Ow alleen vieze dingetjes doen, niet trouwenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Weet ikEr loopt er al meer dan acht jaar eentje rond in m'n leven, maar ben er niet mee getrouwd
quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:09 schreef superkimmi het volgende:
Jep. Via bezorgen van kerstpakketten voor de FHF actie toch zeker al een stuk of 10 FOK!kers gezien. En ik ken @:KapiteinIglo van FOK! En zij is nu mijn beste vriendin
We wonen in dezelfde stadquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toffe meid ben jeverstandig persoon die ver is gekomen.
Ik mis de gangbang meets wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb de halve userbase weleens gemeet
Wat zijn ze lelijk hequote:Op zaterdag 19 december 2020 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb d'r ook wel een paar gezien.
Veel te lang geleden eigenlijk alweerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:20 schreef MissHobje het volgende:
Jaleuke meets gehad en leuke en lieve FOKkers ontmoet
Val ik daaronder?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Minimaal zes users die in dit topic posten
Gisteren nog een andere user, die heeft een kitten van me overgenomen.
En eentje is een goede vriendin (al pre-FOK! dus telt eigenlijk niet mee)
Daarnaast zeker 50 andere users bij diverse gelegenheden.
quote:
Ik kan al die naamswijzigingen niet meer bijhoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |