Dat het vrijwel niks uitmaakt weet ik ook wel, daarom zij ik ook al dat ik er ingetrapt was.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor die 50 cent voor de voedselbank hoef je het sowieso niet te doen. De voedselbank heeft miljoenen ontvangen van de overheid en ook Radio 538 heeft een actie gedaan voor de voedselbank. Ze zijn op het moment allesbehalve noodlijdend. Ik gun het ze hoor, maar die 50 cent zal het verschil niet maken.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-cent-van-uit.html
https://www.nu.nl/media/6(...)miljoen-euro-op.html
Keane - Nothing In My Way
Kiesza - Sensuum Defectui
Nee, hoor. Geen probleem mee. Maar ik ga straks nog wel even in bad, dus ik denk niet dat ik je hele show vol maak.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat jullie de hoeveelheid DJ11-shows als overkill ervarenMaar ik had gewoon veel zin om weer eens gewone show te doen.
Ben benieuwd. Vind haar meestal wel leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Een recente single die bar weinig doet. Zwaar onterecht, vind ik. Ik vind dat zware harpsichord-geluid geweldig.Kiesza - Sensuum Defectui
Ze heeft ook een cover gemaakt van Eleanor Rigby, maar dat is een ware MadDisaster, helaas...quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vind haar meestal wel leuk.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ja dat gaat wel lekker, denk ik uit frustratie ¤5 aan KWF te doneren. "Het minimale bedrag om te doneren is 10 euro." Krijg dan ook maar de hik.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ja dat gaat wel lekker, denk ik uit frustratie ¤5 aan KWF te doneren. "Het minimale bedrag om te doneren is 10 euro." Krijg dan ook maar de hik.
Gewoon keihard R49 aan, zodat het hele huis kan meegenietenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen probleem mee. Maar ik ga straks nog wel even in bad, dus ik denk niet dat ik je hele show vol maak.
Madonna - Deeper And Deeper
Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
We staan nu midden in de donkere Beemster polder langs de weg waar zo de 200 verlichte tractors langs zullen komen. De zwaailichten zijn al zichtbaar in de verte...
Draai Normaal en ik ben in bad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik maak er gewoon een mini-blokje Overijsselse muziekcultuur van...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Draai Normaal en ik ben in bad.
Höllenboer - Busje Komt Zo
Bijna niks is erger dan Normaalquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]Dat is geen Overijssel
Maar wat ik wél draai, is nog vulle erger:
Höllenboer - Busje Komt Zo
Verder gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam dit tegen. Dat lijkt er qua titel en bandnaam wel een beetje op:The Hollies - Bus Stop
Zo'n mooi nummer...quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Even Livelink mild stemmen....Adam French - Slow Dancing
Jason Walker - Brave Soul
Wel in het laatste uur hoop ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Vermoedelijk komt dit nummer ook voorbij in mijn laatste show van 2020, die ik op woensdagavond 30 december wil gaan uitzenden.
Billy Joel - We Didn't Start The Fire
Ja, het kan wel iets later worden dan 21.00, maar Melting gaat tegenwoordig zo lang doorquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Badder ze, LivelinkTot straks bij Melting, neem ik aan
Ik vul nog een uurtje op met oude en nieuwe muziek.Billy Joel - We Didn't Start The Fire
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het kan wel iets later worden dan 21.00, maar Melting gaat tegenwoordig zo lang door
France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
Misschien volgende keer een top 250 doen, maar dan met de nummers van 251-500.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit had eigenlijk wel een plekje in mijn Top 250 verdiend. Misschien volgende keer...France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
In de map met opties (cq. nummers die het net niet hebben gehaald) staan al 164 nummers. Ik draai er vanavond de nodige.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien volgende keer een top 250 doen, maar dan met de nummers van 251-500.
Hoef je er maar 86 toe te voegen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de map met opties (cq. nummers die het net niet hebben gehaald) staan al 164 nummers. Ik draai er vanavond de nodige.
Dat reggae-nummer waarin iemand de hele tijd heel irritant "hey Jimmy" schreeuwt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |