heerlijk wijf ben je ookquote:
Hihiquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heerlijk wijf ben je ookmet je het is te koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hihihet viel inderdaad best mee
Kawasaki Z750 is het geworden.leuk ding, niet mijn stijl maar rijden wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Hoi maziquote:
Je rijdt zelf wel fijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leuk ding, niet mijn stijl maar rijden wel fijn
ik zeester en dat weet je bestquote:
Thx. Ja had op Honda, yamaha mt07 en kawasaki gezeten en deze zat direct lekker en voelde fijn aan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leuk ding, niet mijn stijl maar rijden wel fijn
Hoi hoiquote:
Niet altijdquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeester en dat weet je best
immer!quote:
Truequote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
immer!
en als het langer dan een minuut duurt ga ik zeuren
Noice!quote:
Ja wilde geen wijven motorquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Noice!Wat voor een?
Edit: Ah Z750 zie ikLekker hoor, dat wil wel!
![]()
Dat gaat niet. Er kan niemand achteropquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer mag ik achterop bij jou. Lekker stukkie rijden samen.
Dan regel je maar een zijspan hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Er kan niemand achterop
Veel beterschapquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
He bah wat naar. Beterschapquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
Ik hoop voor je dat het bij die klachten blijft en dat je kerst gezond kunt vieren.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Het zou er ook wel een beetje zielig uitzien als een man bij een vrouw achterop zit.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Er kan niemand achterop
Jij ook beterschap! Hopelijk valt het mee en kunnen de kerstplannen doorgang vinden!quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Ja verdwijn weer uit het topic.quote:
Een luxe vakantie staat op mijn bucketlistquote:Op woensdag 20 december 2023 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Beterschap!
Wat ga je met de 300.000 euro doen?
Een sterrenhotel is iets al snel, daar ben ik wel eens geweestquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Een luxe vakantie staat op mijn bucketlistdus sterrenhotels met alles erop en eraan
Wauw wat een luxequote:Op vrijdag 22 december 2023 18:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn kerstdiner. Een aantal jaren gevulde kalkoen gemaakt (>6uur in de keuken op 1e kerstdag). Vorig en nu ook dit jaar wordt het gourmet. Gezellig om met je gasten 3uur lang te gourmetten
En met de voorgerechten sta ik ook nog wel een aantal uren in de keuken
![]()
Ik begin met oesters op ijs als voorgerecht, daarna gaat de gourmet aan
- hamburgers
- Wagyu hamburgers
- Kipspiesjes
- gyros
- tournedos
- fazant
- Lamsrack
- Zalm
- Garnalen
- Hertenbiefstuk
Alles mooi opgemaakt op een grote plank. Verder nog wat bijgerechten; gekleurde wortelen met honing en walnoten, losse ui en paddestoelen voor de gourmet. Zelfgemaakte knoflookbrood, aardappel dille salade, boontjes met spek (klassieker), etc.
En ik heb ook een proeverijtje kaviaar(nog nooit op) Imperial Royal Bearri Caviar
Schijnt een van de beste te zijn naast 'Beluga'
De kaviaar en oesters zijn een beetje decadent ja. Tis niet dat ik dagelijks kaviaar op de boterham smeer hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw wat een luxeLekker hoor
Fijn dat je zo genietquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De kaviaar en oesters zijn een beetje decadent ja. Tis niet dat ik dagelijks kaviaar op de boterham smeer hoorDit is zelfs de eerste keer dat ik het eet. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te koken, vandaar alle bijgerechten
En met kerst doe ik daar vaak een schepje bovenop
Vooral ook hobby, ik post wel eens wat in CULquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je zo geniet
In mijn ogen is je diner groots! Maar ik ben een simpele ziel
Haha ik alleen in het "wat eten we vandaag"-topic.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vooral ook hobby, ik post wel eens wat in CUL![]()
Verder is de gezelligheid natuurlijk het belangrijkste!
Ja dat topic ja!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik alleen in het "wat eten we vandaag"-topic.
En natuurlijk!
Veel plezier! Klinkt als een fijne vervangingquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou vandaag naar de kerstmarkt in Dortmund gaan met @:dr_flash
Spoiler: we gaan niet. Te nat en winderig![]()
Dus nu kaarsjes aan en Sissi marathon
Nee. Vier het morgen met eigen gezin.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan jullie morgenavond ook allemaal naar de kerk?
Jij ook vriendjequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Vier het morgen met eigen gezin.
Fijne feestdagen allemaal!
Neequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Geniet jij er ook vanquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
wat heb ik daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Jazeker, ik sta op de kansel. Vandaag ook al geweest.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
No wayquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta op de kansel. Vandaag ook al geweest.Oooh wauw wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou eigenlijk wel moeten want ons koor zingt dan, maar ik vier kerst op kerstavond met familie en dat vind ik wel intensief genoeg. Daarnaast is het niet leuk om continu de tijd in de gaten te houden en dan ineens bij het feest weg te moeten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:50 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga lekker zondig naar de familie Meiland kijken en gourmetten
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta op de kansel. Vandaag ook al geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Allen een like. Het is tenslotte bijna Kerstmis. Fijne feestdagen allemaalquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:56 schreef kuolema het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten want ons koor zingt dan, maar ik vier kerst op kerstavond met familie en dat vind ik wel intensief genoeg. Daarnaast is het niet leuk om continu de tijd in de gaten te houden en dan ineens bij het feest weg te moeten.![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Bijzonder zeg (naja voor mij dan), ben benieuwd hoe het er uit ziet met lamp aan de binnenkant!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben met deze enorme bal bezig voor een zus als kerstcadeau. Lijkt klein op de foto, maar de printer is gigantisch, dus dat vertekent een beetjeDiameter van de bal is 20cm
![]()
Dit is een lithophaan, als je er licht doorheen schijnt (in dit geval dus een lamp vanuit de binnenkant) dan krijg je een gedetailleerde foto te zien. Echt heel bijzonder
*owja, 1 deurtje staat een beetje open omdat ik PLA aan het printen ben (heeft veel koeling nodig), dus dat is niet scheef gebouwd ofzo![]()
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ben met deze enorme bal bezig voor een zus als kerstcadeau. Lijkt klein op de foto, maar de printer is gigantisch, dus dat vertekent een beetjeDiameter van de bal is 20cm
![]()
Dit is een lithophaan, als je er licht doorheen schijnt (in dit geval dus een lamp vanuit de binnenkant) dan krijg je een gedetailleerde foto te zien. Echt heel bijzonder
*owja, 1 deurtje staat een beetje open omdat ik PLA aan het printen ben (heeft veel koeling nodig), dus dat is niet scheef gebouwd ofzo![]()
[ afbeelding ]
De foto is van mijn zus en mijn onlangs overleden vader. Dus de foto heeft wel betekenis jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijzonder zeg (naja voor mij dan), ben benieuwd hoe het er uit ziet met lamp aan de binnenkant!
Wel een mooi gepersonaliseerd cadeau (ik neem aan tenminste dat de gebruikte foto een betekenis heeft)!
Oh wauw, die foto is zo heel duidelijk! En zonder lampje lijkt het een witte bal?quote:Op zondag 24 december 2023 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De foto is van mijn zus en mijn onlangs overleden vader. Dus de foto heeft wel betekenis jaPrint is inmiddels klaar. Heeft 16uur geduurd met een Voron (voor degene die dat niet kennen (zie HOB forum, ik heb de printer vanuit scratch zelf gebouwd en zijn een van de beste en snelste die je kunt maken)).
Hieronder een foto van de litho bal (alleen mijn pa (mijn zus staat net om de hoek, en die post ik niet vanwege privacy)).
Ik ben er zelf erg trots op dat het gelukt is.
Dit is maar een demo met een lampje van de telefoon, maar deze zet je dus neer met een goede LED-lamp eronder. Het echte resultaat is dus nog veel duidelijker.
Moeilijk om op een foto het formaat te laten zien, maar kijk even hoe groot de telefoon is (dat is een IPhone 12pro, wellicht geeft het dan een impressie)
[ afbeelding ]
Zonder lamp is het een sneeuwwitte bal ja. Als je goed kijkt kun je wel zien wat het is, maar dan in negatief.quote:Op zondag 24 december 2023 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wauw, die foto is zo heel duidelijk! En zonder lampje lijkt het een witte bal?
Echt heel bijzonder! Een emotioneel cadeau wel om te geven, maar je zus zal er vast heel blij mee zijn.
Ja, ik snap het idee erachter wel. Maar heb zelf geen 3D printer, dus ook nooit zo in verdiept.quote:Op zondag 24 december 2023 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zonder lamp is het een sneeuwwitte bal ja. Als je goed kijkt kun je wel zien wat het is, maar dan in negatief.
Je moet het zo zien; dikke gedeeltes worden donker en dunne gedeeltes (dus dieper gelegen gedeeltes) worden lichter als je er licht doorheen schijnt. Als een soort omgekeerd negatief (if that's make's sense)
Ik heb een jaar of 6 -7 geleden mijn eerste 3D-printer aangeschaft. Ding zag eruit als een soort naaimachinequote:Op zondag 24 december 2023 01:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik snap het idee erachter wel. Maar heb zelf geen 3D printer, dus ook nooit zo in verdiept.
Nu wil ik ook een 3D printer!
Wel een leuke hobby! Nu staat hij op de werkkamer? Of nog steeds op de eettafel?quote:Op zondag 24 december 2023 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 6 -7 geleden mijn eerste 3D-printer aangeschaft. Ding zag eruit als een soort naaimachine, Daarna een wat meer 'professioneel' ding, en de huidige heb ik afgelopen jaar helemaal zelf gebouwd (van schroef tot profielen, elektronica en programmeren aan toe) Dat is de huidige. Denk dat ik er binnenkort nog een bouw
maar de de onderdelen zijn kneiterduur
![]()
Deze heeft me een weekje of 6 gekost om te bouwen, daarna uitbreiden met camera, tasters, koolstoffilters, nozzle wiper, etc. nog een heel aantal weekjes extramaarja, hobby he?
![]()
Mijn vrouw was er niet zo blij mee toen ik de eettafel voor een aantal weken geclaimd had(glasplaat van de tuinset gejat om een vlak oppervlak te hebben enz.
)
Nee, mijn vrouw zou me de deur uitschoppen!quote:Op zondag 24 december 2023 01:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een leuke hobby! Nu staat hij op de werkkamer? Of nog steeds op de eettafel?
Op mn werk hebben ze wel een 3D printer, maar daar mag ik niet aankomen
quote:Op zondag 24 december 2023 01:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw zou me de deur uitschoppen!Hij staat in mijn garage, naast mijn draaibank, freesbank en kolomboor
in mijn hobbyfabriek ja
En met kleine kinderen is het niet heel handig om gevoelige apparatuur in de woonkamer te hebben
Nee wel eens besproken in een ander topic.quote:Op zondag 24 december 2023 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zou je vrouw wel gelijk geven ook
Leuke hobby fabriek wel! Wat maak je verder zoal? (of is er hier al ergens een topic daarover?)
Prachtigquote:Op zondag 24 december 2023 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De foto is van mijn zus en mijn onlangs overleden vader. Dus de foto heeft wel betekenis jaPrint is inmiddels klaar. Heeft 16uur geduurd met een Voron (voor degene die dat niet kennen (zie HOB forum, ik heb de printer vanuit scratch zelf gebouwd en zijn een van de beste en snelste die je kunt maken)).
Hieronder een foto van de litho bal (alleen mijn pa (mijn zus staat net om de hoek, en die post ik niet vanwege privacy)).
Ik ben er zelf erg trots op dat het gelukt is.
Dit is maar een demo met een lampje van de telefoon, maar deze zet je dus neer met een goede LED-lamp eronder. Het echte resultaat is dus nog veel duidelijker.
Moeilijk om op een foto het formaat te laten zien, maar kijk even hoe groot de telefoon is (dat is een IPhone 12pro, wellicht geeft het dan een impressie)
[ afbeelding ]
Wat kost dat?quote:Op maandag 25 december 2023 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat heeft wel gesmaakt!De kaviaar was wel een wat zoutig
Nog nooit op, maar zo zal het wel moeten smaken
![]()
Voor de rest:
- Tournedos
- Hertenbiefstuk
- Wagyu hamburger
- Hamburer
- Lamsrack
- Fazantfilet
- Garnalen
- Kipfilet
- Zalm
- Vergeten groente; regenboogwortelen met honing en walnoot
- Wat losse juin en paddestoelen
- Creamy dillen aardappelsalade
- Kaviaar
- Oesters
Schromelijk overdreven wederom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt op zich wel mee, ¤85,- voor het vlees en dat is ruim voldoende voor 6 personenquote:
Echt? Dat valt zeker mee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, ¤85,- voor het vlees en dat is ruim voldoende voor 6 personen
krijg al hoofdpijnquote:Op maandag 25 december 2023 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat heeft wel gesmaakt!De kaviaar was wel een wat zoutig
Nog nooit op, maar zo zal het wel moeten smaken
![]()
Voor de rest:
- Tournedos
- Hertenbiefstuk
- Wagyu hamburger
- Hamburer
- Lamsrack
- Fazantfilet
- Garnalen
- Kipfilet
- Zalm
- Vergeten groente; regenboogwortelen met honing en walnoot
- Wat losse juin en paddestoelen
- Creamy dillen aardappelsalade
- Kaviaar
- Oesters
Schromelijk overdreven wederom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig had ik je de kerstmarkt dagen al doorgestuurd
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]anderhalve maand gereserveerd in mn agenda!
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik luister al een week naar kerstmuziek
Meestal direct na Sinterklaas toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Skyradio weer begint. Al hebben ze nu al zo'n wedstrijd met raad waar de kerstman is
Maar eens kijken welke kerstmarkt we gaan gaan doen dit jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor feest
Dat ligt buiten mijn mogelijkheden helaasquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar eens kijken welke kerstmarkt we gaan gaan doen dit jaar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/n(...)jes-voor-een-prikkie
Opent al in september, mooi op tijd
Wat heerlijk! Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 5 september 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ennn ik ga het weekend van 6 december naar Londen en het weekend van 20 december naar Praag, dus ik ga optimaal van de kerstsferen genieten!![]()
Ja, ik wilde al heel lang naar Londen, heb daar ruim 15 jaar geleden een paar maanden gewoond. En wou graag phantom of the opera een keer zien. Dus paar weken geleden eindelijk eens wat gepland. En toen afgelopen weekend per ongeluk op vakantieveilingen een veiling voor treinticket en overnachting in Praag gewonnen, nu voor nog geen 150 euro pp naar Praag, met de nachttrein, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn, we vertrekken hier vrijdagavond en komen dan zaterdagochtend in Praag aan, dan daar een overnachting en zondagavond weer terug met de nachttrein.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Ik ben blij voor je
Jaloersmakend! Wat ontzettend tof allemaalquote:Op donderdag 5 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al heel lang naar Londen, heb daar ruim 15 jaar geleden een paar maanden gewoond. En wou graag phantom of the opera een keer zien. Dus paar weken geleden eindelijk eens wat gepland. En toen afgelopen weekend per ongeluk op vakantieveilingen een veiling voor treinticket en overnachting in Praag gewonnen, nu voor nog geen 150 euro pp naar Praag, met de nachttrein, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn, we vertrekken hier vrijdagavond en komen dan zaterdagochtend in Praag aan, dan daar een overnachting en zondagavond weer terug met de nachttrein.
Dank je!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaloersmakend! Wat ontzettend tof allemaal
En ik gun het je van harteIk hoop echt dat je het fantastisch gaat hebben
Hier gewoon lekker thuis rondlummelen, borrelen met de vrijwilligers van het buurtcentrum en met mijn eigen, naaste collegae. (en dat is voldoende voor mij)
Je benoemt daar precies wat ik heerlijk vind aan kerst. Gezellig bij mijn moeder, ontspannen en genieten.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je!
Ik vind thuis rondlummelen ook altijd leuk hoor, bij de kerstboom, slechte kerstfilms kijken, gourmetten, gluhwein. Ja ik begin er wel weer zin in te krijgen
Met de trein.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al heel lang naar Londen, heb daar ruim 15 jaar geleden een paar maanden gewoond. En wou graag phantom of the opera een keer zien. Dus paar weken geleden eindelijk eens wat gepland. En toen afgelopen weekend per ongeluk op vakantieveilingen een veiling voor treinticket en overnachting in Praag gewonnen, nu voor nog geen 150 euro pp naar Praag, met de nachttrein, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn, we vertrekken hier vrijdagavond en komen dan zaterdagochtend in Praag aan, dan daar een overnachting en zondagavond weer terug met de nachttrein.
Bofkont!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Mijn nieuwe liefde is groot fan van kerst.![]()
Yes. Gaat heel fijn worden hoop ik.
Wat super fijn voor julliequote:Op donderdag 5 september 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Mijn nieuwe liefde is groot fan van kerst.![]()
Yes. Gaat heel fijn worden hoop ik.
Phantom is geweldig. ga er in februari weer heen. Alleen dit keer in Antwerpenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die dan wel in het Engels, of moet je je Vlaams gaan oefenenquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Phantom is geweldig. ga er in februari weer heen. Alleen dit keer in Antwerpen
Nee met de originele Engelse castquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die dan wel in het Engels, of moet je je Vlaams gaan oefenen
Ik vind Nederlandstalig vaak iets minder mooi.
Hahaha. Nou ik vind het wel echt heel leuk. Het was wel 1 van de eerste dingen waar we het over hadden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]eerste op het lijstje met eisen
Begrijp ik hoor!quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik vind het wel echt heel leuk. Het was wel 1 van de eerste dingen waar we het over hadden.
ik stem voorquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:19 schreef dud0r het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)oktober-br~acbce8ea/
Eerst Halloween.quote:
Niemand houdt je tegenquote:
En je wil wel een echte natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een boom te koop zien staan
En natuurlijk wat losse kruidnoten, voorin, zodat ze het niet doorhebben en er pas achter komen als ze de schoenen aan willen doenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:01 schreef Donna het volgende:
Ha. Ik bedenk me ineens dat ik de schoenen van m'n bonuszoons ook mooi even kan vullen begin dec. Zo leuheuk!!![]()
Ze zijn 17 en 19 maar een december kalender en een chocoladeletter is altijd welkom dacht ik.
Hahahaha. Ik wilde er kikkers en muizen in stoppen. Losse kruidnoten maar niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk wat losse kruidnoten, voorin, zodat ze het niet doorhebben en er pas achter komen als ze de schoenen aan willen doen
Oh wacht, misschien krijg je dan wel het imago van boze stiefmoeder
Of chocopepernotenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik wilde er kikkers en muizen in stoppen. Losse kruidnoten maar niet.
Eerst even tot kruimels stampen en dan in de schoenen doenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik wilde er kikkers en muizen in stoppen. Losse kruidnoten maar niet.
Ga een bos in en zaag een dennenboom omquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een boom te koop zien staan
quote:Op zondag 22 september 2024 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga een bos in en zaag een dennenboom om
Vooruitquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:25 schreef Donna het volgende:
Jommens. Ik ben gewoon lief.
Niet van die rare dingen bedenken.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh wat leukik moet nog een klein boompje halen, maar daar heb ik nu al zin in
Oh wat leuk!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgen met een vriendin kerstkaarten maken. Dus ik ben slachtoffer van de situatie
Jeeeeeej! Fijn is dat hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik ben vandaag al begonnen met het zetten van de Kerstboom![]()
![]()
![]()
Al n beetje gezelligheid voor de donkere dagen straks
Beetje Kerstmuziek erbij en de sfeer zit er al gelijk inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeeej! Fijn is dat he
Hier ook tussen de kerstlampjes zitten
Zo fijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Donna het volgende:
Ik ga dus in november verhuizen en dan ook meteen de kerstboom opzetten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Beetje Kerstmuziek erbij en de sfeer zit er al gelijk in
Ga je samenwonen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Donna het volgende:
Ik ga dus in november verhuizen en dan ook meteen de kerstboom opzetten
Wat een disciplinequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
Jeej, kerstboom opzetten![]()
Ik wacht nog een paar weken, half november denk ik.
Alleen het voornemen is al bewonderingswaardigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar misschien red ik het niet
Haha zo zal ik maar denkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen het voornemen is al bewonderingswaardig
Nee, voor de veiligheid van mijn kinderen moest ik een andere woning. In LIF staat een topic erover, 2 kinderen op 1 slaapkamer heet het, mocht je erover willen lezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?
Jeej, kerstboom opzetten![]()
Ik wacht nog een paar weken, half november denk ik.
Mijn jongste wordt half november 4. Dat vieren we een week later want dat weekend is ze bij haar vader. Het voornemen is om haar verjaardagsweekend te verhuizen idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo fijn
Sinterklaas dus ook in het nieuwe huis (of sleutel en direct door, wat ik me heel goed kan voorstellen)
Oh dat had ik gemist, even terug gelezen, vervelende tijd heb je gehad, kan me voorstellen dat je wel moegestreden bent nu. Maar nu dus goede vooruitzichten, hopelijk veel woongenot in je nieuwe huis!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, voor de veiligheid van mijn kinderen moest ik een andere woning. In LIF staat een topic erover, 2 kinderen op 1 slaapkamer heet het, mocht je erover willen lezen.
Maar nu komt alles goed.
Neem je dan een echte of een kunstboom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:58 schreef dud0r het volgende:
Ik moet even kijken of ik ruimte kan maken voor een boom. Nu de Poesjes een jaar oud zijn wil ik wel proberen of het kan zonder dat ze de boom slopen
Ik denk dat daar nog een discussie met lilak over plaats gaat vinden 😅quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neem je dan een echte of een kunstboom?
Maar de discussie over wel of geen boom heb je dus al gewonnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog een discussie met lilak over plaats gaat vinden 😅
Volgens mij wil zij een echte en ik heb liever een kunstboom
Die heb ik niet eens gevoerd. Er komt gewoon een boom als ik wilquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de discussie over wel of geen boom heb je dus al gewonnen
Haha ik zie ook niet in waarom je echt geen boom in huis zou willen als je partner dat wel graag wil (tenzij allergieën of huisdieren dan)quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gevoerd. Er komt gewoon een boom als ik wil
Ze wist van mijn kerstgekheid af dus ze kan niet nu na twee jaar gaan zeuren eroverquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zie ook niet in waarom je echt geen boom in huis zou willen als je partner dat wel graag wil (tenzij allergieën of huisdieren dan)
Ja, de kerstgekheid bespreek ik ook altijd gelijk op de eerste datequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze wist van mijn kerstgekheid af dus ze kan niet nu na twee jaar gaan zeuren erover
Mwah ik snap voor lilak dat het niet de meest leuke tijd van het jaar is en dat het haar teveel kan worden. Dus als het moet minderen dan doe ik datquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de kerstgekheid bespreek ik ook altijd gelijk op de eerste date
Haha misschien dat ik daarom nog vrijgezel ben
(is natuurlijk niet zo, nooit gehoord dat iemand er een probleem mee had)
Ik zag er gisteren 1!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:19 schreef Donna het volgende:
Afgelopen weekend de eerste kerstboom al bij iemand binnen gespot.
Ah, dus nog een keer een afspreken voor kerstkaarten maken!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendinnetje vond het heel gezellig met alle kerstzooi
We hebben nul kaarten gemaakt, maar ons rotgelachen om slechte reality televisie, wat ook heel veel waard is
Haha helaas is dat afspraken niet zo gemakkelijk. Zij heeft een drukke baan en woont ver wegquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dus nog een keer een afspreken voor kerstkaarten maken!
Ik zag ook al een kerstfilm voorbij komen toen ik op een van de streamingsdiensten aan het zoeken was naar iets leuks om te kijken(maar niet gekeken
)
Sinds vrijdag hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:19 schreef Donna het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:19 schreef Donna het volgende:
Dit is een raar nummer als je nooit Starcraft hebt gespeeldquote:
Ik heb bij AH een kerstbal van sperziebonen met spek gekocht, maar die is bedoeld als cadeautjequote:Op dinsdag 5 november 2024 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
En kwam daarna bij de AH, daar hadden ze ook vogeltjes! Ook maar meegenomen, al vind ik ze niet zo mooi als die van blokker. Jarenlang zag ik ze nergens en nu opeens waar ik ze niet verwacht
[ link | afbeelding ]
Blokker hedde in huus. @Wereldgozerquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Moest even bij de blokker iets halen, voordat ze helemaal failliet zijn. Toch even bij de kerstartikelen gekeken en 2 leuke (beetje kitscherige) vogeltjes voor maar 3 euro meegenomen. Waren helaas de laatste, anders had ik er misschien wel meer meegenomen, zeker als ze ook nog andere kleuren zouden hebben.
[ link | afbeelding ]
IES VOGELTJEquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
En kwam daarna bij de AH, daar hadden ze ook vogeltjes! Ook maar meegenomen, al vind ik ze niet zo mooi als die van blokker. Jarenlang zag ik ze nergens en nu opeens waar ik ze niet verwacht
[ link | afbeelding ]
Einde tijdperk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blokker hedde in huus. @:wereldgozer
Dobbelen voor een beslissing?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel over de Nijntje kalender
https://www.hema.nl/60402501.html
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
ik heb nog geen adventskalender uitgezocht.
moet daar maar eens naar gaan kijken wat ik wil
Ik heb hem besteld! Vanavond is alles met 20% korting bij de hema, met nog een extra voucher van 10% was hij nog maar 25 euro, dat vond ik wel een acceptabele prijsquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dobbelen voor een beslissing?
Goed zo! Jezelf wat gunnen is soms fijnquote:Op zondag 10 november 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld! Vanavond is alles met 20% korting bij de hema, met nog een extra voucher van 10% was hij nog maar 25 euro, dat vond ik wel een acceptabele prijs
Maak je kerstkleertjes en maak je er de kerstman van en dan sinterklaas kleertjes later, dan kan je wisselenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas en Pietje-haakpakketjes gekocht. Morgen met een razend tempo eraan beginnen. Maar ik vermoed dat het een project is die te laat klaar is voor dit jaar. Soit, volgend jaar staat het ook leuk (en ik kan altijd nog andere kleertjes haken voor de poppetjes voor de rest van het jaar
CotS is blij
Is een optie, alleen ik heb nu een bui voor deze kleertjesquote:Op maandag 18 november 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je kerstkleertjes en maak je er de kerstman van en dan sinterklaas kleertjes later, dan kan je wisselen
Jazeker!quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:14 schreef dud0r het volgende:
Het weer begint nu toch echt wel kouder te worden. Dat vind ik toch altijd wel de sfeer verhogen voor de kersstemming.
Hebben jullie dat ook?
Hele jaar openquote:Op woensdag 20 november 2024 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Is FEE eigenlijk al weer open of is 'ie nooit dicht geweest?
Doet me denken aan je zusjequote:
Sinds septemberquote:Op maandag 23 december 2024 09:47 schreef dud0r het volgende:
iedereen al volop kerstliedjes aan het draaien?
ik ga zo nog lekker een kop warme chocolademelk maken om tijdens het werk te genieten
ik stream verschillende kerst playlist op youtube music. radio doe ik niet aan.quote:Op maandag 23 december 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds september
Moet echt even een goede radiozender vinden na de kerstzender van Skyradio
Misschien hun '90-zender
(Want vrijdag ruim ik gelijk alles op en gaan we weer normaal verder
Overdag ookquote:Op maandag 23 december 2024 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik stream verschillende kerst playlist op youtube music. radio doe ik niet aan.
als wekker heb ik vogeltjes die me wakker fluiten. in de auto is het ook altijd muziek streamenquote:Op maandag 23 december 2024 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Overdag ook
Alleen als wekker heb ik de radio aan tot aangekleed ben en bezig ga
Idd youtube music is fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |