Wie laat je thuis? Schoonmoeder?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig verandering hier. 1 iemand minder op bezoek. Helemaal prima
zwagerquote:Op woensdag 16 december 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie laat je thuis? Schoonmoeder?
woont in het buitenland dus hij mag toch dit jaar niet deze kant op komenquote:
quote:
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 17 december 2020 06:29 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog niet voor al m'n chicks kerstcadeaus geregeld
Gelukkig maar. Straks maar eens even online kijken wat ik nog voor eentje kan doen. Die heeft een beetje een kut tijd de afgelopen tijd. Die verdient wel iets extra'squote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 06:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Straks maar eens even online kijken wat ik nog voor eentje kan doen. Die heeft een beetje een kut tijd de afgelopen tijd. Die verdient wel iets extra's
Ja wel een beetje. Dus daar wil ik extra lief voor zijnquote:
Ik heb je goed opgevoedquote:Op donderdag 17 december 2020 06:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel een beetje. Dus daar wil ik extra lief voor zijn
ITS THE MOOOST WONDERFULLLL TIME OF YEAAAARquote:
Zelfdequote:Op donderdag 17 december 2020 07:13 schreef Flippiee het volgende:
Goeeed, beetje slaperig nog.
En jij?
Ja, heel rustig. Te rustigquote:Op donderdag 17 december 2020 07:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook altijd blij om jou te zien. Hoe is je kerstperiode nu met lockdown? Rustig?
Is dit jaar wel een beetje tam hè? Vind eigenlijk alleen de reclame van de staatsloterij leukquote:Op donderdag 17 december 2020 15:25 schreef TjjWester het volgende:
Zijn er hier fans van kerstreclames???
Er is zelfs een topic voorquote:Op donderdag 17 december 2020 15:25 schreef TjjWester het volgende:
Zijn er hier fans van kerstreclames???
Wat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is dit jaar wel een beetje tam hè? Vind eigenlijk alleen de reclame van de staatsloterij leuk
Waarom moet jij met kerst werkenquote:
Ligt eraan wat het is dat je moet doenquote:
Werk in het ziekenhuis. Dus wij draaien gewoon door. Tweede kerstdag wel vrijquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is dat je moet doen
Dat is inderdaad werk dat gewoon door gaatquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werk in het ziekenhuis. Dus wij draaien gewoon door. Tweede kerstdag wel vrij
Wel klaar mee inderdaad....quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dat joch van die AH reclame irriteert me mateloos.
en die moeder ook, die hele reclame is sowiesoquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dat joch van die AH reclame irriteert me mateloos.
Die moeder mag er best zijnquote:Op zondag 20 december 2020 08:44 schreef TLC het volgende:
[..]
en die moeder ook, die hele reclame is sowiesoik wil Harry Piekema terug
Hoe is t pikquote:
Verkouden, moe, vanmiddag wezen testen. Hopelijk morgen uitslag.quote:
Ja mooi was die. Zo jammer dat het met elk deel slechter en minder leuk werdquote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:53 schreef Jimbo het volgende:
Mijn coronatest van vandaag was negatief (dus geen corona)Ik ga zo morgen mn moeder eens even een flinke knuffel geven
Dat is fijn nieuws herenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Mijne van zondag was ook negatief
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ah was je bijna dood manquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Jeez......quote:Op donderdag 24 december 2020 11:20 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[ twitter ]Ik kom hier nooit dus misschien al voorbijgekomen.
Welke rotzooiquote:
Die blijft nog een halve maand staanquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die blijft nog een halve maand staan
6 junoquote:Op dinsdag 29 december 2020 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch wel zeker tot 6 januari?
Kerstliederen gezongen met een bescheiden groepjequote:Op dinsdag 29 december 2020 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is erg lang, Roland.
Hoe was kerk met kerst?
Oh, maar zingen was toch NIET toegestaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 07:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kerstliederen gezongen met een bescheiden groepjewel mooi na al die weken opgesloten te zitten
En jij?
Oh naja daar waren we dus niet van op de hoogte denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, maar zingen was toch NIET toegestaan?
Ik beetje eten, beetje zuipen. Je kent het wel.
Ja man, net een vrijstaat hier. Doe lekker wat je wil.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:02 schreef KingRoland het volgende:
Dikke buik opeens voelde me toen net jojo
In fee heb ik gehoord dat we hier wel roddelen dus geen mention gezet
Met coca cola zero? Of wijngenot want kerst?quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh naja daar waren we dus niet van op de hoogte denk ik
Ik heb tijdens het kerstdiner thuis wel vies veel kip gegeten
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch wel zeker tot 6 januari?
Rode wijn ik geloof uit bordeaux geen idee of dat een goede plek is maar dat had ik gedronken. Ben even vergeten uit welk jaar, maar ik kreeg het aangeboden om te drinken en speciale gelegenheid dus daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met coca cola zero? Of wijngenot want kerst?
Slimme marketing van de stad bordeaux. Misschien was het geen bordeaux, maar nu denk je van wel. Dus zelfs zonder de kosten maken zitten ze in je geheugen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rode wijn ik geloof uit bordeaux geen idee of dat een goede plek is maar dat had ik gedronken. Ben even vergeten uit welk jaar, maar ik kreeg het aangeboden om te drinken en speciale gelegenheid dus daar zeg ik geen nee tegen.
DON'T TAKE ME HOME.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, tijd om af te sluiten. Het was een bijzondere editie dit jaar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
Alle feestdagen weer voorbij. Ik doe fee weer op slot
Omdat we nog geen afscheid willen nemenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
Waarom posten jullie door mijn slotje heen
Vandaag is dan toch de dagquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat we nog geen afscheid willen nemen
Hoi Laiverdquote:Op donderdag 23 september 2021 16:39 schreef Jimbo het volgende:
FEE!!!
hoi FEE vriendjes in de sckusjedoei
En GAM dan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Jimbo het volgende:
waarom heeft fee 5 mods met 3 posts per maand
#durftevragen
(inb4 en GAM dan)
Ik zat er niet eens zo heel ver naastquote:
En VBL dan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Jimbo het volgende:
waarom heeft fee 5 mods met 3 posts per maand
#durftevragen
(inb4 en GAM dan)
Nu jij er bent welquote:
@skysherrifquote:Op woensdag 29 september 2021 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En VBL dan?
@:skysheriff @:klummie
Langquote:Op woensdag 29 september 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel jaar heeft deze SC erover gedaan om op #57 te komen?
Voor mijn gevoel 40-45 jaar. Maar zou ook 14-18 kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel jaar heeft deze SC erover gedaan om op #57 te komen?
Hallo vriendje.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel 40-45 jaar. Maar zou ook 14-18 kunnen zijn.
Hoe is het met je? En gezin? Leuk dat W2 het goed doet in de competitie.quote:
Wat fijn dat jij er ook weer bentquote:
Mwah.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij er ook weer bent
Niet dan?quote:
W2 Goden. Beter dan ADO iig. Sinds jij weg bent is het niks meer daar.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En gezin? Leuk dat W2 het goed doet in de competitie.
Netjes netjes. Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 september 2021 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
W2 Goden. Beter dan ADO iig. Sinds jij weg bent is het niks meer daar.
Verder prima. Over een paar maanden gezinsuitbreiding. Erg mooi.
Hoe gaat het met jou?
sowieso lang niet gespotquote:Op woensdag 29 september 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Ik mis mijn lieffie @:mickytjuh hier nog
klopt.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:14 schreef Celestien het volgende:
Eens zien hoeveel familie we dit jaar bij de kerstviering kunnen uitnodigen.
Pffff... de vragen die jezelf moet stellen dat laatste periode, hè
Ik ben er!quote:Op woensdag 29 september 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Ik mis mijn lieffie @:mickytjuh hier nog
JAAAAAAquote:
Ja ik ben er alquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAARRRRRRR
@:LENNY_LEONARD
@:DUD0R
@:ZIPPORTAL
@:DR_FLASH
Met darten genot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAARRRRRRR
@:LENNY_LEONARD
@:DUD0R
@:ZIPPORTAL
@:DR_FLASH
Liever met vrienden dan met familie. Maar dat ligt misschien een beetje aan de band die je met familie hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:54 schreef Celestien het volgende:
[..]
Kerst vier je alleen, collegaNee, toch?
Very true.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liever met vrienden dan met familie. Maar dat ligt misschien een beetje aan de band die je met familie hebt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dud0rstyle-on
Mag ik je dan ook uitpakken?
Dud0rstyle-off
Dat zou ik dan weer niet doen: optutten. Gewoon lekker jezelf blijven, denk ik dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier vooral kerst met mijn kinderen of deels alleen zelfs, liever dat dan opgetut bij familie die je de rest van het jaar nauwelijks spreekt
Dan ga je er vanuit dat ik ingepakt benquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dud0rstyle-on
Mag ik je dan ook uitpakken?
Dud0rstyle-off
Daarom blijf ik dan ook liever thuisquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:57 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen: optutten. Gewoon lekker jezelf blijven, denk ik dan.
Ah mooi, 'nieuwe' kerstmuziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Weer Sky Radio Christmas luisterenWham, Mariah Carey en zulks
![]()
Begint dat nu alquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Weer Sky Radio Christmas luisterenWham, Mariah Carey en zulks
![]()
Je kunt nooit vroeg genoeg luisteren naar Last Christmasquote:
Eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Je kunt nooit vroeg genoeg luisteren naar Last Christmas
Er zijn van die workshops te volgen daarvoor. Kost je een paar tientjes en dan ga je met een heel herfst kerst winter etc tafereel naar huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben niet creatief genoeg, ik wil mijn huis versieren in halloween en daarna winter/kerst stijl, maar kan het gewoon niet
Wil ook zo'n grote bol vaas vol met dennenappels en mos... Maar dat ziet er bij mij nooit zo uit als het hoort.
In een dorp als waar ik woon? You funnyquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn van die workshops te volgen daarvoor. Kost je een paar tientjes en dan ga je met een heel herfst kerst winter etc tafereel naar huis
Ik weet niet hoe groot je dorp is hoor, maar hier met 3500 inwoners en d'r worden meerdere van die dingen georganiseerd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een dorp als waar ik woon? You funny
Je kan ook buiten dat gehucht van je kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een dorp als waar ik woon? You funny
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
Nog 89 dagen tot 1 januariquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Nog 90 dagen tot zaterdag 1 januari 2022quote:
Heuj, dat truukje heb ik je geleerdquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Leugensquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
@:noodgang heeft me dat geleerd![]()
Jij hebt het DM filter truukje geleerd
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leugens![]()
ik kwam hier een paar jaar terug mee en toen vond je dat helemaal tof![]()
![]()
Ik werk teveel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook buiten dat gehucht van je kijken
Lenny is hier de baasquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Mag ik me aansluiten bij deze slow chat
Iedereen is welkomquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Mag ik me aansluiten bij deze slow chat
Dit is incorrect scruppiequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lenny is hier de baas
@:lenny_leonard
quote:
werk dan minderquote:
Om kmutselclubjes buiten mijn dorp te vinden en te doen.quote:
Het stijgt al naar je hoofd zie ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
[..]
Dit is incorrect scruppie
Nice! Feestdagen/maanden-freak meld zich bij dezequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
[..]
Dit is incorrect scruppie
Ik moet wel mn rekeningen betalen lekker dierquote:
Loop je ergens voor wegquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Om kmutselclubjes buiten mijn dorp te vinden en te doen.
meh. overrated. kerststukjes maken is belangrijkerquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet wel mn rekeningen betalen lekker dier
Uhh ja. Een nieuwe burn outquote:
ja laten we dat maar weer niet doenquote:
daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:
How ik rem er voor weg he, ik heb m gelukkig niet.quote:
Dat is wel herkenbaar. En hard rennen, maar vooral ook rust pakken hequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How ik rem er voor weg he, ik heb m gelukkig niet.
Maar ik moet wel echt grenzen stellen aan wat ik mag doen.
Ik vind alles interessant en werk mezelf zo over de emmer.
Het ligt eraan wat er getekend moet wordenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil voor hier in de wijk een beetje voortouw nemen voor Halloween.
Wijk verderop wordt dit wel gedaan namelijk, hier niks.
Nu wil ik een soort kleurplaat laten maken die mensen voor het raam kunnen hangen zodat kinderen weten dat ze daar mogen aankloppen/bellen.
Is er iemand die goed kan tekenen?
Anders pak ik een bestaande kleurplaat en zet ik er zelf de naam van de wijk in leuke letters bij.
Ik ben geen groot kunstenaar, maar ik wil morgen wel een poging voor je wagen...quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil voor hier in de wijk een beetje voortouw nemen voor Halloween.
Wijk verderop wordt dit wel gedaan namelijk, hier niks.
Nu wil ik een soort kleurplaat laten maken die mensen voor het raam kunnen hangen zodat kinderen weten dat ze daar mogen aankloppen/bellen.
Is er iemand die goed kan tekenen?
Anders pak ik een bestaande kleurplaat en zet ik er zelf de naam van de wijk in leuke letters bij.
Ik stuur je een berichtquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
En als je denkt lelijk, dan is er geen man overboord (dan gooi je het bestandje gewoon weg), maar ik denk dit wel te kunnen
Ik stel voor dat ze een kijkje komen nemen in VBL.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit subforum is blijkbaar HET warme bad van FOK!
@:yvonne @:coco @:mortaxx @:zipportal @:flippiee @:tagliano
Over lauwe baden gesprokenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze een kijkje komen nemen in VBL.
Kom darts kijken joh vuile lapzwansquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme vergeten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kom darts kijken joh vuile lapzwans
Anderson staat te gooien.quote:
Wel een warm bad. Maar ik ben iets van Wie is de Robinson aan het terugkijken. Vriendin vindt dat schitterend. Ik heb er een pittige mening over.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kom darts kijken joh vuile lapzwans
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een warm bad. Maar ik ben iets van Wie is de Robinson aan het terugkijken. Vriendin vindt dat schitterend. Ik heb er een pittige mening over.
Ik heb er zelfs speciaal een passende UI voor genomenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik
[..]
Ik heb er zelfs speciaal een passende UI voor genomen
Gelukkig wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
FB en WA doen het weer
Zo maar lekker in de hobbykamer bezig
Wat ga je voor leuks knutselen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
FB en WA doen het weer
Zo maar lekker in de hobbykamer bezig
Ik ga tekenen, kerstgnomen haken en verder weet ik het nog nietquote:
Klinkt erg druk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga tekenen, kerstgnomen haken en verder weet ik het nog niet
Moet ook nog oefenen voor koor (kerstoptreden) en bezig met de geschiedeniscursus (Goude Eeuw)
Pics?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga tekenen, kerstgnomen haken en verder weet ik het nog niet
Moet ook nog oefenen voor koor (kerstoptreden) en bezig met de geschiedeniscursus (Goude Eeuw)
Hahaha ja... maar ik werk nietquote:
Als ik dingen af heb zal ik ze hier delen!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het meeste werk van gedaan. Moet alleen dingen erbij verzinnen, maar weet nog niet wat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En na deze houd ik op met spammen, deze zijn nog van vorig jaar. Ga er denk ik dit jaar als ik tijd ervoor heb nog een paar breien
[ afbeelding ]
Als je een kerstfreak heel hard tegen een knutselfreak laat botsen dan krijg je zoiets als ik benquote:
ik ben niet creatief en knutselig genoeg voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je een kerstfreak heel hard tegen een knutselfreak laat botsen dan krijg je zoiets als ik ben
Oooh! Wat gaaf! Ook foto's van delen hoor:* als je wil uiteraard. Zulke dorpjes zijn zo ontzettend leuk en schattigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet creatief en knutselig genoeg voor dat soort dingen.
Welk elk jaar kerstdorpje opbouwen.
Moet even kijken waar ik dat dit jaar ga doen. Waar ik het vorig jaar had staan kan dit jaar niet.
Dus moet even gaan kijken waar dan.
Zodra het staat zal ik wel foto's delen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh! Wat gaaf! Ook foto's van delen hoor:* als je wil uiteraard. Zulke dorpjes zijn zo ontzettend leuk en schattig
Jammer, ware het niet dat het zo ook spannend is om op je foto's te wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra het staat zal ik wel foto's delen.
Kan de foto's van vorig jaar zo te zien niet vinden helaas.
zo spannend is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer, ware het niet dat het zo ook spannend is om op je foto's te wachten
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:41 schreef scrupuleus het volgende:
Dud0r kan niet wachten om zijn kerstboom te laten zien
Hoi flipquote:
Je woonde in een plaats die te klein was voor een avond kerststukjes maken, maar voor een wijkraad is het groot genoeg?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben nu aan het wachten tot de wijkraad contact met me opneemt en even het kopieerwerk op zich wil bnemen voor mijn halloween idee
Klopt, alleen ging het nirt om kerststukjes maar herfst versiersels.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je woonde in een plaats die te klein was voor een avond kerststukjes maken, maar voor een wijkraad is het groot genoeg?
Of ben ik nou met iemand anders in de war?
Je bent iets op het spoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je woonde in een plaats die te klein was voor een avond kerststukjes maken, maar voor een wijkraad is het groot genoeg?
Of ben ik nou met iemand anders in de war?
nog wat leuks gemaakt gisterenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen, heb er helemaal zin in
Veel getekend, maar dat lukte niet echtquote:
Mupke,quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel getekend, maar dat lukte niet echt
verder een beetje gehaakt, bezig met sokken breien voor een vriendin
En toen was er ineens een boek waar mijn aandacht naar uit ging (My life as a white trash zombie - Diana Rowland)
Wat opwekkend van jequote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mupke,
Het tekenen lukte wel, het werd alleen niet wat je wilde.
Altijd alles positief bekijken!!!
Je bent liefquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mupke,
Het tekenen lukte wel, het werd alleen niet wat je wilde.
Altijd alles positief bekijken!!!
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... alle kersttroep is uitgestald in huis. Mijn huis is nu bond en gezellig
Oh wauw, lekker op tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... alle kersttroep is uitgestald in huis. Mijn huis is nu bond en gezellig
Hahaha komen laterquote:
Yesquote:
Lekker van genieten!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha komen later![]()
Even geen tijd voor
[..]
Yeszat al weken te tellen en te wachten en ineens had ik zoiets van ik doe het gewoon. Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden. Ik woon alleen, word hier blij van, why not
Dat hoeft toch ook niet. Als jij dit leuk vindt moet je het zo doenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bepaald geen stijl in mijn boom, maar ik houd van drukke bomen met kleurtjes
Oh geloof me, ik ben van veel kleurtjes en vrolijk en zo. Het interesseert me niet als iemand het lelijk vindt, 't is uiteindelijk mijn huis en ik ben gelukkig. Dus tja... (alleen de kans dat iemand het afkraakt vind ik zo spannend, dat ik me indekquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Als jij dit leuk vindt moet je het zo doen
Erg mooi. Wanneer gaat SKY over op kerstmodus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:33 schreef dud0r het volgende:
Nog 78 dagen tot zaterdag 25 december 2021
![]()
Denk Novemberquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Wanneer gaat SKY over op kerstmodus?
Lekker maat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb van de week de eerste kerstmuziek al aangehad
Hier ook (en koor). Heerlijk héquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb van de week de eerste kerstmuziek al aangehad
je bent zelf lekkerquote:
Is het koor al aan het oefenen voor de kerst?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook (en koor). Heerlijk hé
Jazekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent zelf lekker
[..]
Is het koor al aan het oefenen voor de kerst?
gezelligquote:
Dat zegt me dan weer niks of dat heel hoog of heel laag isquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zing sopraan, overgestapt, en dat is minder leuk voor de buren een uur per dag
Het is hoog en hoog + zacht lukt mij niet zuiverquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks of dat heel hoog of heel laag is
Zoveel verstand heb ik niet van muziek en zingen
ik moet ook weer naar de kapper maar heb geen zin om een afspraak te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks kapper en nieuwe bril. CotS in een nieuw jasje
Goden zij dank heb ik een niet-pratende kapper gevonden. Heerlijk. Misschien praat ze niet omdat ze de pest aan me heeft, maar ik word blij van die bezoekjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet ook weer naar de kapper maar heb geen zin om een afspraak te maken
de mijne praat een beetje maar zit niet hele verhalen op te houden maar heb daar op zich niet zoveel problemen mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goden zij dank heb ik een niet-pratende kapper gevonden. Heerlijk. Misschien praat ze niet omdat ze de pest aan me heeft, maar ik word blij van die bezoekjes
Ah jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
de mijne praat een beetje maar zit niet hele verhalen op te houden maar heb daar op zich niet zoveel problemen mee.
Als ze de pest aan je had zou ze je haar wel elke keer een klein beetje verneuken. Net niet recht ofzo
Je kan het nu over de kerst al gaan hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah jadat is ook prima. Alleen ik vind zulke gesprekjes altijd lastig. Partners, kinderen, werk... allemaal onderwerpen waar ik nee op moet zeggen. En alles wat ik interessant vind en leuk vindt is vaak niet echt een gespreksonderwerp.
Hahaha true ze doet precies wat ik wil. Ze is echt een goede kapster
Oh jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het nu over de kerst al gaan hebben
En anders bij de kapper je sopraan oefeningen gaan doenquote:
En dan een schaar in mijn oor zekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En anders bij de kapper je sopraan oefeningen gaan doen
Dan kan je gewoon verder zingen tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan een schaar in mijn oor zeker
Dat is misschien wat minder handig jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan een schaar in mijn oor zeker
Nee dan kan ik het partituur niet meer lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon verder zingen toch
lees je met je oren danquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dan kan ik het partituur niet meer lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |