ik hou mezelf nog even wakkerquote:
zal best vreemd zijn hoor, slapen zonder dat er een kabouter je bed in kruiptquote:
Dat zal wel weer wennen zijn. Kun je tenminste weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
zal best vreemd zijn hoor, slapen zonder dat er een kabouter je bed in kruipt
mijn ogen vielen vanmiddag al dicht terwijl er een kabouter tegen me aan hingquote:
Even goed slapen heb ik wel nodigquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal wel weer wennen zijn. Kun je tenminste weer rustig slapen.
Vraag deze aan de kerstman:quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag deze aan de kerstman:
[ afbeelding ]
Kan ook wel gezellig zijn, natuurlijk. Ex-man kroop niet je bed in?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
vind ik stiekem wel mooiquote:
Hahahaha nee hoor, hij is welkom in mijn huis maar niet in mijn bedquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook wel gezellig zijn, natuurlijk. Ex-man kroop niet je bed in?
Ik denk dan: Wat was Willeke toen nog jong, net als ik.quote:
Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.quote:
Wat ik me er vooral van herinner: Het was een dramatisch slechte TV serie...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.
Het weesjongetje Danny ligt in het ziekenhuis. Daar krijgt hij van de uitvinder professor Vriendelijk een heel bijzonder cadeau. Een uit een sardinenblikjes omgebouwde robot, genaamd Pompy de Robodoll. Pompy is zo bijzonder omdat hij sneller kan gaan dan 100 km per uur, wel een paar meter boven de grond kan vliegen en met zijn bokshandschoenen gaten in muren kan slaan.
Pompy is niet de enige uitvinding van de verstrooide professor. Hij heeft ook Tokkel de viool, de Plof Plof mobiel en Yaki Yaki geschapen. Yaki Yaki is een vliegende bol die vanuit een toiletpot wordt gelanceerd als de trekker wordt overgehaald. Met deze uitvindingen woont de professor in een molen.
Danny en Pompy worden beste vriendjes. Maar op een dag voelt Pompy zich in de steek gelaten en vertrekt. Hij ontmoet Atilla de hond, die vastgebonden aan een boom in het bos zit. Samen beleven ze allemaal spannende avonturen.
Dat blijkt ook wel uit het verhaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik me er vooral van herinner: Het was een dramatisch slechte TV serie...
Nooit iets van meegekregenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.
Het weesjongetje Danny ligt in het ziekenhuis. Daar krijgt hij van de uitvinder professor Vriendelijk een heel bijzonder cadeau. Een uit een sardinenblikjes omgebouwde robot, genaamd Pompy de Robodoll. Pompy is zo bijzonder omdat hij sneller kan gaan dan 100 km per uur, wel een paar meter boven de grond kan vliegen en met zijn bokshandschoenen gaten in muren kan slaan.
Pompy is niet de enige uitvinding van de verstrooide professor. Hij heeft ook Tokkel de viool, de Plof Plof mobiel en Yaki Yaki geschapen. Yaki Yaki is een vliegende bol die vanuit een toiletpot wordt gelanceerd als de trekker wordt overgehaald. Met deze uitvindingen woont de professor in een molen.
Danny en Pompy worden beste vriendjes. Maar op een dag voelt Pompy zich in de steek gelaten en vertrekt. Hij ontmoet Atilla de hond, die vastgebonden aan een boom in het bos zit. Samen beleven ze allemaal spannende avonturen.
Toen zat je vast al als een wereldvreemde kluizenaar uitsluitend naar nieuwe muziek te luisteren en heb je die song van Willeke terloops ook nog gemist...quote:
Ik wou dat ik zo kon dansenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soepel in de heupen, just me...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik me zo glad kon scheren...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik me zo glad kon scheren...
Ik had er ook niks van meegekregen hoor. Het nummer Samen zijn ken ik pas sinds Paul de Leeuw het samen met Willeke zongquote:
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er ook niks van meegekregen hoor. Het nummer Samen zijn ken ik pas sinds Paul de Leeuw het samen met Willeke zong![]()
Die mogelijkheden waren er toen nog nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat je vast al als een wereldvreemde kluizenaar uitsluitend naar nieuwe muziek te luisteren en heb je die song van Willeke terloops ook nog gemist...
doe mij maar een slaapmutsjequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wie wil er wat drinken?
Cocktails, ingewikkelde drankjes, maakt niet uit.
Het mag even duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |