SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van deze show komt van Rhys Lewis.Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
Dank je.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Paar seconden over, zelfsVeel plezier met Melting
Tozzo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet zo even wat te eten maken. Ik blijf luisteren, maar ben even van m'n plek. Tot zo
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:07 schreef brother52 het volgende:
Ik moet natuurlijk wel even verversen als ik wat wil horen...
Snel vergeten.... one day fly.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef brother52 het volgende:
Hoe heet dit bandje ook maar weer...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
Is dit dat liedje van Chicago met al die nummers in de titel?
Goed gekozen dus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef brother52 het volgende:
Het enige liedje van hun wat ik best leuk vind.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben opgewarmd en opgefrist voor de show van Melting.
En ik was volgens mij net vergeten DJ11 nog te bedanken. Dus bij deze alsnog: Bedankt!!!
Hun andere platen zijn allemaal van die zeiknummers, jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef brother52 het volgende:
Het enige liedje van hun wat ik best leuk vind.
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben opgewarmd en opgefrist voor de show van Melting.
En ik was volgens mij net vergeten DJ11 nog te bedanken. Dus bij deze alsnog: Bedankt!!!
Oh, daar zaten mooie nummers bijquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorIn post #4 van dit topic kun je eventueel nog nalezen wat je zoal nog gemist hebt
Ik snap niet waarom ze die andere meuk zijn gaan maken als ze dit ook gewoon goed kunnen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hun andere platen zijn allemaal van die zeiknummers, ja
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Dit was het lievelingsnummer van mijn buurman. Ik ging daar vaak oppassen op hun kinderen en dit speelde hij voor zijn kinderen als slaapliedje.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Ze konden nauwelijks praten en dan vroegen ze mij om het liedje van de rain.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:20 schreef brother52 het volgende:
Je denkt zeker dat je Steve Miller band - Abracadabra
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - Can I play with madness![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Melting geeft zichzelf een cadeautje.
Dan straks nog eentje van Maiden voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Melting geeft zichzelf een cadeautje.
Jij mag jezelf gewoon een cadeautje geven hoorquote:
Your soul is gonna burn in a lake of fire.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |