Lekker maat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb van de week de eerste kerstmuziek al aangehad
Hier ook (en koor). Heerlijk héquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb van de week de eerste kerstmuziek al aangehad
je bent zelf lekkerquote:
Is het koor al aan het oefenen voor de kerst?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook (en koor). Heerlijk hé
Jazekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent zelf lekker
[..]
Is het koor al aan het oefenen voor de kerst?
gezelligquote:
Dat zegt me dan weer niks of dat heel hoog of heel laag isquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zing sopraan, overgestapt, en dat is minder leuk voor de buren een uur per dag
Het is hoog en hoog + zacht lukt mij niet zuiverquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks of dat heel hoog of heel laag is
Zoveel verstand heb ik niet van muziek en zingen
ik moet ook weer naar de kapper maar heb geen zin om een afspraak te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks kapper en nieuwe bril. CotS in een nieuw jasje
Goden zij dank heb ik een niet-pratende kapper gevonden. Heerlijk. Misschien praat ze niet omdat ze de pest aan me heeft, maar ik word blij van die bezoekjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet ook weer naar de kapper maar heb geen zin om een afspraak te maken
de mijne praat een beetje maar zit niet hele verhalen op te houden maar heb daar op zich niet zoveel problemen mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goden zij dank heb ik een niet-pratende kapper gevonden. Heerlijk. Misschien praat ze niet omdat ze de pest aan me heeft, maar ik word blij van die bezoekjes
Ah jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
de mijne praat een beetje maar zit niet hele verhalen op te houden maar heb daar op zich niet zoveel problemen mee.
Als ze de pest aan je had zou ze je haar wel elke keer een klein beetje verneuken. Net niet recht ofzo
Je kan het nu over de kerst al gaan hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah jadat is ook prima. Alleen ik vind zulke gesprekjes altijd lastig. Partners, kinderen, werk... allemaal onderwerpen waar ik nee op moet zeggen. En alles wat ik interessant vind en leuk vindt is vaak niet echt een gespreksonderwerp.
Hahaha true ze doet precies wat ik wil. Ze is echt een goede kapster
Oh jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het nu over de kerst al gaan hebben
En anders bij de kapper je sopraan oefeningen gaan doenquote:
En dan een schaar in mijn oor zekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En anders bij de kapper je sopraan oefeningen gaan doen
Dan kan je gewoon verder zingen tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan een schaar in mijn oor zeker
Dat is misschien wat minder handig jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan een schaar in mijn oor zeker
Nee dan kan ik het partituur niet meer lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon verder zingen toch
lees je met je oren danquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dan kan ik het partituur niet meer lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |