Arme jijquote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb de halve userbase weleens gemeet
Mij nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste FOK!ers zijn tof
Dat zegt echt alles over jouquote:Op vrijdag 18 december 2020 00:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste FOK!ers zijn tof
quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Namen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:01 schreef Socios het volgende:
Niet alleen ontmoet; ook bloedmooie FOK!sters geneukt
quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:51 schreef Karina het volgende:
[..]
wat sp3c zegt jij wil nooit met je smoesjes
Wie weet wat een lekkere wip je daardoor gemist hebtquote:Op donderdag 17 december 2020 23:59 schreef einzeinz het volgende:
- Ik had in een topic ooit gezegd waar ik woon. Toen kreeg ik DM van een user die zei dat ie me een bezoek zou brengen. 's avonds ging inderdaad meermaals mijn deurbel maar omdat ik het lef niet had om open te doen heb ik hem laten staan. Zag hem wel via de video (deurbel). Al een geluk dat er een portaal is waar je niet verder geraakt.
Beter?quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb de halve userbase weleens gemeet gebatst.
Het was een man. Ik doe enkel vrouwen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie weet wat een lekkere wip je daardoor gemist hebt
Heeee kleine jungem, bist du nicht, ja ich bin sicher, du bist pleasureman Gunther, also alsoquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ja, ik ben door een IRL collega op Fok gekomen (2004) en we wisten elkaars username.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 04:29 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wilde zeggen van nee gelukkig niet maar toch wel 1.
Zou haar trouwen ook.
Ik weet van jullie beiden wie.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:04 schreef Kriegel het volgende:
Ik had ooit ruzie met einzeinz en wilde hem wel even thuis komen opzoeken. Doet die miet niet eens open!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |