, you better work, bitch!"
Lekker!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Komende 2 weken zo goed als vrij, ik werk alleen als het af en toe echt nodig is...
Oei..... even zoeken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
@:melting Heb je Supermodel van RuPaul?
Ja, nu nog leren om de werklaptop niet toch aan te zetten...quote:
Ja, dat is wel een issue nu.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nu nog leren om de werklaptop niet toch aan te zetten...
Ben bang dat ik me ga vervelen namelijk met die lockdown.
De afstand tussen mijn muzieklaptop en mijn werklaptop is 2 meter.quote:
Ping!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik vond Mika altijd wel leuk eigenlijk.
In dit nummer wel, maar in andere nummers vind ik zijn stem wel ok.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, ik vergeet die naam altijd.
Verschrikkelijke stem...
Dat is lief. Maar niet teveel aan mij denken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef livelink het volgende:
London Beat - I have been thinking of you
En weer de mist in met dit nummer, op Aruba kostte het me de winst bij de pubquiz...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef livelink het volgende:
London Beat - I have been thinking of you
Wat stond er op het spel?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer de mist in met dit nummer, op Aruba kostte het me de winst bij de pubquiz...
Soms heb je een blinde vlek bij sommige nummers. Ik heb dat best vaak dat ik consequent de fout in ga.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer de mist in met dit nummer, op Aruba kostte het me de winst bij de pubquiz...
Toch zonde.quote:
Ze lijken ook wel erg veel op elkaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had Stevie Wonder ook best veel last van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms heb je een blinde vlek bij sommige nummers. Ik heb dat best vaak dat ik consequent de fout in ga.
Er zijn er nog wel een paar, waar ik steeds intrap...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms heb je een blinde vlek bij sommige nummers. Ik heb dat best vaak dat ik consequent de fout in ga.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Door die 2 songs ben ik trompet gaan spelen, ik wilde namelijk clown in het circus worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |