Magnum Almond is wel lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens de hele tijd zo'n reclamebanner met een man die een oudere versie van m'n broer lijkt. Rare gewaarwording. Heb de hele tijd dat m'n broer me aan zit te staren.
Sparks - Left Out In The Cold
Dat is 12?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens de hele tijd zo'n reclamebanner met een man die een oudere versie van m'n broer lijkt. Rare gewaarwording. Heb de hele tijd dat m'n broer me aan zit te staren.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, 15(hij is vier dagen na mij jarig)
Eerder dit jaar regelmatig gedraaid. De Sparks (twee broers) zou je kunnen kennen van nummers als This Town Ain't Big Enough For Both Of Us of When Do I Get To Sing "My Way".quote:
Jij draait zoveel nieuwe muziek, dat ik dat allemaal niet kan onthouden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eerder dit jaar regelmatig gedraaid. De Sparks (twee broers) zou je kunnen kennen van nummers als This Town Ain't Big Enough For Both Of Us of When Do I Get To Sing "My Way".
Geen punt hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij draait zoveel nieuwe muziek, dat ik dat allemaal niet kan onthouden.
Nick Klyne - How Do You Feel
Viel me trouwens wel tegen dat Dj Arnoud - Meet her at the carnavalparade niet in je top 250 stond.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorAl zou je het hele jaar ook maar één nieuw liedje uit mijn show oppikken dat je leuk vindt, dan ben ik al dik tevreden.
![]()
Vind je dit het beste nummer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Dit staat zelfs niet op hun best-of-album![]()
The Beach Boys - Tears In The Morning
Heeft het bijna gehaald. Stond zo rond plek #251quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Viel me trouwens wel tegen dat Dj Arnoud - Meet her at the carnavalparade niet in je top 250 stond.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heeft het bijna gehaald. Stond zo rond plek #251
Nee, "God Only Knows", dat op #7 is binnengekomen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Veel te laag.
Had minimaal in de top 10 moeten staan.
Blur - The Universal
Kijk jij ook nog de clips behalve het luisteren van de nieuwe muziek?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit liedje heeft het net niet gehaald. Maar mooi is het zeker. Aparte videoclip, trouwens...Blur - The Universal
Nee, maar dit nummer is jaren oud en ik herinner me de videoclip nog.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk jij ook nog de clips behalve het luisteren van de nieuwe muziek?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar dit nummer is jaren oud en ik herinner me de videoclip nog.
Ik kijk amper nog videoclips. Vroeger wel, toen MTV nog daadwerkelijk Music Television was en muziek uitzond, in plaats van crappy datingshows.quote:
Bestaat MTV nog?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kijk amper nog videoclips. Vroeger wel, toen MTV nog daadwerkelijk Music Television was en muziek uitzond, in plaats van crappy datingshows.
Goedenavondquote:
Ja, maar vol met crap-programma's. Amper nog muziek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestaat MTV nog?
Ik heb dat nooit echt gekeken.
Dat ze zich dan nog MTV durven noemen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar vol met crap-programma's. Amper nog muziek.
MTV2 had een paar jaar geleden nog veel muziek maar geen idee hoe dat nu is want ze hebben het uit het pakket gegooid dat ik had.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar vol met crap-programma's. Amper nog muziek.
Was een leuk bandjequote:Op zaterdag 19 december 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer heb ik kennelijk nog nooit gedraaid en dat is een schande.Grandaddy - A.M. 180
Electronic - Get The Message (7-inch)
Ze zijn er rond 2005 mee gestopt geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn er rond 2005 mee gestopt geloof ik.
Zie net dat ze sinds 2012 weer bij elkaar zijn.quote:
Bart Constant - Gravity
Geen idee wat het idee erachter was, maar inderdaad zijn het blazers die je hoortquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
Is dit geschreven voor een fanfare?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
De release van de single was vast op de taptoe van Breda
Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Dat ze niet meeluistert in bad?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ligt Livelink in bad, maar ja....Supertramp - From Now On
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |