Dat ik blij ben dat die serie langs me heen is gegaan?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wie wil er wat drinken?
Cocktails, ingewikkelde drankjes, maakt niet uit.
Het mag even duren...
na dit nummerquote:
Hmmm, vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik blij ben dat die serie langs me heen is gegaan?
Doe maar champagne.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wie wil er wat drinken?
Cocktails, ingewikkelde drankjes, maakt niet uit.
Het mag even duren...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Piece Of The Rock - Mothers Finest
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes
klaas roept nu nogal vaak
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef just me het volgende:
Welterusten just me.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:08 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten just me.
Klaas wil je in zijn bed.
Ik ben ook niet helemaal helder meer, want ik vroeg me af wat hardloop (ik las het als Engelstalig woord) voor genre wasquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal helder meer, want ik vroeg me af wat hardloop (ik las het als Engelstalig woord) voor genre was
Mw. MM heeft er weer 1 gekregen als kerstcadeau, van een chateau dat niet aan groothandels verkoopt of zo.quote:
Ik vind echt champagne juist erg lekker, maar ik vind het te duur om zomaar te kopen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft er weer 1 gekregen als kerstcadeau, van een chateau dat niet aan groothandels verkoopt of zo.
Haar baas is een vriendje van...
Ik heb nog nooit een lekkere champagne geproefd, wat een bocht is dat spul.
Doe mij maar een cider uit Normandië als het door je neus weer naar buiten moet komen...
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:12 schreef livelink het volgende:
Dit is Beth Hart, nummer ken ik niet.
Als je het elke dag zou drinken, dan begrijp ik dat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind echt champagne juist erg lekker, maar ik vind het te duur om zomaar te kopen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Papa Chico - Tony Esposito
Wat een slechte plaat!
Ik ken het niet, nee. Ik denk inderdaad dat dit jaar wel een goed jaar is voor echte champagne. Misschien koop ik een fles voor 27 december om een glaasje met mijn ouders te drinken op hopelijk een goed Nieuw Jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het elke dag zou drinken, dan begrijp ik dat.
Van mij mag je nu een fles champagne kopen...
Zegt dit je iets: https://hatt-soner.com ?
Mij niet, maar dit heeft mw. MM dus gekregen...
Het gaat helemaal nergens over...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dit nummer over gaat.
Zie nu dat Boney M. dit ook gecoverd heeft. Wist ik niet.
Groot gelijk. Weet niet of je ouders het ook kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee. Ik denk inderdaad dat dit jaar wel een goed jaar is voor echte champagne. Misschien koop ik een fles voor 27 december om een glaasje met mijn ouders te drinken op hopelijk een goed Nieuw Jaar.
Mijn vader kan het zeker wel waarderen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Weet niet of je ouders het ook kunnen waarderen?
Of anders gewoon een mousserende wijn. Het gaat vaak maar om het idee.
Trustenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn nest in voordat ik straks weer klaarwakker ben.
Heb het laatste uur al heel erg onbewust meegeluisterd.
Thanks voor zover Melting!
Welterusten brother52quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
Doe gewoon eens gek en doe dat!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee. Ik denk inderdaad dat dit jaar wel een goed jaar is voor echte champagne. Misschien koop ik een fles voor 27 december om een glaasje met mijn ouders te drinken op hopelijk een goed Nieuw Jaar.
Je gaat je mijn in?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Make Me Smile - Steve Harley & Cockney Rebel
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat je mijn in?![]()
Welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |