Arme jijquote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb de halve userbase weleens gemeet
Mij nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste FOK!ers zijn tof
Dat zegt echt alles over jouquote:Op vrijdag 18 december 2020 00:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste FOK!ers zijn tof
quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Namen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:01 schreef Socios het volgende:
Niet alleen ontmoet; ook bloedmooie FOK!sters geneukt
quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:51 schreef Karina het volgende:
[..]
wat sp3c zegt jij wil nooit met je smoesjes
Wie weet wat een lekkere wip je daardoor gemist hebtquote:Op donderdag 17 december 2020 23:59 schreef einzeinz het volgende:
- Ik had in een topic ooit gezegd waar ik woon. Toen kreeg ik DM van een user die zei dat ie me een bezoek zou brengen. 's avonds ging inderdaad meermaals mijn deurbel maar omdat ik het lef niet had om open te doen heb ik hem laten staan. Zag hem wel via de video (deurbel). Al een geluk dat er een portaal is waar je niet verder geraakt.
Beter?quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb de halve userbase weleens gemeet gebatst.
Het was een man. Ik doe enkel vrouwen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie weet wat een lekkere wip je daardoor gemist hebt
Heeee kleine jungem, bist du nicht, ja ich bin sicher, du bist pleasureman Gunther, also alsoquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ja, ik ben door een IRL collega op Fok gekomen (2004) en we wisten elkaars username.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 04:29 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wilde zeggen van nee gelukkig niet maar toch wel 1.
Zou haar trouwen ook.
Ik weet van jullie beiden wie.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:04 schreef Kriegel het volgende:
Ik had ooit ruzie met einzeinz en wilde hem wel even thuis komen opzoeken. Doet die miet niet eens open!
quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb er zelfs eentje in de straat wonenF&F / Japanse esdoorn?
Leuk topic.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Dat is echt heel grappigquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Kan mooi zijn maar mij heb je er niet mee gepest!quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heb nog mooi even tegen je voordeur gepist.
Het beviel wel dus!quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dat is echt heel grappig![]()
Ik stond een keer bij de kassa bij een fok!ker, maar ik zei niet dat ik wist wie ze was. Durfde dat op een of andere manier niet. Is 15 jaar geleden ofzo![]()
Ik wil @:Acryl nog eens ontmoeten
Maar goed om hier even op terug te komen. Ben in verleden wel naar een paar grote meetings geweest en dan gaat het wel snel. Stonersmeet in het park enz.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:51 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dat is echt heel grappig![]()
Ik stond een keer bij de kassa bij een fok!ker, maar ik zei niet dat ik wist wie ze was. Durfde dat op een of andere manier niet. Is 15 jaar geleden ofzo![]()
Ik wil @:Acryl nog eens ontmoeten
Nee zo bedoel ik het niet (zij is een vrouw, ik ook en ik ben hetero). Het was meer van 'oh hey die ken ik van fok!', van een regio topic. Alleen weet ik niet meer hoe ik wist dat zij het wasquote:
quote:
Ik bedoelde Acryl, omdat je die weer wilde zienquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:59 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet (zij is een vrouw, ik ook en ik ben hetero). Het was meer van 'oh hey die ken ik van fok!', van een regio topic. Alleen weet ik niet meer hoe ik wist dat zij het was
[..]
Heel herkenbaar, alleen ben ik niet getrouwd met een userquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:57 schreef GereDathan het volgende:
Zelf vele FOK!kers ontmoet, maar niet met deze nickname. Meetings, in het uitgaansleven en in de slaapkamer. Ondertussen al jaren getrouwd met een user van het eerste uur.
Tegenwoordig geen behoefte meer aan, meeste users zijn krankzinnig in mijn ogen.
Wat een creep.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:59 schreef einzeinz het volgende:
- Ik had in een topic ooit gezegd waar ik woon. Toen kreeg ik DM van een user die zei dat ie me een bezoek zou brengen. 's avonds ging inderdaad meermaals mijn deurbel maar omdat ik het lef niet had om open te doen heb ik hem laten staan. Zag hem wel via de video (deurbel). Al een geluk dat er een portaal is waar je niet verder geraakt.
Stonerparkmeet beste meetquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed om hier even op terug te komen. Ben in verleden wel naar een paar grote meetings geweest en dan gaat het wel snel. Stonersmeet in het park enz.Wat een tijden. (@:moira weet)
Ben je een lekker wijf?quote:
Pics ter beoordeling.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nederlanders vallen niet op mij denk ik.
Ja maar ik ben heel lelijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Stuur jij eerst. Als ik meer wil stuur ik je nudes en alles.
Daarom pics ter beoordeling hier posten.quote:
En meer zeker ha ha haquote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nederlanders vallen niet op mij denk ik.
Zonde, er zitten leuke tussen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:24 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, alleen ben ik niet getrouwd met een user
/pokémon vangen in stadsparkquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:14 schreef Rene het volgende:
Met eentje woon ik al 9 jaar samen.
En daarnaast tientallen wel eens gezien/gemeet/whatever.
Volgens mij is dat in Nederland niet echt een probleem? Als ik collega's uit het buitenland wel eens hoor dan valt het hier best mee... Het is niet perfect, maar kan zeker stukken slechter.quote:
Ik zeg ze vallen niet op mij 😊quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Nederland niet echt een probleem? Als ik collega's uit het buitenland wel eens hoor dan valt het hier best mee... Het is niet perfect, maar kan zeker stukken slechter.
haha omg ik moest ook aan dat moment denken toen ik het typtequote:Op vrijdag 18 december 2020 23:59 schreef Rene het volgende:
[..]
We hadden wel een mooie goldduck op de brug!!
Pfffff nog steeds? Zo halen we jullir nooit inquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:28 schreef Peter het volgende:
Ben al ruim 15 jaar samen met een FOK!ker
Ik ook 15.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:28 schreef Peter het volgende:
Ben al ruim 15 jaar samen met een FOK!ker
Weet ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zonde, er zitten leuke tussen hoor
Ow alleen vieze dingetjes doen, niet trouwenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Weet ikEr loopt er al meer dan acht jaar eentje rond in m'n leven, maar ben er niet mee getrouwd
quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:09 schreef superkimmi het volgende:
Jep. Via bezorgen van kerstpakketten voor de FHF actie toch zeker al een stuk of 10 FOK!kers gezien. En ik ken @:KapiteinIglo van FOK! En zij is nu mijn beste vriendin
We wonen in dezelfde stadquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toffe meid ben jeverstandig persoon die ver is gekomen.
Ik mis de gangbang meets wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Wat zijn ze lelijk hequote:Op zaterdag 19 december 2020 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb d'r ook wel een paar gezien.
Veel te lang geleden eigenlijk alweerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:20 schreef MissHobje het volgende:
Jaleuke meets gehad en leuke en lieve FOKkers ontmoet
Val ik daaronder?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Minimaal zes users die in dit topic posten
Gisteren nog een andere user, die heeft een kitten van me overgenomen.
En eentje is een goede vriendin (al pre-FOK! dus telt eigenlijk niet mee)
Daarnaast zeker 50 andere users bij diverse gelegenheden.
quote:
Ik kan al die naamswijzigingen niet meer bijhoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja absoluut..meeting als corona onder controle is?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel te lang geleden eigenlijk alweer
Tokkelen langs zolderkamersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:03 schreef DW457 het volgende:
Zijn hier ook excursies of safaris voor?
Hopjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:20 schreef MissHobje het volgende:
Jaleuke meets gehad en leuke en lieve FOKkers ontmoet
Lijkt mij tof, met of zonder karaoke?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja absoluut..meeting als corona onder controle is?
quote:Op maandag 4 januari 2021 00:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ja mijn toekomstige vrouw @:superkimmi
Soow Praadje, soow!quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Haha qua of we wat wilden met elkaar: dat was al we een tijdje duidelijk. En t echte aanzoek wordt wel iets romantischer hoor, over een tijdjequote:Op maandag 4 januari 2021 16:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Was dit het aanzoek, of hadden jullie het er wel al over gehad?![]()
Met een live-topic in FHF, waar het allemaal begon?quote:Op maandag 4 januari 2021 16:14 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha qua of we wat wilden met elkaar: dat was al we een tijdje duidelijk. En t echte aanzoek wordt wel iets romantischer hoor, over een tijdje
quote:Op maandag 4 januari 2021 16:14 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha qua of we wat wilden met elkaar: dat was al we een tijdje duidelijk. En t echte aanzoek wordt wel iets romantischer hoor, over een tijdje
Is die captain Iglo niet iets te oud voor jou?quote:
Ik antwoord gewoon.quote:
Welke FA was het ook al weer?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik antwoord gewoon.
Heb Doc, Kamagurka, Bluezz en Golfer niet geneukt.
Shmoopy. Bloedmooi wijf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |