quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij mag jezelf gewoon een cadeautje geven hoor
Jullie kunnen ook samen delen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan straks nog eentje van Maiden voor mij.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk zou Madness een nummer moeten opnemen dat Can I Play With Iron Maiden heet...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk zou Madness een nummer moeten opnemen dat Can I Play With Iron Maiden heet...
Daar ben ik heel erg slecht in.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook samen delen, natuurlijk.
Ik kon er ook echt niet op komen, nee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
Soms kun je de titel wel uit de tekst halen maar dat is bij hem echt niet te doen.
Dat zeggen we iedere keer, maar de echte doorbraak blijft gek genoeg toch uit.quote:
Amper..... je zal er niet veel meer van horen.quote:
Het blijft een gok hè? Met die rollende (dobbel)stenen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zeggen we iedere keer, maar de echte doorbraak blijft gek genoeg toch uit.
Alle 13 dood...quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zeggen we iedere keer, maar de echte doorbraak blijft gek genoeg toch uit.
Ja, inmiddels zijn ze te oud, vrees ik. Dit zou wel eens de laatste keer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Het blijft een gok hè? Met die rollende (dobbel)stenen.
En warme chocomel en rum natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna, eerst warm worden met koffie...
Oompie Koerier toch?.quote:
She's alive!quote:
Hoi just me, ben je weer tot rust gekomen? En is de verhuizing goed gegaan?quote:
Kabouters en mijn ex-man, maar zonder hem was het (nog) zwaarder geweestquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
She's alive!![]()
Kabouter invasie overleefd zie ik.
Alles is in het nieuwe huis en ze slapen er ook vannacht. Mijn hoofd is nog best druk dus ik ga mezelf rustig houdenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi just me, ben je weer tot rust gekomen? En is de verhuizing goed gegaan?
Heel begrijpelijk. Dit is ook wel rustgevende muziek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters en mijn ex-man, maar zonder hem was het (nog) zwaarder geweest
[..]
Alles is in het nieuwe huis en ze slapen er ook vannacht. Mijn hoofd is nog best druk dus ik ga mezelf rustig houden
We stonden bij Westbeemster met de auto op een inham richting een stuk land, samen met nog 1 stel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe is het met de trekkers? Ik heb Mannenkoor Karrespoor nog even gedraaid...
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Alles is in het nieuwe huis en ze slapen er ook vannacht. Mijn hoofd is nog best druk dus ik ga mezelf rustig houden
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We stonden bij Westbeemster met de auto op een inham richting een stuk land, samen met nog 1 stel.
Ik gok dat er een kleine 500 tractors langsgereden zijn, allemaal opgetuigd met lampje, kerstbomen ander kerstkitsch. Geweldig!
Uiteindelijk zijn we zo rond het eind met de stoet mee gaan rijden en kwamen we in Middenbeemster aan.
Let op mijn woorden, dat wordt binnenkort preventief geruimd, net als een een nertsenfokkerij.
Het leek de intocht van Sinterklaas daar wel, mensen rijen dik en lekker knus op een kluitje...
Wel supergaaf dat kitscherige, ik hou er vanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We stonden bij Westbeemster met de auto op een inham richting een stuk land, samen met nog 1 stel.
Ik gok dat er een kleine 500 tractors langsgereden zijn, allemaal opgetuigd met lampje, kerstbomen ander kerstkitsch. Geweldig!
Uiteindelijk zijn we zo rond het eind met de stoet mee gaan rijden en kwamen we in Middenbeemster aan.
Let op mijn woorden, dat wordt binnenkort preventief geruimd, net als een een nertsenfokkerij.
Het leek de intocht van Sinterklaas daar wel, mensen rijen dik en lekker knus op een kluitje...
Ik heb n wijntje en ik doe heel, heel rustig aanquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Je hebt wel een wijntje/biertje verdiend.
Volgens mij was het een waar gevecht tussen Melting en Vout.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb n wijntje en ik doe heel, heel rustig aan
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Wel supergaaf dat kitscherige, ik hou er van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |