abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 december 2023 @ 01:43:04 #76
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_211724693
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zonder lamp is het een sneeuwwitte bal ja. Als je goed kijkt kun je wel zien wat het is, maar dan in negatief.

Je moet het zo zien; dikke gedeeltes worden donker en dunne gedeeltes (dus dieper gelegen gedeeltes) worden lichter als je er licht doorheen schijnt. Als een soort omgekeerd negatief (if that's make's sense :') )
Ja, ik snap het idee erachter wel. Maar heb zelf geen 3D printer, dus ook nooit zo in verdiept.
Nu wil ik ook een 3D printer! :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_211724716
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 01:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, ik snap het idee erachter wel. Maar heb zelf geen 3D printer, dus ook nooit zo in verdiept.
Nu wil ik ook een 3D printer! :D
Ik heb een jaar of 6 -7 geleden mijn eerste 3D-printer aangeschaft. Ding zag eruit als een soort naaimachine :D , Daarna een wat meer 'professioneel' ding, en de huidige heb ik afgelopen jaar helemaal zelf gebouwd (van schroef tot profielen, elektronica en programmeren aan toe) Dat is de huidige. Denk dat ik er binnenkort nog een bouw :P maar de de onderdelen zijn kneiterduur -O-

Deze heeft me een weekje of 6 gekost om te bouwen, daarna uitbreiden met camera, tasters, koolstoffilters, nozzle wiper, etc. nog een heel aantal weekjes extra :D maarja, hobby he? :P

Mijn vrouw was er niet zo blij mee toen ik de eettafel voor een aantal weken geclaimd had :D (glasplaat van de tuinset gejat om een vlak oppervlak te hebben enz. _O- )
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 24 december 2023 @ 01:49:35 #78
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211724719
Ja jouw bouw hebben we allemaal van mee kunnen genieten! Was echt vet
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  zondag 24 december 2023 @ 01:53:00 #79
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_211724733
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik heb een jaar of 6 -7 geleden mijn eerste 3D-printer aangeschaft. Ding zag eruit als een soort naaimachine :D , Daarna een wat meer 'professioneel' ding, en de huidige heb ik afgelopen jaar helemaal zelf gebouwd (van schroef tot profielen, elektronica en programmeren aan toe) Dat is de huidige. Denk dat ik er binnenkort nog een bouw :P maar de de onderdelen zijn kneiterduur -O-

Deze heeft me een weekje of 6 gekost om te bouwen, daarna uitbreiden met camera, tasters, koolstoffilters, nozzle wiper, etc. nog een heel aantal weekjes extra :D maarja, hobby he? :P

Mijn vrouw was er niet zo blij mee toen ik de eettafel voor een aantal weken geclaimd had :D (glasplaat van de tuinset gejat om een vlak oppervlak te hebben enz. _O- )
Wel een leuke hobby! Nu staat hij op de werkkamer? Of nog steeds op de eettafel? :D

Op mn werk hebben ze wel een 3D printer, maar daar mag ik niet aankomen :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 24 december 2023 @ 01:53:40 #80
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211724736
Het voordeel is, dan je de 3d printer niet hoeft aan te raken om hem aan te sturen :s)

Maas in de wet gevonden!!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_211724750
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 01:53 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Wel een leuke hobby! Nu staat hij op de werkkamer? Of nog steeds op de eettafel? :D

Op mn werk hebben ze wel een 3D printer, maar daar mag ik niet aankomen :D
Nee, mijn vrouw zou me de deur uitschoppen! _O- Hij staat in mijn garage, naast mijn draaibank, freesbank en kolomboor ^O^ in mijn hobbyfabriek ja :Y En met kleine kinderen is het niet heel handig om gevoelige apparatuur in de woonkamer te hebben :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 24 december 2023 @ 01:59:45 #82
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_211724767
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:55 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nee, mijn vrouw zou me de deur uitschoppen! _O- Hij staat in mijn garage, naast mijn draaibank, freesbank en kolomboor ^O^ in mijn hobbyfabriek ja :Y En met kleine kinderen is het niet heel handig om gevoelige apparatuur in de woonkamer te hebben :P
:D ik zou je vrouw wel gelijk geven ook ;)
Leuke hobby fabriek wel! Wat maak je verder zoal? (of is er hier al ergens een topic daarover?)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_211724795
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:D ik zou je vrouw wel gelijk geven ook ;)
Leuke hobby fabriek wel! Wat maak je verder zoal? (of is er hier al ergens een topic daarover?)
Nee wel eens besproken in een ander topic.

[ Bericht 22% gewijzigd door Stoorzendert op 24-12-2023 17:49:18 ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211728698
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen.. maak er iets moois van ~:)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  zondag 24 december 2023 @ 13:24:29 #85
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211728789
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_211738974
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De foto is van mijn zus en mijn onlangs overleden vader. Dus de foto heeft wel betekenis ja ;) Print is inmiddels klaar. Heeft 16uur geduurd met een Voron (voor degene die dat niet kennen (zie HOB forum, ik heb de printer vanuit scratch zelf gebouwd en zijn een van de beste en snelste die je kunt maken)).

Hieronder een foto van de litho bal (alleen mijn pa (mijn zus staat net om de hoek :P , en die post ik niet vanwege privacy)).

Ik ben er zelf erg trots op dat het gelukt is.

Dit is maar een demo met een lampje van de telefoon, maar deze zet je dus neer met een goede LED-lamp eronder. Het echte resultaat is dus nog veel duidelijker.

Moeilijk om op een foto het formaat te laten zien, maar kijk even hoe groot de telefoon is (dat is een IPhone 12pro, wellicht geeft het dan een impressie)

[ afbeelding ]
Prachtig O+ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211738980
Het is kerstmis *O*

Kerstspul in de haartjes, kerstshirt aan… en dadelijk naar het werk.

~:) Fijne feestdagen allen ~:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211742702
Woon-werkverkeer verkeer viel best mee, zo op maandag. Vast omdat de spitsstrook ook open was _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 25 december 2023 @ 13:06:15 #89
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211743230
Jaaaa eindelijk worstenbroodjes!!!!!

Nu is het pas kersemus
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  maandag 25 december 2023 @ 14:35:04 #90
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_211744695

Fijne kerstdagen allemaal!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_211748443
Dat heeft wel gesmaakt! :D De kaviaar was wel een wat zoutig :P Nog nooit op, maar zo zal het wel moeten smaken :')

Voor de rest:
- Tournedos
- Hertenbiefstuk
- Wagyu hamburger
- Hamburer
- Lamsrack
- Fazantfilet
- Garnalen
- Kipfilet
- Zalm
- Vergeten groente; regenboogwortelen met honing en walnoot
- Wat losse juin en paddestoelen
- Creamy dillen aardappelsalade
- Kaviaar
- Oesters

Schromelijk overdreven wederom :@





“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211758628
Wij gingen helemaal niet gourmetten dit jaar :{
Mijn moeder had een simpele bami gemaakt die niet echt lekker was. Maar ze heeft het ook erg druk gehad. Maar dan denk ik: bij gourmetten doet iedereen alles zelf, is dat niet veel makkelijker? Het is in ieder geval feestelijker. Vroeger als we niet gingen gourmetten werd er veel meer moeite gedaan voor het kerstmaal. Ik heb mijn moeder ook aangeboden te helpen maar dat wees ze af. Heb wel het dessert gemaakt.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211758690
Ik mag pas weer verder met chillen en kerstfilms kijken van mezelf als ik gedoucht heb (dat moest eigenlijk gister, maar ik heb er een enorme hekel aan en stel het altijd uit) en ik mag pas douchen nadat ik een kleine workout heb gedaan omdat ik normaal gesproken vandaag sport. Maar sport betekent douchen dus dat wil ik ook niet. Conclusie: ik lig nu in bed met mijn pyjama nog aan :'( Zo zonde van de dag.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211758892
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat heeft wel gesmaakt! :D De kaviaar was wel een wat zoutig :P Nog nooit op, maar zo zal het wel moeten smaken :')

Voor de rest:
- Tournedos
- Hertenbiefstuk
- Wagyu hamburger
- Hamburer
- Lamsrack
- Fazantfilet
- Garnalen
- Kipfilet
- Zalm
- Vergeten groente; regenboogwortelen met honing en walnoot
- Wat losse juin en paddestoelen
- Creamy dillen aardappelsalade
- Kaviaar
- Oesters

Schromelijk overdreven wederom :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat kost dat?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211758918
Ik heb gister besloten dat ik me niet opoffer en naar mijn zus ga met oud en nieuw, maar dat ik lekker alleen thuis blijf. Dat geeft rust. De nepchampagne is al in huis.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211761632
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 13:36 schreef kuolema het volgende:

[..]
Wat kost dat?
Valt op zich wel mee, ¤85,- voor het vlees en dat is ruim voldoende voor 6 personen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211762671
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Valt op zich wel mee, ¤85,- voor het vlees en dat is ruim voldoende voor 6 personen
Echt? Dat valt zeker mee.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211763359
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat heeft wel gesmaakt! :D De kaviaar was wel een wat zoutig :P Nog nooit op, maar zo zal het wel moeten smaken :')

Voor de rest:
- Tournedos
- Hertenbiefstuk
- Wagyu hamburger
- Hamburer
- Lamsrack
- Fazantfilet
- Garnalen
- Kipfilet
- Zalm
- Vergeten groente; regenboogwortelen met honing en walnoot
- Wat losse juin en paddestoelen
- Creamy dillen aardappelsalade
- Kaviaar
- Oesters

Schromelijk overdreven wederom :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
krijg al hoofdpijn :D
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')