abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196819524
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het zal natuurlijk netjes in stichtingen/PACs/whatever eindigen, en dus niet op zijn persoonlijke bankrekening.
Dat valt te bezien: EXCLUSIVE: Jared Kushner helped create a Trump campaign shell company that secretly paid the president's family members and spent $617 million in reelection cash, a source tells Insider

(Of vanwege paywall: https://outline.com/RKWASr )
pi_196819553
quote:
Ik ben totaal geschokt. Ik denk dat Biden's AG het nog druk gaat krijgen.

Ik ben wel benieuwd wie dat gaat worden, een van de weinige echt belangrijke aanstellingen die Biden nog niet bekend gemaakt heeft.
pi_196819633
quote:
Er is een verschil tussen wat jij en ik moreel juist vinden, en dat wat wettelijk mag ;)

Ik kan me enerzijds wel wat voorstellen bij proberen trump volledig uit te kleden, als deze episode afgelopen is, maar ik denk niet dat het fijne gevoel in de onderbuik de moeite waard is (dat podium, zo groot als morgen en de hele dag wat trump in rechtzaken krijgt, het feit dat die daarom nog heel erg lang in het nieuws blijft, de miljoenen simpelen die hem dan als martelaar gaan zien).

Je kan ook moeilijk volhouden dat die het geld gestolen heeft ofzo. En wat gaan ze dan doen, het geld terugggeven?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_196819642
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben totaal geschokt.
Ja, je zag het niet aankomen hé :7
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_196819848
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat jij en ik moreel juist vinden, en dat wat wettelijk mag ;)

Ik kan me enerzijds wel wat voorstellen bij proberen trump volledig uit te kleden, als deze episode afgelopen is, maar ik denk niet dat het fijne gevoel in de onderbuik de moeite waard is (dat podium, zo groot als morgen en de hele dag wat trump in rechtzaken krijgt, het feit dat die daarom nog heel erg lang in het nieuws blijft, de miljoenen simpelen die hem dan als martelaar gaan zien).

Je kan ook moeilijk volhouden dat die het geld gestolen heeft ofzo. En wat gaan ze dan doen, het geld terugggeven?
Persoonlijk denk ik dat de Trump aanhangers die geld gegeven hebben dat gedaan hebben wetende wie Trump is en dat ik verder nul medelijden of bezordheid heb over hoe dat geld besteed is, als het in Trumps zakken (of die van zijn kinderen) verdwenen is dan kan ik daar alleen maar om lachen, het bewijst alleen dat het oude gezegde "A fool and his money are easily parted" waarheid is.

Mocht het wettelijk verboden zijn dan mag de volgende AG dan wel het DoJ dat verder gaan uitzoeken, daar zullen de Trump fans die zo van law & order zijn en een groot voorstander van onderzoeken zijn vast volledig achter staan ;)

PS: Ik geloof dat dit iets is wat de Federal Election Committee moet uitzoeken, overigens, die zijn dacht ik verantwoordelijk daarvoor en eventuele verwijzingen naar het DoJ.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 13:32:20 ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:43:11 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196820052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben totaal geschokt. Ik denk dat Biden's AG het nog druk gaat krijgen.

Ik ben wel benieuwd wie dat gaat worden, een van de weinige echt belangrijke aanstellingen die Biden nog niet bekend gemaakt heeft.
Ik zou zeggen; laat Katie Porter op onderzoek uit gaan..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_196820126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; laat Katie Porter op onderzoek uit gaan..
Suggestie is al gedaan: Warren en Porter. En hun aides vanzelfsprekend.
Ergens op twitter. Niet opgeslagen.
Roan Farrow is ook wel een goeie researcher en erg stil momenteel.
pi_196820398
- Geen meme's of "grappige" filmpjes hier -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 14:29:29 ]
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_196820930
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Suggestie is al gedaan: Warren en Porter. En hun aides vanzelfsprekend.
Ergens op twitter. Niet opgeslagen.
Roan Farrow is ook wel een goeie researcher en erg stil momenteel.
Op Farrows werk is nogal wat af te dingen, daar blijft bij nader onderzoek allemaal weinig van over die laten we die maar overslaan

quote:
It was a breathtaking story, written by The New Yorker’s marquee reporter and published with an attention-grabbing headline: “Missing Files Motivated the Leak of Michael Cohen’s Financial Records.”

In it, the reporter, Ronan Farrow, suggests something suspicious unfolding inside the Treasury Department: A civil servant had noticed that records about Mr. Cohen, the personal lawyer for President Trump, mysteriously vanished from a government database in the spring of 2018. Mr. Farrow quotes the anonymous public servant as saying he was so concerned about the records’ disappearance that he leaked other financial reports to the media to sound a public alarm about Mr. Cohen’s financial activities.

The story set off a frenzied reaction, with MSNBC’s Chris Hayes calling it “an amazing shocking story about a whistle-blower” and his colleague Rachel Maddow describing it as “a meteor strike.” Congressional Democrats demanded answers, and the Treasury Department promised to investigate.

Two years after publication, little of Mr. Farrow’s article holds up, according to prosecutors and court documents. The Treasury Department records on Michael Cohen never went “missing.” That was merely the story put forward by the civil servant, an Internal Revenue Service analyst named John Fry, who later pleaded guilty to illegally leaking confidential information.

https://www.nytimes.com/2(...)ia/ronan-farrow.html
pi_196821982
Oh, dat heb ik dan gemist van Roan Farrow.
Waar zijn trouwens alle tapes en administraties van Michael Cohen gebleven, nadat zijn office was leeggeruimd?
pi_196823092
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2020 05:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het interesseert hem ook helemaal niks, net zoals hij zich totaal niet bezighoudt met het feit dat al die overheidsinstellingen gehackt zijn door Rusland of hoe het gaat met de relief bill. Hij heeft het ook veel te druk met tv kijken, golfen, twitteren, Biden dwars zitten, pardons uitdelen en nog gauw even allerlei bestuursfuncties vol te stouwen met Trump-gezinden.

Trump Fills Government Boards With Loyalists as Term Nears End

Eigenlijk is al hij sinds de verkiezingen geen president meer :N

Hoe zit dat eigenlijk met die spionage-hack? Biden heeft het wel veroordeeld begrijp ik en Trump houdt zich muisstil?
twitter

Waarom is Trump zo bang Poetin tegen de schenen te schoppen?
pi_196823667
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

"A source tells"

Het blijft intrigerend, die confirmation bias van sommigen.
wat ik bijzonder vind, hoe vaak trumpers gewoon feiten blijven ontkennen en negeren.
pi_196823673
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

"A source tells"

Het blijft intrigerend, die confirmation bias van sommigen.
Want dat de trump clan rijkelijk z'n zakken vult, dat zo onwaarschijnlijk, dat is een idee dat we om die reden maar helemaal niet moeten entertainen? :)
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:13:07 #66
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_196823774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Een rijzende ster in de GOP, ze weten ze daar wel uit te kiezen.
Malloot eerste klas! Die zit daar alleen omdat TX-2 zo'n beetje het meest ge-gerrymanderde district is in de US. (Is dat een woord?)

Maar als ik er toch zit...zo dacht hij..laat ik dan één van de meest slechte filmpjes ooit (!) maken

twitter

Epic Loser!
pi_196823781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef la_perle_rouge het volgende:

Waarom is Trump zo bang Poetin tegen de schenen te schoppen?
Enorm minderwaardigheidscomplex.

Niet anders dan dat hij koste wat kost matties wilde zijn/worden/blijven met murdoch.

Nevermind dat de president van de VS de meest machtige persoon op de planeet is.
pi_196823972
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Enorm minderwaardigheidscomplex.

Niet anders dan dat hij koste wat kost matties wilde zijn/worden/blijven met murdoch.

Nevermind dat de president van de VS de meest machtige persoon op de planeet is.
Er zijn inmiddels aardig wat theorieen over, die van jou is zeker een van de meer geloofwaardige, er is ook een verhaal dat Trump zichzelf de grootste expert vind in alles en daarom niet kan en wil accepteren dat hij niet blindelings kan vertrouwen op wat Putin zegt omdat Trump gelooft dat Putin tegen hem altijd de waarheid vertelt.

Ik weet het niet maar het is wel een opvallend aspecten geweest van Trumps Presidentschap
pi_196824053
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want dat de trump clan rijkelijk z'n zakken vult, dat zo onwaarschijnlijk, dat is een idee dat we om die reden maar helemaal niet moeten entertainen? :)
Verre van, het gaat mij meer om de selectieve benadering omtrent berichtgeving. Twee maanden terug kregen we nog allemaal semi-boze users hier te zien, die het schandalig vonden dat er negatieve berichten naar buiten kwamen omtrent de zoon van Biden. Allemaal nep, leugens, etc. Waar waren de bewijzen dan? Waarom moest het ineens zo persoonlijk omtrent de familie Biden? Walgelijk hoor! Erg laag ook!

En diezelfde mensen zitten dagelijks op het puntje van hun stoel om allerlei negatieve berichten te lezen omtrent (de familie) Trump, waarbij elke bron direct voor de waarheid wordt aangenomen die bepaalde vooringenomen visies weet te bevestigen.

Dit blijft intrigerend om te aanschouwen, daar doelde ik op ;).
pi_196824164
Men hoopt nog steeds het volgende steunpakket door het congres te krijgen die weekend:
https://www.nytimes.com/2(...)g-bill-stimulus.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196824892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:07 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

? Je kan toch een bron posten zonder dat je het gelijk als waarheid beschouwt? Overdrijven is ook een vak, hypocriet.
Ik zei nota bene "Het valt te bezien". Niet dat ik het op dit punt als absolute waarheid beschouw.

Verder blijft dat artikel van de NYPost, waar niemand zijn naam onder wilde zetten, natuurlijk een stuk journalistiek broddelwerk en is het wat vreemd om het laptop-geneuzel te verwarren met andere verhalen over Hunter Biden.
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:45:02 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196825206
Pompeo zei vanochtend nog dat de Russen de daders waren, maar Poetins schoothondje meent dat het ook China kan zijn
twitter

Tja
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:47:37 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196825244
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:45 schreef Szura het volgende:
Pompeo zei vanochtend nog dat de Russen de daders waren, maar Poetins schoothondje meent dat het ook China kan zijn
[ twitter ]
Tja
En dat ze de verkiezingen beïnvloed kunnen hebben!

Russia would never ;)
pi_196826144
OMG! Trump wilde Sidney Powell als Special Counsel aanwijzen 8)7

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196826197
quote:
81s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:30 schreef Kijkertje het volgende:
OMG! Trump wilde Sidney Powell als Special Counsel aanwijzen 8)7

[ twitter ]
😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')