quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
Dat laat wel weer zien dat er echt beter niks georganiseerd kan worden, hoe coronaproof het ook lijkt.
Roxette - She's got the look
was er ook kerstmuziek te horen ?quote:
Nee, wel tractor claxons.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
was er ook kerstmuziek te horen ?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel tractor claxons.
Oorverdovend soms...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
Pat Benatar - Love is a battlefield
En wat vind je er van?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit nummer is mij volstrekt onbekend.
Ik hou er niet van, net zoals van de andere nummers van The Christians.quote:
Je bent niet zo christelijk?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, net zoals van de andere nummers van The Christians.
Dit is hun bekendste nummer. Die andere, What's In A Word, staat in mijn Top 250quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit nummer is mij volstrekt onbekend.
Oudste kabouter hoorde "stille nacht, heilige nacht". Oma wat is een heilige nacht, nou meis, vraag dat maar aan je moederquote:
Dat speelt wellicht een rol. En misschien zijn het ook vooroordelen, want ik schaar ze onder het rijtje Engelse bands met zeiknummers. Ergens in de jaren '80 is die afkeer bij mij ontstaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Oudste kabouter hoorde "stille nacht, heilige nacht". Oma wat is een heilige nacht, nou meis, vraag dat maar aan je moeder
Daar komt hun bandnaam niet vandaan:quote:
quote:De band werd in 1985 opgericht door Henry Priestman en de drie broers Garry Christian, Russell Christian en Roger Christian. De naam "The Christians" werd al snel geboren omdat Christian de doopnaam was van Priestman, en de achternaam van de drie andere leden
[..]
Oudste kabouter hoorde "stille nacht, heilige nacht". Oma wat is een heilige nacht, nou meis, vraag dat maar aan je moeder
Precies, ik hoef niet meer op te voedenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moeilijke vragen stellen doe je thuis maar.
[..]
Ja dat is ook zo en ze heeft wel meer van dit soort vragenquote:
Een Nederlandse band/zangeres?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef Melting het volgende:
Ja, dit is een cover.... maar wie zingt het?
Euh, dat thema heb ik al een keer gedaan...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Door dit nummer moet ik ineens denken aan een ideetje dat ik al heel lang heb: een themashow, getiteld "In Alle Staten", met muziek over de staten in de VS. Dit nummer is prima voor West-Virginia
Wist ik niet. Moet voor mijn tijd bij Radio 49 geweest zijn danquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, dat thema heb ik al een keer gedaan...
Ik kan je vertellen dat het best lastig was om voor pak 'm beet Arkansas een song te vinden dat niet patriottisch of te lullig om te horen was...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Moet voor mijn tijd bij Radio 49 geweest zijn dan
Ik zet een streep door het idee. Gelukkig zijn er nog genoeg andere over.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Net bij Even Tot Hier was Youp van 't Hek met het lied Wappie.
Grandiose parodie!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Heb maar even iets kerst-achtigs in elkaar gebakken
Het lijkt nu of hij in een stoeltjeslift in Oostenrijk zit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Heb maar even iets kerst-achtigs in elkaar gebakken
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt nu of hij in een stoeltjeslift in Oostenrijk zit.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
Mick Jagger en David Bowie - Dancing in the street
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |