abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196812736
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normaal betrouwbare bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
  vrijdag 18 december 2020 @ 23:43:22 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_196813245
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:12 schreef 4moreyears het volgende:
[ twitter ]

waarom zou je dat tegen gaan?
In hun statement zeggen ze gewoon dat de info die wordt opgevraagd zo ruim is dat hierdoor mogelijk het kiesgeheim wordt geschonden.

Maar het is uiteraard handiger om dat stuk weg te laten en je in alle gespeelde onschuld af te vragen waarom ze zoiets zouden weigeren zonder enige toelichting.

Maar weglaten lijkt GOP-tactiek nummer 1 om zaken verdacht te maken. Alle duiding, toelichting, nuancering verwijderen tot er iets "raar" overblijft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_196813274
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:12 schreef 4moreyears het volgende:
[ twitter ]

waarom zou je dat tegen gaan?
Vast omdat ze iets te verbergen hebben! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 december 2020 @ 00:02:27 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196813482
Prioriteiten.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 december 2020 @ 00:06:07 #5
3928 Ulx
pi_196813514
Ik vraag me af of wasberen nu in het leger mogen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196813612
Ah dit lijkt me wel een logische verklaring voor het stopzetten van de transition meetings met het Pentagon.

Donnie is pissed over een artikel in de WP dat Biden miljarden kan besparen met het stopzetten van de bouw van zijn muur :')

twitter

Biden order to halt border wall project would save U.S. $2.6 billion, Pentagon estimates show
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196813785
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
Ah dit lijkt me wel een logische verklaring voor het stopzetten van de transition meetings met het Pentagon.

Donnie is pissed over een artikel in de WP dat Biden miljarden kan besparen met het stopzetten van de bouw van zijn muur :')

[ twitter ]

Biden order to halt border wall project would save U.S. $2.6 billion, Pentagon estimates show
Man, man, hier kun je toch alleen maar meewarig om lachen?
pi_196814159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Man, man, hier kun je toch alleen maar meewarig om lachen?
Jammer zeg, dat donnie de krant leest.
* AnneX telt nog eens: Aftellen tot 20 januari 2021 Nog 32 dagen

Oh ja, waarom laat trump zich niet publiekelijk injecteren?
Dat voelt als een teken van zwakte van de Grote Leider, volgens de kenners.
Oh wat zou het leuk zijn als putin of best friend Kim nu in het publiek zouden verschijnen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 december 2020 @ 02:01:26 #9
3928 Ulx
pi_196814294
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik hoorde jaren terug een gerucht dat de grote leider een beetje bang is voor naalden. Het zou me niet verbazen als dat waar is.
pi_196815132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jammer zeg, dat donnie de krant leest.
* AnneX telt nog eens: Aftellen tot 20 januari 2021 Nog 32 dagen

Dat voelt als een teken van zwakte van de Grote Leider, volgens de kenners.
Oh wat zou het leuk zijn als putin of best friend Kim nu in het publiek zouden verschijnen.
Zijn fans willen dat beeld ook helemaal niet zien natuurlijk, dat zou een tegenstrijdige boodschap zijn na alle ontkenning en bagatellisering van het virus en de gevolgen ervan. Hij voorspelde tijdens zijn rally's nog dat het virus zou verdwijnen na de verkiezingen omdat de Democraten het alleen maar gebruikten om stemmen te trekken. En hij heeft zijn volgvolk heel hard nodig bij zijn schertsvertoning om alsnog herkozen te worden en er (zoals gewoonlijk) en passant dik aan te verdienen. Voordeel is ook dat hij zo niet hoeft toe te geven dat hij verloren heeft (een 'LOSER' is), dat trekt zijn narcistische ego niet.

Het interesseert hem ook helemaal niks, net zoals hij zich totaal niet bezighoudt met het feit dat al die overheidsinstellingen gehackt zijn door Rusland of hoe het gaat met de relief bill. Hij heeft het ook veel te druk met tv kijken, golfen, twitteren, Biden dwars zitten, pardons uitdelen en nog gauw even allerlei bestuursfuncties vol te stouwen met Trump-gezinden.

Trump Fills Government Boards With Loyalists as Term Nears End

Eigenlijk is al hij sinds de verkiezingen geen president meer :N

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 19-12-2020 07:25:46 ]
pi_196815268
Over die relief bill gesproken: Ron Johnson :X

twitter
pi_196816017
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:06 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me af of wasberen nu in het leger mogen.
_O-
Spoilers!
pi_196816182
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2020 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

In hun statement zeggen ze gewoon dat de info die wordt opgevraagd zo ruim is dat hierdoor mogelijk het kiesgeheim wordt geschonden.

Maar het is uiteraard handiger om dat stuk weg te laten en je in alle gespeelde onschuld af te vragen waarom ze zoiets zouden weigeren zonder enige toelichting.

Maar weglaten lijkt GOP-tactiek nummer 1 om zaken verdacht te maken. Alle duiding, toelichting, nuancering verwijderen tot er iets "raar" overblijft.
Dat zou ik ook zeggen als ik een voterfraud-denier was. Tijdrekken
pi_196816195
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 08:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom zou je injecteren als je het al gehad hebt... domlinks en logisch nadenken...
Omdat je het opnieuw kan krijgen, hoewel het niet heel waarschijnlijk is zijn er talloze gevallen bekend en aangezien die bolle oranje clown in een risicogroep zit zou hij er goed aan doen dat risico te vermijden.

Maar meteen een bron erbij:
Steeds meer mensen worden voor de tweede keer ziek door corona
https://nos.nl/l/2355531

quote:
Soms verlopen die hernieuwde infecties milder, maar in andere gevallen juist veel heftiger.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 09:02:32 ]
pi_196816331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 08:56 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen als ik een voterfraud-denier was. Tijdrekken
Heb je nu al ook maar 1 betrouwbare bron gevonden voor die onzin over fraude?
Of zouden de rechters (aangesteld door Trump), het ministerie van justitie (onder leiding van Republikein en Trumpfan Barr) en al die Republikeinse gouverneurs toch gelijk hebben?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196816708
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 08:58 schreef J.B. het volgende:

[..]

Omdat je het opnieuw kan krijgen, hoewel het niet heel waarschijnlijk is zijn er talloze gevallen bekend en aangezien die bolle oranje clown in een risicogroep zit zou hij er goed aan doen dat risico te vermijden.

Maar meteen een bron erbij:
Steeds meer mensen worden voor de tweede keer ziek door corona
https://nos.nl/l/2355531
[..]

Dit zijn uitzonderingen te noemen.

https://www.nytimes.com/2(...)rus-reinfection.html

Mensen die Covid al eens hebben gehad zouden in principe niet vooraan moeten staan bij het krijgen van een vaccinatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 09:44:48 ]
pi_196817064
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit zijn uitzonderingen te noemen.

https://www.nytimes.com/2(...)rus-reinfection.html

Mensen die Covid al eens hebben gehad zouden in principe niet vooraan moeten staan bij het krijgen van een vaccinatie.
In principe niet nee, maar aangezien de president van de VS geen normale burger is zou het mij logisch lijken om hem toch dat vaccin toe te dienen. Waarom zou je dat risico lopen?
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:12:57 #18
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196817101
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Of zouden de rechters (aangesteld door Trump), het ministerie van justitie (onder leiding van Republikein en Trumpfan Barr) en al die Republikeinse gouverneurs toch gelijk hebben?
Inderdaad, 4moreyears, je hebt tijd genoeg gehad om met bewijzen te komen, voor je verdere reacties plaatst , kom dan eindelijk een met een relevante bron. Of moeten we wachten tot je haarverf gaat smelten bij het licht van de kerstledverlichting?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_196817177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 09:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik ga daar hier geen discussie over voeren, dat mag niet van de mods.
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:21:04 #20
384435 klappernootopreis
pi_196817203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:18 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We vragen hier niet om discussies, maar om een bron. Want dat mag WEL van de mods
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:29:59 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196817356
quote:

[..]

Er zijn geen betrouwbare bronnen, alleen alternatieve poep. Mensen die denken dat trump nu nog op een enigszins legale wijze aan de macht kan blijven zijn extreem ver van het padje. De pogingen tot staatsgreep pruttelen nog even door das alles.
pi_196817509
quote:

[..]

Bronloos onzin roepen mag ook niet van de mods. Gewoon hier niet meer zeggen dat er fraude is geweest, voordat je een betrouwbare bron er bij kunt zetten. Wil je wel over onbewezen fraude praten, is daar een heel subforum voor.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196817633
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:41 schreef Hanca het volgende:

[..]

Bronloos onzin roepen mag ook niet van de mods. Gewoon hier niet meer zeggen dat er fraude is geweest, voordat je een betrouwbare bron er bij kunt zetten. Wil je wel over onbewezen fraude praten, is daar een heel subforum voor.
Ik zeg niks, ik noem ze voterfraud-deniers, oftewel ze ontkennen kiesfraude, dat staat verder los van of dat er wel of niet is. voterfraud-accusers voor de andere kant
pi_196817702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:51 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik zeg niks, ik noem ze voterfraud-deniers, oftewel ze ontkennen kiesfraude, dat staat verder los van of dat er wel of niet is. voterfraud-accusers voor de andere kant
Als jij duidelijk bewijs hebt van fraude, en men gelooft het niet. Dan is het inderdaad prima om ze votefraud-deniers te noemen. Maar in dit geval is daar geen sprake van. We zouden jou eigenlijk een complotgekkie kunnen noemen.

Maar goed, ik zag je vanmorgen al posten in dit topic toen dacht ik al; 'Here we go again'... Want hoeveel bewijs we ook aandragen, hoe vaak we je 'bewijs' ook onderuit halen, het helpt allemaal niet. Je blijft erin geloven.
pi_196817716
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:54 schreef 4moreyears het volgende:

Prachtig filmpje met beelden van hoe populair Trump is.
Dat moment van "fight for Trump" wat je hoort was gaaf, het moest eigenlijk gaan over 2 senatoren die binnenkort gekozen moesten worden maar het publiek had een ander idee :)
Zijn er ook dit soort filmpjes van Biden eigenlijk? ik heb nog weinig enthousiasme meegekregen eigenlijk
Biden heeft verstand en daarom geen massale bijeenkomsten gehouden (alleen als je echt gek bent doe je dat dit jaar). Verder zoekt Amerika geen popster, maar een president. Dan heb je dus geen groupies nodig.
pi_196817766
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Biden heeft verstand en daarom geen massale bijeenkomsten gehouden (alleen als je echt gek bent doe je dat dit jaar). Verder zoekt Amerika geen popster, maar een president. Dan heb je dus geen groupies nodig.
Het geeft wel aan hoe enthousiast mensen zijn over hun "leider". Zijn er geen "virtuele manifestaties"?

Jouw reactie in combinatie met het fake nieuws over de inauguratie destijds van Trump (hoeveel publiek etc) is trouwens wel leuk :P Jullie mening is ook maar net hoe het op dat moment uitkomt he
  zaterdag 19 december 2020 @ 11:02:40 #27
62913 Blik
The one and Only!
pi_196817789
quote:
[ twitter ]

Dat moment van "fight for Trump" wat je hoort was gaaf, het moest eigenlijk gaan over 2 senatoren die binnenkort gekozen moesten worden maar het publiek had een ander idee :)
Zijn er ook dit soort filmpjes van Biden eigenlijk? ik heb nog weinig enthousiasme meegekregen eigenlijk
En toch heeft die 2x niet de popular vote gekregen

Interessant!
pi_196817816
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:01 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Het geeft wel aan hoe enthousiast mensen zijn over hun "leider". Zijn er geen "virtuele manifestaties"?

Jouw reactie in combinatie met het fake nieuws over de inauguratie destijds van Trump (hoeveel publiek etc) is trouwens wel leuk :P Jullie mening is ook maar net hoe het op dat moment uitkomt he
Ik heb nooit wat gezegd over de hoeveelheid publiek bij de inauguratie, dat vind ik volstrekt oninteressant. Wie wel wat gezegd heeft is Trump en wat hij zei klopt niet, daar heb je wel een punt. Niet zijn belangrijkste leugen.
pi_196817852
- Nee, nee, en nogmaals nee -

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 11:19:23 ]
pi_196817906
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:07 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

"ik heb er nooit wat over gezegd"
en vervolgens kun je het niet nalaten er toch wel wat over te zeggen. Blijkbaar vind je de hoeveelheid publiek bij de inauguratie destijds dus wel belangrijk, maar het enthousiasme nu niet
Tnx voor het gelijk geven
Ik zei er niks over. Ik vind het volstrekt oninteressant dat Trump toen weinig publiek had. Dat maakt hem geen slechte president. Elke Republikeinse president zal minder publiek krijgen, omdat Washington nou eenmaal voor 90% democratisch stemt. Het is dus een oninteressant gegeven.

Maar sowieso is enthousiasme voor de persoon volledig oninteressant. Normale mensen vinden bij politici het beleid interessant, niet de persoon. Als het allemaal om een persoon draait, is het per definitie geen serieuze politiek. Maar is het meer een celebrity-cultus.
pi_196817919
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik zei er niks over. Ik vind het volstrekt oninteressant dat Trump toen weinig publiek had. Dat maakt hem geen slechte president. Elke Republikeinse president zal minder publiek krijgen, omdat Washington nou eenmaal voor 90% democratisch stemt. Het is dus een oninteressant gegeven.

Maar sowieso is enthousiasme voor de persoon volledig oninteressant. Normale mensen vinden bij politici het beleid interessant, niet de persoon. Als het allemaal om een persoon draait, is het per definitie geen serieuze politiek. Maar is het meer een celebrity-cultus.
Porque no los dos?
pi_196817999
quote:
[ twitter ]

Dat enthousiasme is er zoveel dat een recordaantal mensen op hem heeft gestemd. Meer dan 80(!) Miljoen mensen namen de moeite om op hem te stemmen. Dat kan je van Trump niet zeggen.
pi_196818002
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:12 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Porque no los dos?
Omdat beleid niet vast hangt aan een persoon.

En het is zo goed als nooit beide. Mensen die zo aan een persoon hangen, maakt het niet uit wat die persoon zegt, het is altijd geweldig. Je zag het hier in NL: toen Baudet om een lockdown riep, was geweldig. Toen hij 3 weken later riep dat alle maatregelen moesten worden opgeheven, was wat hij zei ook geweldig. De omstandigheid waren niet veranderd, de boodschap 180 graden gedraaid. Maar dat maakt niet uit bij mensen die een persoon blind aanbidden: wat zo iemand zegt is altijd geweldig.

Dat zelfde zie je nu bij Trump, geen enkele Trumpfan kan een lijst geven met goede beleidsmatige dingen die Trump zo goed heeft gedaan (zelfs Trump zelf niet, toen hem daar in aanloop naar de verkiezingen naar werd gevraagd). Het gaat ze puur om de persoon.
pi_196818052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Is inderdaad niet zo interessant.

Waarom de hoeveelheid publiek bij de inauguratie steeds weer terugkomt is natuurlijk omdat Trump het nodig vond om er zo hard over te liegen.
Цой жив
pi_196818072
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:24 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Is inderdaad niet zo interessant.

Waarom de hoeveelheid publiek bij de inauguratie steeds weer terugkomt is natuurlijk omdat Trump het nodig vond om er zo hard over te liegen.
En foto's te laten vervalsen. Weten we het nog?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 11:26:08 ]
pi_196818470
Wat ik niet zo goed begrijp - net als trump 8)7 wie had dat gedacht - en tot nu toe een uitleg gemist:
hoe komt het dat trump heeft verloren Duh en in de House meer dan 100 nieuwe rep’s ?
pi_196818521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En foto's te laten vervalsen. Weten we het nog?
Misschien kun je dit ook even naar BNW verplaatsen :o
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:03:25 #38
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_196818535
quote:
Zonder ironie, +100. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 12:04:16 ]
pi_196818536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Misschien kun je dit ook even in BNW posten :o
Ik post een feit.

quote:
Trump inauguration crowd photos were edited after he intervened

https://www.theguardian.c(...)d-size-photos-edited
pi_196818708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik post een feit.
[..]

https://edition.cnn.com/i(...)uguration-gigapixel/

van je eigen CNN
de guardian fotos verschillen van tijdstip, handig als je een verhaaltje wilt opspelden aan mensen

Debunked dus
pi_196818741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:15 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

van je eigen CNN
de guardian fotos verschillen van tijdstip, handig als je een verhaaltje wilt opspelden aan mensen

Debunked dus
Je post een foto uit een andere hoek waarbij je goed kan zien dat de foto van the guardian klopt, want de groep mensen eindigt bij de tent. Daarnaast lever je geen bewijs over het verschil van tijdstippen.
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:20:08 #42
6484 ExTec
pi_196818758
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:15 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

van je eigen CNN

Debunked dus
CNN is fakenews.

Dat je dat niet weet :{w
pi_196818769
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:18 schreef The_End het volgende:

[..]

Je post een foto uit een andere hoek waarbij je goed kan zien dat de foto van the guardian klopt, want de groep mensen eindigt bij de tent. Daarnaast lever je geen bewijs over het verschil van tijdstippen.
Nee, ik post een foto waar je duidelijk kan zien dat het niet half leeg is zoals de guardian foto.
Laatste wat ik er over zeg, men mag zelf oordelen (als de links tenminste blijven staan)
pi_196818817
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:20 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Nee, ik post een foto waar je duidelijk kan zien dat het niet half leeg is zoals de guardian foto.
Laatste wat ik er over zeg, men mag zelf oordelen (als de links tenminste blijven staan)
Op beide foto's kan je zien dat de rechter vakken (vanuit de president gezien) leger zijn dan de linker. Je kan ook goed zien dat de mensenmassa veel verder doorgaat bij de foto van Obama. (en dat kan je op beide fotos' zien.)

Daarnaast: nobody cares hoeveel mensen er waren. Het is alleen triest dat je erover moet liegen.
pi_196819138
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:19 schreef Hanca het volgende:

[..]

Omdat beleid niet vast hangt aan een persoon.

En het is zo goed als nooit beide. Mensen die zo aan een persoon hangen, maakt het niet uit wat die persoon zegt, het is altijd geweldig. Je zag het hier in NL: toen Baudet om een lockdown riep, was geweldig. Toen hij 3 weken later riep dat alle maatregelen moesten worden opgeheven, was wat hij zei ook geweldig. De omstandigheid waren niet veranderd, de boodschap 180 graden gedraaid. Maar dat maakt niet uit bij mensen die een persoon blind aanbidden: wat zo iemand zegt is altijd geweldig.

Dat zelfde zie je nu bij Trump, geen enkele Trumpfan kan een lijst geven met goede beleidsmatige dingen die Trump zo goed heeft gedaan (zelfs Trump zelf niet, toen hem daar in aanloop naar de verkiezingen naar werd gevraagd). Het gaat ze puur om de persoon.
Het is ook geen toeval. Het rechtspopulisme is de stroming van de persoonlijkheidscultus. Het is een specifieke persoon die ons gaat verlossen van alle ellende die ons is aangedaan door 'de elite'. Het zal ook samenhangen met de hang naar een sterke leider.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:54:12 #46
384435 klappernootopreis
pi_196819166
Na vier jaar nog steeds door-emmerren over de aantallen aanwezig bij de inauguratie is net zo zinloos als nu nog doorgaan over een verzonnen verkiezingsfraude. Imho
pi_196819217
Ach, ondertussen heeft Don-mob-in-chief ÉÉN BILLION dollars slechts binnengeharkt.
Waar staat dat spul geparkeerd?
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:03:22 #48
384435 klappernootopreis
pi_196819347
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef AnneX het volgende:
Ach, ondertussen heeft Don-mob-in-chief ÉÉN BILLION dollars slechts binnengeharkt.
Waar staat dat spul geparkeerd?
Daar komen ze wel achter
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:06:55 #49
6484 ExTec
pi_196819404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar komen ze wel achter
Het zal natuurlijk netjes in stichtingen/PACs/whatever eindigen, en dus niet op zijn persoonlijke bankrekening.
pi_196819467
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:54 schreef klappernootopreis het volgende:
Na vier jaar nog steeds door-emmerren over de aantallen aanwezig bij de inauguratie is net zo zinloos als nu nog doorgaan over een verzonnen verkiezingsfraude. Imho
Het moet vooral niet over dit soort onzin gaan inderdaad. Laat er in godsnaam eens iemand zitten die beleid maakt, of dat probeert te doen, in plaats van dit kinderachtige gejank.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_196819524
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het zal natuurlijk netjes in stichtingen/PACs/whatever eindigen, en dus niet op zijn persoonlijke bankrekening.
Dat valt te bezien: EXCLUSIVE: Jared Kushner helped create a Trump campaign shell company that secretly paid the president's family members and spent $617 million in reelection cash, a source tells Insider

(Of vanwege paywall: https://outline.com/RKWASr )
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_196819553
quote:
Ik ben totaal geschokt. Ik denk dat Biden's AG het nog druk gaat krijgen.

Ik ben wel benieuwd wie dat gaat worden, een van de weinige echt belangrijke aanstellingen die Biden nog niet bekend gemaakt heeft.
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:19:24 #53
6484 ExTec
pi_196819633
quote:
Er is een verschil tussen wat jij en ik moreel juist vinden, en dat wat wettelijk mag ;)

Ik kan me enerzijds wel wat voorstellen bij proberen trump volledig uit te kleden, als deze episode afgelopen is, maar ik denk niet dat het fijne gevoel in de onderbuik de moeite waard is (dat podium, zo groot als morgen en de hele dag wat trump in rechtzaken krijgt, het feit dat die daarom nog heel erg lang in het nieuws blijft, de miljoenen simpelen die hem dan als martelaar gaan zien).

Je kan ook moeilijk volhouden dat die het geld gestolen heeft ofzo. En wat gaan ze dan doen, het geld terugggeven?
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:20:25 #54
6484 ExTec
pi_196819642
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben totaal geschokt.
Ja, je zag het niet aankomen hé :7
pi_196819848
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat jij en ik moreel juist vinden, en dat wat wettelijk mag ;)

Ik kan me enerzijds wel wat voorstellen bij proberen trump volledig uit te kleden, als deze episode afgelopen is, maar ik denk niet dat het fijne gevoel in de onderbuik de moeite waard is (dat podium, zo groot als morgen en de hele dag wat trump in rechtzaken krijgt, het feit dat die daarom nog heel erg lang in het nieuws blijft, de miljoenen simpelen die hem dan als martelaar gaan zien).

Je kan ook moeilijk volhouden dat die het geld gestolen heeft ofzo. En wat gaan ze dan doen, het geld terugggeven?
Persoonlijk denk ik dat de Trump aanhangers die geld gegeven hebben dat gedaan hebben wetende wie Trump is en dat ik verder nul medelijden of bezordheid heb over hoe dat geld besteed is, als het in Trumps zakken (of die van zijn kinderen) verdwenen is dan kan ik daar alleen maar om lachen, het bewijst alleen dat het oude gezegde "A fool and his money are easily parted" waarheid is.

Mocht het wettelijk verboden zijn dan mag de volgende AG dan wel het DoJ dat verder gaan uitzoeken, daar zullen de Trump fans die zo van law & order zijn en een groot voorstander van onderzoeken zijn vast volledig achter staan ;)

PS: Ik geloof dat dit iets is wat de Federal Election Committee moet uitzoeken, overigens, die zijn dacht ik verantwoordelijk daarvoor en eventuele verwijzingen naar het DoJ.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 13:32:20 ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:43:11 #56
384435 klappernootopreis
pi_196820052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben totaal geschokt. Ik denk dat Biden's AG het nog druk gaat krijgen.

Ik ben wel benieuwd wie dat gaat worden, een van de weinige echt belangrijke aanstellingen die Biden nog niet bekend gemaakt heeft.
Ik zou zeggen; laat Katie Porter op onderzoek uit gaan..
pi_196820126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; laat Katie Porter op onderzoek uit gaan..
Suggestie is al gedaan: Warren en Porter. En hun aides vanzelfsprekend.
Ergens op twitter. Niet opgeslagen.
Roan Farrow is ook wel een goeie researcher en erg stil momenteel.
pi_196820398
- Geen meme's of "grappige" filmpjes hier -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 14:29:29 ]
pi_196820930
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Suggestie is al gedaan: Warren en Porter. En hun aides vanzelfsprekend.
Ergens op twitter. Niet opgeslagen.
Roan Farrow is ook wel een goeie researcher en erg stil momenteel.
Op Farrows werk is nogal wat af te dingen, daar blijft bij nader onderzoek allemaal weinig van over die laten we die maar overslaan

quote:
It was a breathtaking story, written by The New Yorker’s marquee reporter and published with an attention-grabbing headline: “Missing Files Motivated the Leak of Michael Cohen’s Financial Records.”

In it, the reporter, Ronan Farrow, suggests something suspicious unfolding inside the Treasury Department: A civil servant had noticed that records about Mr. Cohen, the personal lawyer for President Trump, mysteriously vanished from a government database in the spring of 2018. Mr. Farrow quotes the anonymous public servant as saying he was so concerned about the records’ disappearance that he leaked other financial reports to the media to sound a public alarm about Mr. Cohen’s financial activities.

The story set off a frenzied reaction, with MSNBC’s Chris Hayes calling it “an amazing shocking story about a whistle-blower” and his colleague Rachel Maddow describing it as “a meteor strike.” Congressional Democrats demanded answers, and the Treasury Department promised to investigate.

Two years after publication, little of Mr. Farrow’s article holds up, according to prosecutors and court documents. The Treasury Department records on Michael Cohen never went “missing.” That was merely the story put forward by the civil servant, an Internal Revenue Service analyst named John Fry, who later pleaded guilty to illegally leaking confidential information.

https://www.nytimes.com/2(...)ia/ronan-farrow.html
pi_196821982
Oh, dat heb ik dan gemist van Roan Farrow.
Waar zijn trouwens alle tapes en administraties van Michael Cohen gebleven, nadat zijn office was leeggeruimd?
pi_196823092
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2020 05:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het interesseert hem ook helemaal niks, net zoals hij zich totaal niet bezighoudt met het feit dat al die overheidsinstellingen gehackt zijn door Rusland of hoe het gaat met de relief bill. Hij heeft het ook veel te druk met tv kijken, golfen, twitteren, Biden dwars zitten, pardons uitdelen en nog gauw even allerlei bestuursfuncties vol te stouwen met Trump-gezinden.

Trump Fills Government Boards With Loyalists as Term Nears End

Eigenlijk is al hij sinds de verkiezingen geen president meer :N

Hoe zit dat eigenlijk met die spionage-hack? Biden heeft het wel veroordeeld begrijp ik en Trump houdt zich muisstil?
twitter

Waarom is Trump zo bang Poetin tegen de schenen te schoppen?
pi_196823667
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

"A source tells"

Het blijft intrigerend, die confirmation bias van sommigen.
wat ik bijzonder vind, hoe vaak trumpers gewoon feiten blijven ontkennen en negeren.
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:07:41 #65
6484 ExTec
pi_196823673
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

"A source tells"

Het blijft intrigerend, die confirmation bias van sommigen.
Want dat de trump clan rijkelijk z'n zakken vult, dat zo onwaarschijnlijk, dat is een idee dat we om die reden maar helemaal niet moeten entertainen? :)
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:13:07 #66
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_196823774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Een rijzende ster in de GOP, ze weten ze daar wel uit te kiezen.
Malloot eerste klas! Die zit daar alleen omdat TX-2 zo'n beetje het meest ge-gerrymanderde district is in de US. (Is dat een woord?)

Maar als ik er toch zit...zo dacht hij..laat ik dan één van de meest slechte filmpjes ooit (!) maken

twitter

Epic Loser!
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:13:29 #67
6484 ExTec
pi_196823781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef la_perle_rouge het volgende:

Waarom is Trump zo bang Poetin tegen de schenen te schoppen?
Enorm minderwaardigheidscomplex.

Niet anders dan dat hij koste wat kost matties wilde zijn/worden/blijven met murdoch.

Nevermind dat de president van de VS de meest machtige persoon op de planeet is.
pi_196823972
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Enorm minderwaardigheidscomplex.

Niet anders dan dat hij koste wat kost matties wilde zijn/worden/blijven met murdoch.

Nevermind dat de president van de VS de meest machtige persoon op de planeet is.
Er zijn inmiddels aardig wat theorieen over, die van jou is zeker een van de meer geloofwaardige, er is ook een verhaal dat Trump zichzelf de grootste expert vind in alles en daarom niet kan en wil accepteren dat hij niet blindelings kan vertrouwen op wat Putin zegt omdat Trump gelooft dat Putin tegen hem altijd de waarheid vertelt.

Ik weet het niet maar het is wel een opvallend aspecten geweest van Trumps Presidentschap
pi_196824053
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want dat de trump clan rijkelijk z'n zakken vult, dat zo onwaarschijnlijk, dat is een idee dat we om die reden maar helemaal niet moeten entertainen? :)
Verre van, het gaat mij meer om de selectieve benadering omtrent berichtgeving. Twee maanden terug kregen we nog allemaal semi-boze users hier te zien, die het schandalig vonden dat er negatieve berichten naar buiten kwamen omtrent de zoon van Biden. Allemaal nep, leugens, etc. Waar waren de bewijzen dan? Waarom moest het ineens zo persoonlijk omtrent de familie Biden? Walgelijk hoor! Erg laag ook!

En diezelfde mensen zitten dagelijks op het puntje van hun stoel om allerlei negatieve berichten te lezen omtrent (de familie) Trump, waarbij elke bron direct voor de waarheid wordt aangenomen die bepaalde vooringenomen visies weet te bevestigen.

Dit blijft intrigerend om te aanschouwen, daar doelde ik op ;).
pi_196824164
Men hoopt nog steeds het volgende steunpakket door het congres te krijgen die weekend:
https://www.nytimes.com/2(...)g-bill-stimulus.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196824892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

? Je kan toch een bron posten zonder dat je het gelijk als waarheid beschouwt? Overdrijven is ook een vak, hypocriet.
Ik zei nota bene "Het valt te bezien". Niet dat ik het op dit punt als absolute waarheid beschouw.

Verder blijft dat artikel van de NYPost, waar niemand zijn naam onder wilde zetten, natuurlijk een stuk journalistiek broddelwerk en is het wat vreemd om het laptop-geneuzel te verwarren met andere verhalen over Hunter Biden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:45:02 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196825206
Pompeo zei vanochtend nog dat de Russen de daders waren, maar Poetins schoothondje meent dat het ook China kan zijn
twitter

Tja
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:47:37 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196825244
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:45 schreef Szura het volgende:
Pompeo zei vanochtend nog dat de Russen de daders waren, maar Poetins schoothondje meent dat het ook China kan zijn
[ twitter ]
Tja
En dat ze de verkiezingen beïnvloed kunnen hebben!

Russia would never ;)
pi_196826144
OMG! Trump wilde Sidney Powell als Special Counsel aanwijzen 8)7

twitter
pi_196826197
quote:
81s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:30 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
😂
  zaterdag 19 december 2020 @ 19:34:06 #76
6484 ExTec
pi_196826201
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Verre van, het gaat mij meer om de selectieve benadering omtrent berichtgeving. Twee maanden terug kregen we nog allemaal semi-boze users hier te zien, die het schandalig vonden dat er negatieve berichten naar buiten kwamen omtrent de zoon van Biden. Allemaal nep, leugens, etc. Waar waren de bewijzen dan? Waarom moest het ineens zo persoonlijk omtrent de familie Biden? Walgelijk hoor! Erg laag ook!

En diezelfde mensen zitten dagelijks op het puntje van hun stoel om allerlei negatieve berichten te lezen omtrent (de familie) Trump, waarbij elke bron direct voor de waarheid wordt aangenomen die bepaalde vooringenomen visies weet te bevestigen.

Moeilijk te vergelijken, natuurlijk?

Die zoon van Biden blijft behoorlijk uit de publciteit. Denk ook niet dat z'n Pa em adviseur gaat maken ofzo.

De kids van trump, aan de andere kant....
  zaterdag 19 december 2020 @ 19:34:22 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196826208
quote:

[ twitter ]
Het groepje loyale volgelingen om uit te kiezen wordt natuurlijk steeds kleiner.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196826486
quote:

[ twitter ]
Dit gaat niet door ?

sh*t schade...
pi_196826508
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je het verschil daartussen niet ziet dan ligt het probleem bij jou. Ik leg het je morgen als ik achter mijn laptop zit wel uit als je wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 19:51:28 ]
pi_196826620
twitter

draadje van Maggie 😂
pi_196826964
Ik ben wel voorstander van meer Sydney Powell op sociale media 😂 Daar kan geen comedy show tegenop 😂😂
  zaterdag 19 december 2020 @ 20:29:59 #82
384435 klappernootopreis
pi_196827270
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het groepje loyale volgelingen om uit te kiezen wordt natuurlijk steeds kleiner.
Ik denk dat op het moment het aantal loyale volgelingen zich schielijk onder hun bed verstoppen als Trump ze bij naam noemt. Om diverse redenen
pi_196827396
Weer hetzelfde liedje: Rusland mag niet beschuldigd worden want ze ontkennen het!

twitter
pi_196827857
Ah, dat is zijn Churchill krachtige kaken smoelwerk, denkt donny.
pi_196827956
twitter

Hoppa.
pi_196828467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je het verschil daartussen niet ziet dan ligt het probleem bij jou. Ik leg het je morgen als ik achter mijn laptop zit wel uit als je wil.
Dat mag, maar ik heb prima door hoe de vork in de steel zit, dus wat dat betreft kun je de moeite besparen ;). Het is overduidelijk dat een flink deel van de users hier een diepgewortelde afkeer heeft jegens de Republikeinen en helemaal Trump. En men filtert nieuws door deze lens zodat het gewenste denkbeeld bevestigd wordt. Ik zou niet eens willen stellen dat daar veel mis mee is, maar geef het dan tenminste toe.
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:24:07 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196828638
twitter

Ouwe volksmenner.
En loser. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196828658
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat mag, maar ik heb prima door hoe de vork in de steel zit, dus wat dat betreft kun je de moeite besparen ;). Het is overduidelijk dat een flink deel van de users hier een diepgewortelde afkeer heeft jegens de Republikeinen en helemaal Trump. En men filtert nieuws door deze lens zodat het gewenste denkbeeld bevestigd wordt. Ik zou niet eens willen stellen dat daar veel mis mee is, maar geef het dan tenminste toe.
Juist niet. Wat we vooral hier en in de rest van Nederland zien is een bijzonder achterlijke liefhebberij voor de Republikeinen en Trump omdat een hoop volk denkt dat Republikeinen = rechts en Democraten = links ergo Republikeinen = goed en Democraten = slecht.

Genot is dat altijd als je een Nederlandse Trump fanboy zaken vraagt aangaande de Amerikaanse geschiedenis en politiek... Als puntje bij paaltje komt is het gewoon weer een populist met een grote bek en wat opmerkingen over poesjes, bruine mensen en muren en presto, men heeft op rechts, ook in Nederland, weer een messias gevonden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196828780
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook geen toeval. Het rechtspopulisme is de stroming van de persoonlijkheidscultus. Het is een specifieke persoon die ons gaat verlossen van alle ellende die ons is aangedaan door 'de elite'. Het zal ook samenhangen met de hang naar een sterke leider.
Dit. Zien we hier ook; allemaal lieden die zo graag een sterke man willen volgen. Pathetisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196828790
Hoe de vork in de steel zit:

“ With respect, it's way past that. The president raised the idea of deploying the military to undo the elections? He treated Flynn's seditious recommendation as worthy of discussion? Last night? In the White House? That's coup plotting in the Oval Office.”

/tweet David Rothkopf
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:30:01 #91
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196828834
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dit. Zien we hier ook; allemaal lieden die zo graag een sterke man willen volgen. Pathetisch.
Niks mis met met een sterke man, of vrouw.
Mits geen idioot.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196828840
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:28 schreef AnneX het volgende:
Hoe de vork in de steel zit:

“ With respect, it's way past that. The president raised the idea of deploying the military to undo the elections? He treated Flynn's seditious recommendation as worthy of discussion? Last night? In the White House? That's coup plotting in the Oval Office.”

/tweet David Rothkopf
Maakt niet uit, voor rechts blijft Trump manna uit de hemel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196828941
quote:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat waar de Republikeinen voor staan het tegenovergestelde is waar ik voor sta. Dat komt omdat ik best wel een ‘hippie’ ben die een voorstander is van gelijkwaardigheid. Zeker als het gaat om mensen met geestelijke, lichamelijke en psychische problemen die niet volledig mee kunnen doen in de kapitalistische wereld waar het draait om zo veel mogelijk geld te verdienen. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Tijdens mijn periode bij GGZ, kennissen die zelfmoord gepleegd hebben, toen ik AO-verzekeringen deed, collega’s die een burn out kregen. Groepen die voor mijn gevoel door de republikeinen worden vergeten.

Trump vind ik gewoon een pannenkoek, maar die mening zou ik ook hebben als Trump bij de democraten zou zitten.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:32:55 #94
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_196828950
quote:
Dat mag, maar ik heb prima door hoe de vork in de steel zit, dus wat dat betreft kun je de moeite besparen ;).
Precies het probleem wat vrijwel alle Trump supporters in dit topic hebben: 'je kunt wel met tegenargumenten komen, maar ik weet toch al hoe het zit.'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:35:11 #95
38496 Perrin
pi_196829011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maakt niet uit, voor rechts blijft Trump manna uit de hemel.
Ook al is de VS dieper gezonken dan ooit gedurende de laatste 4 jaar.

Verdeelder dan ooit, al jaren geen zinnig federaal beleid, een staatshoofd dat wereldwijd wordt uitgelachen om zijn leugens, oplichterspraktijken en stompzinnigheid.

Maar ome Don blijft een toffe peer voor een handjevol verdwaasden.
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:37:51 #96
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196829099
quote:

[..]

Het gaat voor mij niet om anti-Republikeins, maar om anti-authoritarisme. Trump en een deel van de GOP hebben geen respect meer voor democratische principes en dan heb ik geen respect meer voor hen.
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:40:42 #97
38496 Perrin
pi_196829187
Als er eens een zinnig figuur en zinnig beleid uit die hoek zou komen, zou ik er al een stuk meer respect voor hebben. Met het circus Trump hebben de Republikeinen echt nieuwe dieptepunten ontdekt.
pi_196829471
Heeft ie nu serieus de schuld van die hack ... ;(

:N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_196830055
quote:

[..]

Je projecteert: "Het is zo, want dat past in het straatje wat ik geloof".
pi_196830088
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:32 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat waar de Republikeinen voor staan het tegenovergestelde is waar ik voor sta. Dat komt omdat ik best wel een ‘hippie’ ben die een voorstander is van gelijkwaardigheid. Zeker als het gaat om mensen met geestelijke, lichamelijke en psychische problemen die niet volledig mee kunnen doen in de kapitalistische wereld waar het draait om zo veel mogelijk geld te verdienen. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Tijdens mijn periode bij GGZ, kennissen die zelfmoord gepleegd hebben, toen ik AO-verzekeringen deed, collega’s die een burn out kregen. Groepen die voor mijn gevoel door de republikeinen worden vergeten.

Trump vind ik gewoon een pannenkoek, maar die mening zou ik ook hebben als Trump bij de democraten zou zitten.
Trump is ook helemaal geen Republikein en ze hebben hem alleen maar omarmd in die Partij omdat hij stemmen trekt. Dat krijgen ze nu als een boomerang terug, de GOP is gekaapt door Trumpisten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')