Ik ga deze weer opzoeken en in een loop (Engels, livelink) zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Wordt als bumper-muziekje gebruikt in Mindf*ck
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga deze weer opzoeken en in een loop (Engels, livelink) zetten.
Nu heb ik het nummer van de Karwei (History Repeat) op mijn werktelefoon en dat ben ik beu.
Dit is leuker...
Karwei op je werktelefoon vind ik anders ook een leuke touchquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga deze weer opzoeken en in een loop (Engels, livelink) zetten.
Nu heb ik het nummer van de Karwei (History Repeat) op mijn werktelefoon en dat ben ik beu.
Dit is leuker...
De meeste herkennen het deuntje, maar niemand weet waarvan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Karwei op je werktelefoon vind ik anders ook een leuke touch
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste herkennen het deuntje, maar niemand weet waarvan.
Ik heb ook een tijdje een sample uit 'Supermodel' van RuPaul gebruikt:
"I've got only one thing to say, you better work, bitch!"
Lekker!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Komende 2 weken zo goed als vrij, ik werk alleen als het af en toe echt nodig is...
Oei..... even zoeken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
@:melting Heb je Supermodel van RuPaul?
Ja, nu nog leren om de werklaptop niet toch aan te zetten...quote:
Ja, dat is wel een issue nu.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nu nog leren om de werklaptop niet toch aan te zetten...
Ben bang dat ik me ga vervelen namelijk met die lockdown.
De afstand tussen mijn muzieklaptop en mijn werklaptop is 2 meter.quote:
Ping!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik vond Mika altijd wel leuk eigenlijk.
In dit nummer wel, maar in andere nummers vind ik zijn stem wel ok.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, ik vergeet die naam altijd.
Verschrikkelijke stem...
Dat is lief. Maar niet teveel aan mij denken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef livelink het volgende:
London Beat - I have been thinking of you
En weer de mist in met dit nummer, op Aruba kostte het me de winst bij de pubquiz...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef livelink het volgende:
London Beat - I have been thinking of you
Wat stond er op het spel?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer de mist in met dit nummer, op Aruba kostte het me de winst bij de pubquiz...
Soms heb je een blinde vlek bij sommige nummers. Ik heb dat best vaak dat ik consequent de fout in ga.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer de mist in met dit nummer, op Aruba kostte het me de winst bij de pubquiz...
Toch zonde.quote:
Ze lijken ook wel erg veel op elkaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had Stevie Wonder ook best veel last van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms heb je een blinde vlek bij sommige nummers. Ik heb dat best vaak dat ik consequent de fout in ga.
Er zijn er nog wel een paar, waar ik steeds intrap...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms heb je een blinde vlek bij sommige nummers. Ik heb dat best vaak dat ik consequent de fout in ga.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Door die 2 songs ben ik trompet gaan spelen, ik wilde namelijk clown in het circus worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |